HAI SEMUA!
saya kembali <3(psst.. cerita ni terjadi sebelum covid19 wujud)
okay sambung ehehehe.•
•
"OSOM!"
"OSOM!"
"AHAHAH dua-satu". Jungkook ketap bibir sebelum memandang isterinya sambil menyengih kambing. Dania kecilkan mata tanda tak puas hati.
"OSOM!"
"Yayy abang menang! HAHAHAHA". Teruja Jungkook. Dia mengepak-ngepakkan kedua lengannya bak ayam jantan.
"Hm... haa cepat pilih warna". Dengus Dania sambil memerhati Jungkook dengan tajam. Mereka mahu bersiap untuk pergi berjalan-jalan ronda sekitar bandar Paris.
Tujuan utama main 'osom' semata-mata nak tentukan warna baju- sedondon. Siapa menang dia dapat pilih warna.
"Abang pilih... warna... hitam!". Kata Jungkook. Dania menekup mulutnya menggunakan kedua belah tapak tangannya. Terkejut.
"Abang... Nia pun nak cadang pakai warna hitam juga... WAHH". Gembira Dania. Dah nama pun jodoh. Mesti banyak persamaan kan.
Kadang-kadang tengah nyanyi lagu dalam otak pun, dia boleh sambung nyanyian kita lepas tu dalam dunia realiti.
Mesti pernah jadi kat readers juga kan?
"Laa.. baik tak payah main osom". Balas Jungkook. Dia menapak ke arah Dania lalu memeluk pinggangnya. Dahi isterinya dia kucup lembut.
"Jom sayang, kita mandi sama-sama"
———
Bayangkan..Ini outfit Dania.
Ini pula outfit Jungkook.
Pasangan itu pun keluar daripada bangunan hotel yang mereka duduki. "Sejuknya angin.. semalam tak adalah sejuk macam hari ni". Kata Dania sambil menggosok kedua belah lengannya. Cuba untuk hangatkan badan.
YOU ARE READING
Suamiku Budak Tahfiz: Jeon Jungkook
Fanfic"Abang akan cuba bimbing sayang untuk ke Jannah sama-sama" ― Isyraf Aiman // Jungkook ――― M A L A Y F A N F I C T I O N ₍ᐢ. ̫.ᐢ₎ ♡ officially written by - @jyeons