הבטתי בהם מתנשף, ניביי יצאו, הייתי מוכן לשסף את גרונם של כל החלאות שהניחו את ידם על טאהיונג, על טאהיונג שלי
"ג'ו-ג'ונגקוק!! כבוד גדול לקבל אורח כמוך!" אמר ואני התקדמתי אליהם צעד-צעד, שותק.
כשהגעתי, הדבר הראשון שעשיתי היה לתפוס בבחור ולנעוץ את שיניי בצווארו בנשיכה עוצמתית, גם כשטעם הדם מילא את חלל פי לא עצרתי, מעביר שריטות עמוקות לאורך הזאב שצרח בכאב.זרקתי את גופו לרצפה, עולה מעליו ומכניס בפניו אגרופים שוב ושוב, עיניי זוהרות באדום, "מי אתה?!?! איך יכולת לקחת את טאה ממני?!?!" צרחתי בנהימות, האלפא שבי רתח, הוא רצה להרוג אותו, וזה בדיוק מה שעשיתי.
הייתי אחוז טירוף, כל מה שראיתי מול עיניי היה התמונה שלהם יחד כשנכנסתי, טאהיונג בוכה בשקט, עירום מול עיניו המגעילות.
רק אחרי כמה דקות הבנתי שהוא כבר מת עוד מנשיכה וקמתי, מנגב את שפתיי ומתנשף בכבדות.הסתובבתי וטאהיונג היה מולי.
"א-אלפא..." הוא הביט בי בהלם, עיניו מלאות דמעות מתוקות ויפות.
שחררתי אותו מהחבלים שקשרו אותו, מחבק אותו בחזקה ונושם את צווארו, "טאהיונג...סוף סוף מצאתי אותך..."הורדתי את חולצתי ושמתי עליו, מרים אותו על ידיי.
נדבק לו ריח האלפא ההוא, ואני השתגעתי מזה.
פשוט השתגעתי."אלפא...אתה בסדר?.." טאהיונג שאל כששם לב לזעם שלי והבטתי בו, מנשק אותו כאילו חיי תלויים בזה.
הם היו תלויים בזה
אחרי כמה דקות התנתקתי ממנו והוא הביט בי בעיניים גדולות ומופתעות, "מ-מה זה היה?!" שאל בפנים סמוקות וחיכיתי מעט מהמראה המובך והמתוק שלו, "אסור לי לנשק את האומגה שלי?" שאלתי בהתגרות והוא הביט הצידה, מהנהן, "אתה יכול...זה פשוט..אייש!!!" הוא כיסה את פניו בכפות ידיו הקטנות ואני צחקתי, "מ-מה מצחיק אותך!! אלפא מרושע!!" רטן והכה את חזי.
חייכתי וחיבקתי אותו יותר, "התגעגעתי אליך טאה טאה" נישקתי את לחיו והתחלתי ללכת איתו על ידיי, יוצא מהאיזור.
לא חשבתי שאני יכול להשתגע ככה, כמו שהשתגעתי כשחיפשתי אותו.
את האומגה שלי.
אך הירח צחק לי בפנים, פחדתי לדעת מה עוד עשו לו.
עכשיו כשאני יודע את הסוד שלו, עכשיו כשאני יודע מי זה באמת קים טאהיונג ידעתי שאני הולך להגן עליו יותר מקודם, יותר מאי פעם.
YOU ARE READING
the howl of the wolf ~ TaeKook
Romanceבעולם יש יצורים...מוזרים. נסתרים מבני האדם, עמוק ביערות של קוריאה. בין היצורים האלה, אנשי הזאב, נמצא קים טאהיונג, אומגה צעיר שעוד לא הגיע לגיל ההתאמה שלו. טאהיונג היה עד לרצח הוריו על ידי אלפות מלהקתו שלו כשהיה צעיר, ומאז טאהיונג סגר את עצמו בפני...