Beğenin lütfen 🔪
Yorum da atın
"ONA NASIL BUNU YAPARSINIZ?!"
"KATSUKİ! SAKİNLEŞ!"
"SENSEİ, NASIL LUNA'YI VİLLAİN SANIP PEŞİNE BİRİNİ TAKARSINIZ?!"
Luna'nın kaçırılmasının üstünden 1.5 saat geçmişti.
Katsuki, sevgilisinin kaçırıldığını öğrendiğinden, ve öğretmeninin sevgilisini villain sanıp 1 haftadır peşine birini taktığını öğrendiğinden beri bağırıp çağırıyordu.
"Bakugou. Sakinleş artık. Sen demiştin, onda bir şey olduğunu söylemiştin. Geldiğinden beri şüpheli davrandığı için doğal olarak öyle düşündüm!"
"BANA SORSAYDINIZ! BİR ŞEY DESEYDİNİZ BANA! SİZİN TUTTUĞUNUZ BOKTAN HERİF YÜZÜNDEN HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRAYIP GİTTİ! DAHA SONRA DA KAÇIRILDI!"
"KATSUKİ! SAKİNLEŞ, ARIYORLAR İŞTE!"
Denki 1.5 saattir Katsuki'yi sakinleştirmeye çalışıyordu ama başarılı olamıyordu.
Bir anda Katsuki'nin başı dönmeye başladı. Bağırmayı bırakıp sırtını duvara yaslayarak başını elleri arasına aldı.
Gözünün önünden anılar geçmeye başladı.
Luna ile olan anılar... Hepsi, her biri, hepsini hatırlıyordu.
Şok içinde gözlerini aralayıp Denki'ye baktı, o da başını tutarak aynı ifade ile Katsuki'ye bakıyordu.
Bir anda okulda bağırışlar yükseldi ve odanın kapısı sertçe açıldı. Tüm A sınıfı bir anda odaya yığıldı.
"LUNA!"
"HATIRLIYORUM ONU!"
"SENSEİ O BİZDENDİ!"
"NASIL UNUTTUK ONU!"
Katsuki şok içinde etrafındakilere bakıyordu. Eğer herkes Luna'yı hatırlıyorsa... Luna onu hatırlayan kişiyi bulmuş demekti!
.
"UNO LAN! BEN KAZANDIM!"
"Ne?!" kaşlarımı çatarak Etsuko'ya döndüm, "Hile yapıyor!"
Etsuko sinirle kartları masaya bırakıp Dabiye baktı, "Bebeğim, hile mi yapıyorsun?"
Cümle her ne kadar kibar gibi dursa da söylediği şekil 'Evet dersen seni paramparça ederim.' der gibiydi.
"Yok bebeğim... Ne hilesi? Ben hile yapacak adam mıyım?"
"Geçen gün götünün altında kart saklayan sendin şerefsiz!"
Shigaraki'nin bağırışı ile Dabi ayağa kalkıp götünü bize döndürdü. "Kart var mı orospu çocuğu!"
Saate baktım, 1.5 saat geçmişti.
"Beni bulurlar yakında. Siz de yakalanırsınız."
"Kaçarız." Shigaraki sigarasını yakıp dumanını üflediğinde Lora elinden sigarasını alıp kendi dudakları arasına koydu.
"Kaçacağımızı kim söyledi? Kaçmıyoruz. Hapishaneye dönmemiz gerek."
Dabi sevgilisinin saçlarıyla oynarken mırıldandı, "Daha 1 ay olmadı kaçalı, hani 2 ay duracaktık?"
"Plana göre Neo'da bizimle geliyordu piç herif! Adam uyuyor diye onu almadan kaçtınız! Beni de peşinizden sürüklediniz!"
"Amına koyayım uykusu çok derin! Bir de onu uyandırmakla mı uğraşacaktık?!"
"Hele bir dönelim oraya, bak bakalım nasıl senin götünü sikiyor!"
Etsuko kahve şişesini sertçe masaya bıraktı, "Bağırmayın be, yeter!"
Dışarıdan gelen siren sesleri ile başımı cama çevirdim. "Benimkiler geldi sanırım."
Ayağa kalkarak kollarımı esnettim. Diğerleri de yavaşça ayağa kalktı.
Etsuko saçlarını karıştırırken mırıldandı, "Hiç uğraşasım yok, direkt teslim olalım."
Lora kafasını salladı, "Evet."
Shigaraki odanın kapısına yöneldi, "İyi o zaman. Biz önden çıkalım." bana döndü, "Sen de bizden sonra çık."
"Tamam."
Evden dışarı önce onlar çıktı, arkalarından ben çıktım ve aralarından geçerek en öne geçtim.
Katsuki ile göz göze geldiğim an bana doğru koşmaya başladı, "LUNA!"
"Katsuki!"
Ben de ona doğru koşarak kucağına atladım, bacaklarım beline dolanırken kollarımı boynuna sardım. O da düşmemem için baldırlarımdan tutmuştu.
Gülerek ona bakarken hızlıca yüzüme yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma değdirdi.
Saniyeler boyu öyle kalıp geri çekildi, "Herkes seni hatırlıyor! Herkes!"
Şok içinde diğerlerine baktım, tüm herkes polis arabalarının yanında gülerek bana bakıyordu.
Katsuki'nin kucağından inerek polis arabalarına yaklaştık.
Arabaya bindirilen Lora Katsuki'yi görünce gözleri büyüdü. "Bakugou!"
Katsuki ona baktı ve kaşları havaya kalktı, "Lora?"
Lora ikimize baktı, "Ah, sevdiğin kız Luna mıydı? Şanslısın, taş gibi kız!"
Gülümseyerek arabaya bindi, arkasından Etsuko binecekken bana baktı. "Güzellik, arada bizi görmeye gel. Kahve getirmeyi unutma."
Onlar arabaya binip gittiğinde Katsuki bana döndü. "Ben okulda sen kaçırıldın diye ortalığı ayağa kaldırırken sen onlarla kanka mı oldun?"
"Kafa dengilerdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionLuna, bir gün gece parktayken bir villainin saldırısına uğrayarak orada ölür. Ama bir melek, onu tekrardan hayata döndürür, hem de o öldükten 2 hafta sonraya. Luna parktaki bankta uyandığında hayatı tamamen değişmiştir. Çünkü kimse onu hatırlamıyord...