Beğenin lütfen 🔪
Yorum da atın
Aynada kendime bakarken kapım 2 kez çalındı, "Bir tanem, hazır mısın?"
"Evet!"
Üstümde bembeyaz mini bir elbise vardı, altımda yine beyaz ince topuklu bir ayakkabı vardı.
Hızlı ama minik adımlarla kapıya ulaşıp kapıyı açtım.
Katsuki siyah takım elbisesi ile çok çekici duruyordu.
Gülümseyerek baştan aşağı beni süzdü, "Çok güzel olmuşsun."
Onu içeri çekip kapıyı arkasından kapadım ve ona yaklaşarak kravatını düzeltmeye başladım.
Beni izlediğinin farkındaydım, yüzlerimiz çok yakındı.
Kafamı uzaklaştırmadan başımı önüme çevirerek ona baktım.
Yüzümde gezen gözleri dudaklarımda durdu ve yaklaşarak minik bir öpücük kondurup geri çekildi.
Aynada gömleğinin kollarını düzeltirken mırıldandı, "Herkes hazır, aşağı inip arabaya bineceğiz. Gel hadi."
Çantamı alarak koluna girdim ve odadan çıktık.
Mezuniyetimiz deniz kenarı bahçeli bir açık alanda yapılacaktı.
Otobüse binerek Katsuki ile boş olan ikili koltuktalara oturduk.
~~~~~~~~~~~~~~~
Denki iddiaya girdiği için durmadan shot atıp duruyordu. Birazdan ayakta duramayacak hâle gelecekti ve Aizawa sensei kesinlikle ağzımıza sıçacaktı.
Sağ tarafında duran Kirishima'ya doğru fısıldadım. "Durdurdun şu aptalı. Kafası iyice gidiyor!"
Güldü, "İddiaya girdi, istesek bile durmaz."
İç çekerek Denki'ye baktım, bizden farklı bir dünyadaymış gibi davranıyordu.
Gözümü diğer tarafa çevirdim, Minalar langırt oynuyordu.
Önümdeki içkiden bir yudum aldım. Belimde hissettiğim sıcak el ile yüzümde gülümseme oluştu.
Katsuki'nin olduğunu bildiğim el, bel boşluğumu okşarken Katsuki yüzünü boynuma yaklaştırarak derin bir nefes içine çekip dudaklarını boynuma bastırdı.
Yavaşça geri çekildiğinde kafamı omuzuna yasladım ve beni taşımasına izin vererek ağırlığımı ona verdim.
"Sıkıldın mı?"
Kulağıma doğru mırıldandığında başımı hafifçe aşağı yukarı salladım. "Yorgun hissediyorum."
Çenesini saçlarımın üstüne yasladı, "Yorgun?"
Tam ağzımı açacağım sırada Denki'nin önümüzdeki yuvarlak minik masayı devirip sağa sola yalpalaması ile şok içinde ona baktım.
"Denki!"
Ayakta duramıyor gibiydi. Onu tutmak için ona kolumu uzattığımda kaşlarını çatarak kolumu ittirdi.
"Direk dansçısı olmalıyız!"
Kaşlarımı çattım, "Ne?"
"İyi para var onda!"
Kollarını havaya kaldırıp sağa sola sallanarak dans etmeye başlaması ile kahkaha atmaya başladım
Sero ve Kirishima Denki'nin kollarından tutarak onu yerinde tutmaya çalıştılar.
"Siz ne kadar içtiniz?"
Aizawa senseinin sesi ile irkilerek ona döndük.
18 yaşındaydık, bugün mezun oluyorduk, pro kahraman olacaktık, ama hâlâ öğretmenimiz bize hesap sorduğunda 5 yaşında çocuk gibi oluyorduk.
Denki,Kirishima ve Sero'dan kaçarak senseinin önüne gitti ve bir anda ellerini senseinin yanaklarına koyarak sıkmaya başladı.
"Senseiiiğğ, yanaklarınız ne kadar ta tatlı!" güldü, "Kedi gibi!"
Katsuki hemen yanımda kahkaha atmaya başladığında Aizawa sensei kaşlarını çatarak Denki'yi kendisinden uzaklaştırdı.
Denki arkasını döndü, etrafa baktı.
Bir anda gözleri parladı ve gülerek koşmaya başladı.
Arkamı döndüğümde neye koştuğunu anladığım için peşinden giderek bağırdım. "DENKİ! DUR!"
"DENİZ SAATİİ!"
Denki kendisini denize fırlattığında birkaç saniyeliğine herkes sustu. Daha sonra çığlıklar ortalığı ayağa kaldırırken herkes denize koşmaya başladı.
Arkamı dönüp Katsuki'yi aradığımda sıcak el elimi tutunca başımı sola çevirdim.
Bana bakmıyor, doğrudan denize bakıyordu.
"Koş güzelim."
Bir anda koşmaya başlayınca ben de peşinden koştum ve 3. saniyede denizin dibini boyladık.
Suyun üstüne çıktığımızda saçlarımı önümden atarak kahkaha atmaya başladım.
Katsuki yanıma ulaştığında arkasına geçip ayaklarımı beline dolayıp sırtına çıktım.
"MEZUN OLDUK!"
Herkes destek vermek için bağırırken bir anda alanın girişinde bir ışık patlaması oldu ve dumanların arasından bir ses duyuldu.
"BİZSİZ Mİ EĞLENİYORSUNUZ?"
Bu ses...
Yok artık!
Dumanların arasından en önde Etsuko çıktı. Gülerek elindeki kahveyi havaya kaldırmış geliyordu.
Hemen yanında Dabi, onun arkasında topuklu ayakkabısı ve muhteşem elbisesi ile gelen Lora ve Shigaraki duruyordu.
Herkes şok içinde onlara bakarken onlar hiçbir şey olmamış gibi yaklaşmaya başladı.
Lora sigarasını masalardan birindeki küllüğe bastırdı. Etsuko'da kahvesinden bir yudum daha alarak yanından geçtiği masalardan birine bıraktı ve aynı anda denize koşmaya başladılar.
"ÇEKİLİN KENARA!"
Ve bu yılki UA mezuniyeti hiç şüphesiz en unutulmayan mezuniyet oldu.
Kitap bitti. Okuduğunuz için teşekkürler.
Ek bölüm yazar mıyım emin değilim, muhtemelen yazarım.
Başka bir kitapta görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionLuna, bir gün gece parktayken bir villainin saldırısına uğrayarak orada ölür. Ama bir melek, onu tekrardan hayata döndürür, hem de o öldükten 2 hafta sonraya. Luna parktaki bankta uyandığında hayatı tamamen değişmiştir. Çünkü kimse onu hatırlamıyord...