7

2.8K 232 146
                                    


G-Gelen All Might'tı üzerindeki sarı takım elbisesiyle merdivenlere doğru bir adım attı.

"Geçti artık. Ben geldim."

Herkes All Might'ın ismini bağırmıştı sevinmişlerdi bizi kurtarmaya gelmişti.

All Might ceketini bir kenara fırlattı ve merdivenlerden aşağıya atladı.

Tomoru ellerini çekip yukarıya kaldırınca bende elimi çektim. Bir anda benden uzaklaştı ve All Might'a baktı

"Sanırım devam ediyoruz."

Tsuyu "teşekkür ederim" dedi "gerçekten çok havalıydın ve bizi kurtardın"

All Might gömleğindeki lacivert kravatı yırtarak çıkarttı ve tekrar bağırdı "artık geçi, ben geldim."

Tomoru All Might'a döndü "seni bekliyorduk kahraman"

All Might villainlerin her birini tek hamlede yıkarak Aizawa Sensei'yı kucağına aldı. Aizawa Sensei oldukça kötü görünüyordu.

All Might onu bırakmadan aynı anda beni , Midoria'yı , Tsuyu'yu ve Mineta'yı hızla kucağına alıp kenara bırakmıştı. Biz daha ne olduğunu anlamamıştım bile.

"Gençler gidin buradan Aizawa size emanet"
Kafamı onaylarca saklarken Tsuyu da vırak ladı

Üstelik bunu yaparken Tomoru'nun yüzündeki eli de düşürmüştü.


Tomura eliyle yüzünü kapattı ve sayıklamaya başladı
"B-bu hiç iyi değil... hiç iyi değil....  iyi değil... bu hiç iyi değil... Ö-Özür dilerim, baba.."
sayıklaya sayıklaya yürüdü ve yerdeki eli alıp yüzüne taktı.

Midoria Aizawa Sensei'yı sırtına aldı ve All Might'a döndü " Şu beyin Villainde (devasa yaratık) birimiz hepim- "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Midoria Aizawa Sensei'yı sırtına aldı ve All Might'a döndü " Şu beyin Villainde (devasa yaratık) birimiz hepim- "

Bize baktı ve devam etti "yani kolumu kırmadan bir yumruk atmayı başardım ama yerinden milim kıpırdamadı."

All Might Midoria'ya baktı ve gülümsedi "Genç Midoria Artık sorun yok."

Biz yüzlerce basamaklı merdivenden yukarıya çıkarken All Might o yaratıkla dövüşüyordu ama ne olduğunu merak ediyordum.
Yardım etmek istiyorum.

Yürürken All Might'ın ne kadar muhteşem olduğundan bahsetiyorlardı.

Ama ben o kadar iyimser olamıyordum. Bu kadar plan yapıp saldırdıklarına göre onu yenecek bir şey bulmuş olmalılardı.

Midoria'da benim gibi düşünüyor olmalı ki yüzü asılmıştı.

"Endişelenme" dedim yanına gidip "All might'ı yenecek bir yol bulmuş olsalar da bizi hesaba katmadılar."

Gülümseyerek kafa salladı "haklısın"

Arkamı döndüğümde All Might'ın durumu kötüydü bunu Midoriya'a farketmiş olmalıydı ki Aizawa Sensei'yı taşıması için Tsuyu'ya verdi. Onları ışınlamak istiyordum ama yorulmuştum. Ve gücümü son damlasına kadar savaşmak için kullanmalıydım.

Annie's Hero Academia [Todoroki](düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin