21

2.2K 209 253
                                    

Yeni kapak nasıl sizce?
Bu güzel kapak için Serena_Geales 'a teşekkür ederim 💕💕

Tatilin son Cumartesi sabahı beşte kalkıp üç saat aralıksız koştuktan sonra Midoria'dan mesaj gelmişti.

Tüm sınıf çalışmak için okulun havuzunda buluşuyorlardı.

Gitmek istemesem de ablamın ısrarları sonucunda kendimi okulda bulmuştum.

Ben havuza gittiğimde herkes çoktan gelmişti.

Üzerimde uzun kollu sporcular için üretilen bikini üstlerinden vardı, bikini altım ise oldukça sadeydi. Ki tüm kızların giyindikleri şeyler benimkine yakındı. Kırmızı saçlarımı tepeden sıkı bir at kuyruğu şeklinde toplamıştım.

Beni gören Krishima ve Mira hemen yanıma geldi. Mira benimkine benzer ama sıfır kollu lacivert bir bikini giyinmişti. Krishima  ise üzerinde küçük t-rexler olan çok tatlı yeşil bir deniz şortu giyinmişti.

"Selam Annie."

"Selam."

Gözlerim biraz öteden bize ölümcül bakışlar atan Bakugo'ya takıldı.

"O iyi mi?" Krishima ve Mira arkalarını dönüp Bakugo'ya baktılar.

"Bilmiyorum, geldiğimden beri çok sinirli ne desem beni tersledi, üstelik dün okuldan sonra  hiç konuşmadık aramalarıma da geri dönmedi-"

"Siz okuldan sonra da sürekli konuşuyor musunuz?" Diye atladı Mira gülerek sonra kendini toparlayarak öksürdü "yani ben bilmiyorum bu aralar biraz agresif, genelde birilerinden hoşlandığı zamanlarda böyle olur."

"Birinden mi hoşlanıyor? Kim? Kız mı? Yani tanıdığım bir kız mı demek istemiştim."

Mira gülümsedi birşeyler söylemek için ağzını açtı ama hemen geri kapattı, bir şeyi söyleyip söylememeyi düşünüyor gibiydi "hiç bir fikrim yok." Dedi en sonunda "ne adı, ne de cinsiyeti hakkında."

Krishima'nın gözleri hemen Bakugo'yu buldu burada benim bilmediğim ne oluyordu böyle?

Bende Bakugo'ya bakmak için kafamı çevirdiğimde Todoroki'yle göz göze geldim. Tokoyami ile konuşuyorlardı.

Son günlerde Ona karşı yaptığım stratejik geri çekilmenin farkındaydı ve kararımı destekler gibi ben gitmedikçe bana gelmiyordu onun istediği de bu muydu yoksa sadece kararlarıma saygı mı duyuyordu? Belki de bunların hiç birinin farkında değildi. Kafam gerçekten o kadar karışık ki!

İki parmağını basitçe başına koyarak bana göz kırparak asker selamı verdi, bende başımı sallayarak ona karlılık verdim. O kafasını çevirip Tokoyami ile konuşmaya geri dönmüştü ama ben onda kalmıştım, Belki de çok uzun zamandır.

"Boş verin o sersemleri gidip havuzda voleybol oynayalım."

"Sersemler mi? Diğeri kim?" Dedi Krishima Mira'ya, Mira bana dönüp göz kırptı "kimse."

Mira voleybol oynayacağımızı tüm sınıfa anons edince daha da kalabalıklaşmıştık.

Bir takımda Ben, Krishima, Lida,  Kaminari ve Midoria vardı diğer takımda ise Bakugo, Mira, Yaoyoruzu, Jirou ve Todoroki vardı. Ve herkes birbirine karşı sinirli duruyordu Midoria hariç o daha çok iki kurt sürüsü arasında kalmış tavşan gibiydi.

Voleybol topunu filenin üzerinden Yaoyorozu'ya fırlattım "siz başlayın"

"Zevkle." Topu elinde birkaç kez sıkarak havasını kontrol etti ve basit bir pasla başladı.

Annie's Hero Academia [Todoroki](düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin