Şaka

3K 373 312
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

Saat gece 2 oluyordu. Denki, Katsuki ve ben ise bahçede hâlâ benim olayım hakkında konuşuyorduk.

Bu durumu acilen çözmemiz gerekiyordu. Her ne kadar artık bana ne olduğunu, eskiden bu sınıfta olduğumu bilseler bile hatıraları geri gelmiyordu.

İç çekerek dizlerimin üstüne çıktım, bağdaş kurmaktan bacaklarım ağrımıştı. Katsukiye doğru uzandım.

"Ya hatırlamıyor musun? Okulun ilk günü, geçen sene! Tartışmıştık! Sen bana psikopat demiştin, ben sana götüne kristal sokarım görürsün demiştim!"

Başını sakince iki yana salladı, "Aklımın bir köşesinde 1. sınıfın ilk günü biri ile tartıştığım var ama kim olduğunu göremiyorum. Sensin, biliyorum. Ama hafızam gelmiyor."

"Peki ya lunapark? Birlikte dönme dolaba binmiştik! Hatta daha sonra oranın fotoğrafını çekmiştim."

Telefonumun kilit ekranını gösterdim, "Bak! Bunu ilk gördüğünde başın ağrıdı çünkü benimleydin!"

"Güzelim... Hatırlayamıyorum."

Dizlerimin üstünden geri yere çöktüm.

Denki sessizce bizi izliyordu.

"Denki... Ya sen?"

"Hatırlayamıyorum."

"Hay sikeyim... Ama melek nasıl hatırlatacağımı söylemedi ki."

Doğru ya! Onlara melek ve aptal şeytan yardımcısından bahsetmemiştim!

"Melek? SEN MELEKLE Mİ KONUŞTUN, YİNE?!"

Hızlıca Denki'nin ağzını kapadım, "Bağırma!"

Kafasını sallayınca geri çekildim ve yerdeki çimenlerle oynarken konuşmaya başladım.

"Uyandığım zaman gördüğüm o çocuk, yani melek; rüyama girdi. Hatta yanında kırmızı gözlü başka biri vardı, o da şeytan yardımcısıymış. Bayağı yakışıklıydı ama..."

"Yakışıklı?"

Korkarak Katsuki'ye döndüm. Tek kaşını kaldırmıştı.

Güldü, "Yakışıklıymış!" Denki'ye döndü, "Duydun mu? Şeytanın yardımcısına yakışıklı dedi!"

Tekrar bana döndü ve ellerini yere bastırarak biraz bana uzandı. "Ben de o yardımcıyı göreyim en iyisi, bakalım kim daha yakışıklı."

"Şu an ruhani bir varlığı kıskandığının farkında mısın?"

"Banane ne olduğundan!"

Başımı iki yana sallayarak gülmeye başladım, "Cinsiyeti bile yok! İstedikleri zaman görünüş değişebiliyorlar! Melek ilk başta erkekti sonra benim yaşlarımda bir kız oldu!"

"Hassiktir! Güzel miydi? Bana mı ayarlasak?"

Denki'ye dönüp başımı hafifçe yana eğerek 'Ciddi misin?' anlamında baktım.

Ellerini havaya kaldırdı, "Tamam, tamam. Konumuza dönelim. Melek ve şeytan yardımcısı sana ne dedi?"

Katsukiye döndüm, "Rüyamda seni gördüm demiştim ya, ellerin kanıyordu. Korkmuştum."

Başını aşağı yukarı salladı.

"O zaman rüyama girip onu yapan kişi o şeytan yardımcısıymış."

"Ha... İlla sikmek gerek yani onu?"

"Katsuki! Çarpılıcaz şimdi!"

"Neyse, devam et."

"Melek ve o ilk başta biraz atıştı. Daha sonra melek kendimi size hatırlatmam gerektiğini söyledi."

"Nasıl?"

"Ona cevap vermeden şeytan yardımcısı 'Süre bitti!' dedi ve bir anda uyandım."

"O şeytan yardımcısını var ya..."

Katsukiye öldürücü bakışlar attım, ağızını kapadı ve bir şey demedi.

Bir süre sessizlik oldu.

Denki ayağa kalktı, "Hadi ben yatmaya gidiyorum, yarın konuşuruz yine."

Ben de ayağa kalkmaya yeltendim, "Ben de gideyi-"

Katsuki bileğimden tutarak beni kucağına çekti, "Sen dur biraz."

Bir anda onun sıcaklığı ve onun kokusunun yoğunluğu ile başım döndü.

"Durayım... Biraz..." sesim çok kısık çıkmıştı.

Denki kafasını salladı ve yurda girdi.

"Ne yapacağız burada?"

"Sevgilim ol."

"Ha?"

"Aptal kafam nedense sen ölmeden önce dememişim. Şimdi diyorum, sevgilim ol."

Başımı ona çevirdim, çok ciddi bir şekilde bana bakıyordu.

"Hayır mı diyeceksin? Eğer diyeceksen uyar çünkü psikolojik olarak kendimi hazırlamam gerekiyor."

Kahkaha attım, "Hayır demeyeceğim!"

Ellerimi boynuna sarıp kafamı omuzuna gömdüm, "Seni seviyorum."

Elleri yavaşça belime yerleşti, "Ben de seni..."

Aklıma gelen şeyle kafamı kaldırıp ona baktım.

"Baharatlı yemek mi yoksa ben mi?"

Yüzündeki gülüş bir anda soldu, "Güzelim... Yani bence sevgili olmamızın daha ilk dakikasından kavga etmeyelim..."

Şok içinde ona bakarken beni yere bırakıp bir anda ayağa kalktı.

"BAKUGOU KATSUKİ!"

Kaçmaya başlayınca ben de peşinden koşmaya başladım.

"CEVAP VER BANA!"

"ŞAKA... ŞAKA VALLA ŞAKAYDI!"

Bakugou x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin