Denki yaptı

3K 349 161
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Yorum da atın

3. sınıf:

"Katsuki nerede?"

Denki kafasını masadan kaldırmadan mırıldandı, "En son İzuku'yu öldürmeye çalışıyordu."

"Neden?"

"Geçen gün havuzda İzuku onu havuza attığı için."

"Hassiktir..."

Koşarak sınıftan çıktım ve koridorda etrafa bakındım.

Bahçeden İzuku'nun kahkaha sesi gelince kaşlarımı çatarak bahçeye çıktım.

Şok içinde ağacın tepesinde olan Katsuki ile İzuku'ya bakıyordum.

Nasıl yaptı bilmiyorum ama Katsuki İzuku'yu ağacın tepesinde sallandırıyordu.

İzuku ise bağırmak yerine kahkaha atıyordu.

"K-kacchan! Özür dilerim tamam!"

"Bağırarak özür dile lan!"

"Özür dile..." tekrar gülmeye başladı, "Özür dilerim!"

Ağacın altına kadar giderek kafamı kaldırıp onlara baktım, "Katsuki! Bırak çocuğu!"

Katsuki'nin gözü bana döndü ve dudağı yana kıvrıldı, "Sen nasıl istersen bir tanem."

Ne yapacağını anlamıştım ama ben daha kaçamadan İzuku ağacın tepesinden üstüme düştü ve yere yapıştım.

"İzuku... Kalk lan üstümden!" tam karnıma düştüğü için nefes alamayarak öksürdüm, "Ölüyorum!"

İzuku zar zor ayağa kalktı ve telaşla bana baktı, "Luna! İyi misin?"

Dirseklerimden güç alarak ayağa kalkmaya çalışırken Katsuki elimden tutarak beni ayağa kaldırdı ve üstümdeki tozu elinin tersiyle sildi.

Daha sonra beni etrafımda döndürerek yaralanıp yaralanmadığıma baktı

Dışarıdan bir yaram olmadığını görünce gözlerime baktı. "Bir yerin acıyor mu?"

"Bu hâlde olmamın sebebi sensin, piç!"

Gülümsememek için dudağını ısırdı, "Üzgünüm, anlık gelen gazla yaptım."

İzuku üstüme nasıl düştü bilmiyordum ama gerçekten karnım ağrıyordu. Hatta ağrımıyor, acıyordu.

"Karnım acıyor."

Gözleri karnıma kaydı ve bir elini omuzuma atıp beni okula yürütürken diğer eliyle karnımı ovalamaya başladı.

"Revire gidelim mi?"

"Sınıfa gidelim. Götü yerinden durmayan bir sevgilim olduğu için sınıfta doğru düzgün duramıyoruz."

Gülerek boynuma yaklaştı. Yumuşak ve minik bir öpücük bırakıp dudakları hâlâ boynumdayken konuştu. "Sevgilin seni çok seviyor."

Kafasını çekip tekrar önüne döndüğünde artist gibi saçımı geriye attım, "Biliyorum, beni kim sevmez?"

"O yavşak şeytan yardımcısı sevmesin de... Diğerlerini hallederim."

Ona döndüm, "Halledersin? Ne yapacaksın kafalarını mı patlatacaksın?"

Dudağı yana kıvrıldı, "Hayır, senin yolundan ilerleyerek götlerini patlatacağum."

"Katsuki! İzuku! Luna! Hemen yanıma gelin!"

Aizawa senseinin bağırışı ile durup kafamızı çevirdik.

Ne bok yemiştik ki?

Aklıma birçok şey geliyordu. Neyi öğrenmişti acaba?

Üçümüz birbirimize baktık ve yavaş adımlarla öğretmenler odasına ilerledik.

.

"Sensei. Yavaş yavaş neyi öğrendiğinizi söyleyin ki ona göre verecek tepkimizi bulalım."

Katsuki'nin dediği şeye kafa salladım, "Evet!"

Sensei tek kaşını kaldırdı. "Ha bir de önceden tepki mi hazırlıyorsunuz?"

Lafa İzuku girdi, "Evet tabii ki!"

Parmaklarını açarak saymaya başladı. "Eğer başımız büyük beladaysa yavru kedi taklidi, haklı olduğumuz bir kavgayı öğrendiyseniz kendimizi savunma, derslerle ilgiliyse sessiz kalmak ve her şeye kafamızı sallamak..."

"İzuku. Senin bu sene dilin çok uzadı."

İzuku elini indirip büyük gözlerle senseiye baktı. "Valla öyle oldu sensei, ben de anlamadım nasıl oldu."

"Neyi öğrendim biliyor musunuz?"

Yutkunarak başımızı iki yana salladık.

"Havuzda alkol aldığınızı, hem de okul havuzunda!"

Aynı anda, aynı şeyi söyledik. "Denki istedi!"

Bakugou x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin