3

3.9K 282 659
                                    


Geriye kalan tüm sınavlar da gittikten sonra hepimiz sahada toplanmıştık.

"Tamam sonuçları açıklıyorum.Toplam puanınız her sınavdan aldığınız puanların toplamıyla belirlenir konuşarak anlatmak vakit kaybı olacağından direk göstereceğim."

Sensei elindeki aletle önümüze sınav sonuçlarının Hologramını yansıttı

Todoroki 1. Olmuştu 2. Sırada ise Bakugo vardı bende 3. Olmuştum. Tüm güçlerimi kullansaydım kazanacağımı biliyordum ama ilk günden herkesi korkutmak ve dikkat çekmem istememiştim.

En sona baktığımda Midoriya'nın ismini görmek beni şaşırtmasa da üzmüştü

"Bu arada kovulmak konusunda yalan söylemiştim. Performanslarınız artsın diye." Dedi Aizawa- Sensei

Herkes şaşkınca bakarken Yaoyorozu "Gerçek mi sanmıştınız? Mantıklıca düşününce yalan olduğu belli oluyordu" dedi.

Sensei Midoriya'ya bir Kağıt uzattı "revire git de  şifacı bayan seni iyileştirsin yarın daha zor dersleriniz olucak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sensei Midoriya'ya bir Kağıt uzattı "revire git de  şifacı bayan seni iyileştirsin yarın daha zor dersleriniz olucak."

Bizde üstümüzü değiştirerek sınıfa çıktık. Birkaç dakika sonra zil çaldı ve çantamı alarak çıkışa yöneldim. Tiren istasyonuna doğru yürürken biraz önümdeki Todoroki dikkatimi çekti

Bu arkadaş edinmem için güzel bir fırsattı.
Adımlarımı hızlandırarak yanına vardım.

"Selam Shoto" dönüm bana baktığında ona Shoto dediğimi anladım ve şokla gözlerimi kocaman açtım.

"Yani Todoroki demek istedim veya Shoto mu demeliyim?"

"Fark etmez." Dedi basitçe açıkçası çok umurunda olduğumu düşünmüyordum.

"Bende Annie." Dedim gülümseyerek
"Biliyorum." Dedi yine aynı derecede  sıradan ve banel bir şekilde.

Açıkçası buna daha fazla katlanabileceğimi sanmıyordum zaten kolay arkadaş olabilen biri değildim ve o da bunu zorlaştırmaktan başka bir şey yapmıyordu.

"Anlaşılan rahatsız ettim kusura bakma." Adımlarımı hızlandırıp onu geçeceğim esnada hafifçe koluma dokundu "etmedin." Ben durunca elini çekti

Bir şey demedim ama beraber yürümeye devam ettik. Oldukça garip biriydi. Çoktan Trene binmiştik ama ikimizden de çıt yoktu.

"Ben pek sıcakkanlı biri değilimdir. Seni kırdıysam kusura bakma."

Ona dönerek yüzüne baktım. Aslında oldukça hoş bir çocuktu.

"Sorun değil. Yani beni kırmadın demek istedim."

Anladığını belli edercesine kafa salladı.

"Özgünlüğün çok havalı yarı sıcak yarı soğuk değil mi?"

"Evet." Dedi basitçe sonra bir şeyler demesi gerektiğini anlayarak devam etti o da benim gibi bu arkadaşlık işlerinde acemi olmalıydı.

"Seninki de ışınlanmaydı değil mi? Gerçekten güzle bir özgünlük."

Annie's Hero Academia [Todoroki](düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin