28

1.1K 97 33
                                    

Bir anda ortaya çıkan All Might'a baktım "hepsini geri vereceksin All for one!"

"Yoksa? Beni tekrar mı öldüreceksin All Might!"

All Might'ın ona attığı yumrukla oluşan hava akımı herkesi geriye uçurdu.

"Çok geciktin barın buraya uzaklığı 5 kilometreden birazcık fazla Ben Nomuları gönderdikten sonra senin buraya gelmen 30 saniye sürdü gücünü kaybetmişsin All might."

Duman azalmaya başladığında başımı kaldırdım All for one All Might'ın yumruğunu  durdurmuştu.

"Ya sana ne demeli taktığın maske de neyin nesi öyle? Kendini haddinden fazla zorlamıyor musun? 6 yıl önce yaptığım hatayı tekrarlamayacağım ve bu kez seni kesin olarak hapse atacağım yönettiğin kötüler birliğiyle birlikte."

All Might ona bir yumruk atacağı sırada bir özgünlük kullandı ve onu geriye uçurdu bir şeyler mırıldanırken gürültü yüzünden onu duyamıyordum.

"All Might" diye bağırdı Bakugo

"Endişelenme o böyle bir şeyden ölmez." Dedi All for one haklıydı. Ama bu güç beni tedirgin ediyordu

"Buradan uzaklaş Tomura çocukları da yanında götür." Yanımdakı Todoroki'ye baktım çok iyi gözükmüyordu ellerimi yüzüne koydum ve yüzünü kendiminkine yaklaştırdım "iyi misin?"

All for onu hala bir şeyler diyordu ve All Might'da ayaklanmıştı ama hiç biri umrumda değildi.

Hafifçe başını salladı Todoroki hemen arkasındaki Bakugo ya baktım "sen?"

Gözlerini All Might'den alıp bana döndü ve başını salladı

"Hadi gidelim." Dedi Villain'lerden biri "o borulu maske All Might'ı durdurabiliyorken kaçalım."

"Bakugo'yu alın diğerleri bu saaten sonra işimize yaramaz." Dedi Tomura  Villain'ler Bakugo için etrafımızı sarmıştı

All Might bize yardım etmek istiyordu ama All for one ona izin vermedi. Üstüne üstük All Might bize zarar gelebilir diye gücünü sonuna kadar kullanamıyordu.

10'a karşı üç. Köşeye sıkılmıştık. Savaşamazdık ani bir refleksle Bakugo ve Todoroki'yi yakalarından tutarak kendime çektim. bizi az önce gördüğüm Midoriya'ların yanına duvarın ardına ışınlayacakım. Tam ışınlandığımız sırada Toga'nın koluma ve Bakugo'nun yakasına fırlattığı bıçaklar bizi ayırdı Todoroki ve ben Midora'ların yanına ulaştığımda Bakugo hala oradaydı.

"Annie Todoroki!" Yanımdaki Krishima hızla bize sarıldı.

"Kolun!" Dedi Midoriya başımı eğip bıçak saplı kanıyan koluma baktım Bıçak oldukça içeriye girmişti.

Yaoyorozu hemen birkaç paket sargı bezi yarattı "bana bırakın."

"Durun önce Bakugo'yu almalıyım." Dedim

Todoroki tuttuğu elimi sıktı "hayır önce sen Bakugo'yu başka bir şekilde kurtaracağız."

"Benim bir planım var." dedi Midoriya Yaoyorozu benim kolumu sararken Midoriya da diğerlerine planını anlatıyordu.

"İlk olarak benim özgünlüğü ve Iida-kun'un recipro'suyla kendimizi fırlatacak sonra Krishima-kun'un sertleşmesiyle duvarı delip geçeceğiz. Duvar açıldığında ise Todoroki-kun onlara buzdan çıkabildiği kadar yüksek bir yol yapacak ve böylece dövüş alanımdan kötülerin erişemeyeceği bir yükseklikte olacaklar. All for one şu anda All Might'ı bastırıyor bu demek oluyor ki tam tersi de yapılabilir. En önemli iş ise Krishima-kun'un bunu ben veya bir başkası yaparsa işe yaramaz. Okulun balından beri Kacchan'la dengeli bir ilişkin oldu Eğer sen ona arkadaşı olarak seslenirsen kesinlikle bizimle gelecektir."

Planlar tam olarak Midoriya'nın anlattığı gibi ilerliyordu Krishima ona seslendiğinde Bakugo büyük bir patlama yaratarak uçtu ve Krishima'nın elini tuttu.

"Başardılar." Dedi Yaoyorozu Sevinç'e bana sarılırken önce şaşırsam da kollarımı ona doladım. En başından beri saçma sapan sebeplerden birbirimize gıcık oluyorduk ama şu an hiç birinin önemi yoktu. Hayattaydık ve kurtulmuştuk.

"Hadi biz de gitmeliyiz." Dedi Todoroki elimi tutarken diğer eliyle de Yaoyorozu'yu bileğinden kavradı herkesin dikkati dağılmışken oradan hemen kaçmalıydık.

Todoroki bizi çekiştirerek oradan uzaklaştırdı. Sonunda diğer insanların bulunduğu bir kalabalığa karıştığımızda polisler herkesi tahliye ediyordu

Todoroki Yaoyorozu'nun telefonundan Midoriya'yı aradı "Midoriya, siz iyi misiniz?"

"Evet. Ya siz sorunsuzca kaçmayayım başarabildiniz mi Annie'nin kanaması durdu mu?"

"Galiba Arkadan kaçtık Annie de daha iyi Profesyoneller bize tahliye talimatları veriyor bölgeden uzaklaşınca hastaneye gideceğiz."

"İyi, biz de istasyonun önündeyiz. O şok dalgasının menzilinden çıktık gibi kurtarma operasyonu başarılı geçti."

Arkadan Bakugo'nun bağırışı duyuldu "dinle beni kurtarmadınız tamam mı? En iyi çıkış yolu sizdiniz."

"Biz de İstasyona gidelim" dedim Todoroki telefonu kapattığında

"Önce hastane" dedi Todoroki

"Buradaki hastane çok kalabalıktır zaten hem iyiyim kanamam da durdu."

Bir anda tüm binaların ekranına yansıyan savaş görüntüleriyle durduk haberciler yukarıdan helikopterle çekim yapıyorlardı All Might tüm gücüyle savaşıyordu başımı kaldırıp ekrana baktığımda

All for one yerde yatıyordu All Might ise çok zayıf ve güçsüz gözüküyordu onun bu formunu gören herkes büyük bir şoka uğramıştı parmağını kameralara doğru çevirdi "sıradaki-"

"Sıradaki sensin."

Annie's Hero Academia [Todoroki](düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin