-14-
Telefonun ucundan teyzemin ağlama sesleri yükseldi.Annem,b-benim a-annem,yo-yo-yo hayır!
Boğazım,başım,karnım,burnum...her yerim acıyla doldu.Gözyaşlarım teker,teker dökülmeye başladı.Kendimi bunu hazırlamamıştım.Annem iyileşir ya,Rüzgarla bana kıyamaz demiştim.Derin bir nefes alıp tüm cesaretimle "Annem öldü mü?" Dedim ama sanki cevabı duymak istemiyor gibiydim.Telefonun diğer ucundan güçlü bir ağlama sesi koptu.
İşte o an öldüm sandım.Hiç birşey düşünemedim.Yavaşça duvara tutunurak destek aldım,yürümek için başımda şiddetli bir ağrı vardı ve artık dayanacak gücüm kalmamıştı.
Kendimi banyonun içine attım.Ellerim titriyordu.Aynada ağlayan yüzüme baktım ve eniştemin traş makinesini alıp hiç beklemeden hızlıca yere attım.Atmamla beraber bi gürültü koptu ve makine parçalara ayrıldı.Parçalarda jiletli olan keskin kısmını aldım ve daha demin duştan çıkmama aldırmadan suyu açıp küvete oturdum.
Sıcacık su bedenimi ısıtırken kalbimide ısıtmasını diledim.Elimde jilet kolumu havaya kaldırdım.O sırada içimdeki ses bana seslendi. "Sende Rüzgar'ı bırakırsan ona ne olur hiç düşündün mü?Bencillik etme Güneş." İçimdeki sese bağırarak "Annemle babam beni düşündüler mi hiç? Bana ne olur diye düşündüler mi? onlarda bencillik edip bırakıp gittiler beni." Dedim.Jileti diğer koluma doğru hızla sürttüm.Önce canım acımasa da saniyeler geçtikçe acısı bünyeme yayılmaya başladı.Ve arkasından kan aktı.
"Benciller,annem,babam,herkes bencil.Bende bencillerin yanına gitmek istiyorum.İster cennete,ister cehenneme,bana onların olduğu yer yeter."
Tekrar kolumu kaldırıp aynı yere daha yavaş bir şekilde jileti sürttüm.Aynı şekilde ondan da kan akıyordu.
Kendimi hiç bu kadar zavallı,gereksiz,işe yaramaz hissetmemiştim.Tekrar koluma jileti sürttüğüm sırada telefon çaldı ama umursamadım.
Ağlamalarım ve çaresizliğim hıçkırıkları da beraberinde getirdi."Önce hep yanındayım diyen o ulu çınar gitti.Şimdi de papatya kokulu meleğim gitti.Niye gittiniz la,niye?Hani hep yanımdaydınız,hani hiç bırakmazdınız!"
Sesli bir şekilde iç çektim,artık bu koca şehirde Rüzgar'la yapayalnız kalmıştık.Ve bu istemesemde kabullenmem gereken bir gerçekti.Haklısınız bölüm çok geç geldi ama bağışlayın zor zamanlar yaşıyorum.ve sizleri seviyorum...