פרק 27

223 19 10
                                    

ראיתי את הצריף. אבל הוא בער באש, נבהלתי..ירדתי מהר מהסוס שלי וצעקתי, איבדתי את התקווה שהם בחיים! "דייסייי!, נייללל" בכיתי ונפלתי על הברכיים מול הצריף הישן...
זה לא יכול להיות!! אני בטח הוזה!
פתאום שמעתי לחישה ראיתי שזה דייסי ונייל שמחתי כל כך באתי לעמוד אבל נשמעה ירייה, הסתכלתי על החזה שלי וראיתי שאני פצועה, ירו בי..נפלתי והחזקתי בלב שלי חזק, עצמתי את עיני חזק חזק בכדי שלא ארגיש את הכאב...איכזבתי אותם, את כולם...גרייס תנצח...אסור!! לא ידעתי מאיפה הכוחות שלי הגיעו...קמתי מהר ורצתי לכיוון דייסי ונייל הגעתי אליהם, חייכתי אליהם אבל..לא ראיתי כלום, זאת אומרת מטושטש אבל כלום...הסתכלתי פעם אחרונה על נייל וקלטתי שיש איתם מישהו..לא גרייס מישהו אחר.. אבל לא הספקתי לקלוט מי.. נפלתי, על שיחי הורדים שהיו.
כשקמתי, לא ראיתי אף אחד..זה היה מקום נטוש מימיני היה דלת..אני זוכרת שהייתי על מיטה צרה במיוחד, ראיתי קיר לבן מתקלף..סובבתי את ראשי וראיתי בן אדם מיד קפצתי ולקחתי את הרובה שהיה לי בכיס האחורי, הרגשתי לחץ חזק מאוד בחזה ומיד התקפלתי, ואז נזכרתי, ירו בי ורגע זה בטח זה שהיה ליד נייל..
"זה לא היה חכם.." הוא התקרב.."מי אתה?" נבהלתי והכנתי את הרובה שלי לתקיפה שאם הוא שייך לגרייס. "משהו שהציל את כולכם..!!" הוא צחק.."אתה שייך לגרייס?" שאלתי "גרייס?! שו גרייס, לא מכיר אף גרייס.." הוא כיווץ את פניו.."טוב לא חשוב חח" חייכתי הוא חייך חזרה והביא לי מים..שתיתי, הוא התקרב ורצה לנשק אותי.."מה נראלך?!" התרחקתי "קשוחה הא?!" הוא צחק. כיווצתי את פני..."אני אוהב קשוחות" הוא חייך חיוך מטריד, פשוט לאא!
"תמשיך לאהוב" שילבתי את ידי וכעסתי קצת..
"את אוהבת אותי?" הוא שאל...וואט דה פאק הוא חושב,"הכרתי אותך עכשיו, מה אתה רוצה ממני?" הקול שלי רעד מעט "שתשמחי אותי" הוא אמר וקירב את שפתיו לצוואר שלי.."נייילל, דייסי!!" צעקתי, הם צריכים להיות פה..נייל פתח את הדלת בהירות.."ליאם! תפסיק יש לה חבר!!" הוא צעק.."ליאם?" נבהלתי ליאם הוא חבר מהיסודי שלי, הוא היה חבר שלי, שנאתי אותו, אתם יודעים, חבר של יסודי, לא משו רציני.."זה אני.." הוא חייך והוריד את המשקפיים שלו..זה באמת הוא.."אחח..מיה לא השתנת.." הוא צחק"אבל מה אתה עושה פה?! אתה צריך להיות בישראלל" נבהלתי "אמא שלי רצתה לעבור לפה, במקרה.." לא האמנתי לו..אין מצב, אמא שלו? אמא שלו היא האחרונה שתעבור ללונדון..טוב הזוי..."תספרו לי מה קורה פהה!" צעקתי! "טוב אז ככה..." נייל התחיל לדבר..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 17, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love can not be explained-Z.MWhere stories live. Discover now