Hatırlayan biri

3.1K 353 206
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

Tekrar karanlık bir yerdeydim. Meleğin gelmesini beklerken bu sefer bir anda karşımda şeytan yardımcısı belirdi.

"Luna! Sonunda gelebildin!"

"Sen her seferinde rüyama mı gireceksin?"

Gülümsemesi soldu, "Melek sana eksik bilgi vermese bir daha seni görmeyecektim küçük kız, aptal aptal bana atar yapmaya kalkışma."

İyice bana yaklaştı, "Ayrıca o aptal sevgilin ve pikachuya benzer arkadaşınla yaptığınız dedikodumu da biliyorum."

Geri çekildi ve havada bacak bacak üstüne atarak oturdu. "Diğerlerinin seni nasıl hatırlayacağını biliyorum. Daha doğrusu herkesin hafızasının geleceği yolu."

"Nasıl?"

Ayaklarını yere değdirdi, "Seni hatırlayan biri var."

Ağızım şok içinde açıldı, "Dalga geçiyorsun. Sana inanmıyorum!"

"Bana bak götü kristalli kız, sana yalan borcum yok. Aslında daha eğlenceli yaşasan söylemezdim ama artık sıkıldım, ayrıca artık hafızalarını getirmen gerek yoksa bu olay büyüyecek."

Derin bir nefes aldım, "Tamam, beni hatırlayan kim?"

"Onu sen bulmalısın."

"Hey!"

"Hadi görüşürüz canım!"

Gözlerimi açtığımda odamın tavanı ile dakikalar boyu bakıştım ve üstümü bile giyinmeden aşağı kata, Katsuki'nin odasına koştum.

Hızlıca kapıyı çalmaya başladım, "KATSUKİ! HEY!"

2 saniye sonra kapı açıldı, altında okul pantalonu vardı ama üstünde daha bir şey yoktu.

Onu ittirip içeri girdim ve kapıyı kapadım. Şaşkınlıkla bana bakıyordu. "Sabahın köründe beni yatağa atmaya gelmedin herhalde?"

"Beni hatırlayan biri var!"

Yüzündeki çapkın gülümseme soldu, "Ne? Kim?"

"Bilmiyorum!"

"Kim söyledi?"

"Rüyama girdi yine, şeytan yardımcısı!"

"O götlek neden senin rüyana girip duruyor?"

"Bilmiyorum!"

İç çekerek gömleğinin kollarını geçirdi ve önünü iliklemeye başladı. "Bebeğim, seni hatırlayan biri varsa bile okuldan olduğunu sanmıyorum. Okuldan olsa zaten illa ki biliriz."

Aynada kendine bakıp bana döndü, "Okul dışında bir arkadaşın var mıydı?"

Başımı iki yana salladım, "Hayır."

Sinirle saçlarımı karıştırdım, beni kim hatırlayabilirdi ki?

Çantasına eşyaları yerleştirip bir omuzuna astı ve gözümün önüne gelen saçları geri çekip yanağımı okşadı.

"Git hazırlan, Denki'yle bunu konuşuruz daha sonra."

Başımı sallayarak odadan çıktım.

~~~~~~~~~~~~~~~

"Çok saçma! Bu şeytan boku direkt söylese olmuyor muydu sanki?!"

Denki ile markete gelmiş ve yurt için yiyecek bir şeyler alıyorduk.

İç çekerek market arabasına Katsuki'nin sevdiği baharatlı krakerlerden birkaç paket koydum. "Bilmiyorum... Söylemedi işte."

"Dondurucu bölümüne gidip dondurma alacağım, sen cips al biraz."

"Tamamdır." arabayı da alarak cips bölümüne giderken ben de en arkadaki dondurucu bölümüne ilerledim.

Hangi dondurmayı alacağımı seçerken garip bir his etrafımı sardı. Sanki biri beni izliyor gibiydi.

Denki olduğunu düşünerek başımı koridora çevirdim.

Ama koridorda benimle duran tek kişi, arkası dönük bir şekilde reyona bakan 18-19 yaşlarında biriydi.

Tekrar önüme döndüm ve bir kutu dondurma alarak cips bölümüne ilerledim.

Bakugou x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin