Akaashi
-APAAA! Mikor szedsz már össze valami csajt? Rossz nézni milyen magányos vagy. - mordult rám Aki.
- Nem vagyok magányos, itt vagy nekem te. Amúgy sem fogok valami random nőt ide hozni. Hiába nincs már velünk, nem csalom meg anyádat. - mondtam határozottan.
- Apa! Az már három éve történt. Ő is azt akarná hogy boldog legyél valaki mással. 35 éves vagy szórakoznod kéne - sóhajtott.
- Akkor sem és ezzel le is zártam a vitát mert indulnom kell. - mondtam ellentmondást nem tűrően.
- Hová mész?
- Kuroo elhívott iszogatni - indultam meg az ajtó felé.
- Oké, szia. Mondd neki hogy csak mértékkel, mert mert ma nem adom a szobám. - tette karba kezeit.
- Jó, bár most elvileg van barátnője úgyhogy nála alszik. - mondtam, majd kiléptem az ajtón.
•••
Nem tudom mióta lehettünk a bárban de az biztos hogy Kurooba már lecsúszott egy pár feles mikor ő és a barátnője eltűntek a tömegben azzal a szöveggel hogy "Mentünk táncolni". Egyedül maradtam. Egyszercsak egy kezet éreztem meg a vállamon majd valaki a fülembe suttogott.
- Szia cicus van kedved játszani velem egy kicsit? - mondta mélyített hangon. Az illetőre nézve elakadta a lélegzetem. Egy kigyúrt, magas, nálam jóval idősebb férfi állt ott. Ha ennek nemet mondok megver.
- Köszönöm de kihagynám - próbáltam lerázni.
- Naaa! Nem kell szégyenlősködni. Látom rajtad hogy akarod. - kacsintott szorosan mellém ülve.
- Én tényleg ne.. - kezdtem bele mire megéreztem hogy egyik kezét fenekemre vezeti, már amennyire tudja a szék miatt. Szemeim kikerekedtek és próbáltam továbbra is udvariasan megkérni hogy takarodjon a fenébe. - Bocsánat de elengedne és kicsit távolabb húzódna...? - hirtelen valaki átkarolta a vállam mire megkönnyebbültem. Egy párszor volt már ilyen eset, amikor férfiak akartak rám hajtani, olyankor Kuroo csak odaszól vagy mellém ül és máris békén hagynak. Szívverésem érezhetően lassult és egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el a szám mikor a srác elengedett és elsétált. Viszont az illetőre pillantva ismét megfagyott bennem a vér, mivel nem Kuroo hanem egy másik idegen ült mellettem.
- Szia, bocsi nem rád hajtani akartam csak láttam hogy segítségre van szükséged és a fekete hajú barátod most nem volt kéznél.- emelte el karját kicsit távolabb ülve.
- Köszönöm. - motyogtam - De honnan tudtad hogy a "fekete hajú" a barátom? - néztem fel rá kiváncsian.
- Néha figyeltelek és láttam hogy mindíg vele beszélgetsz. - mondta mire meglepetten néztem rá.
- Figyeltél?
- Igen, de nyugi nem vagyok valami perverz kukkoló csak szimpatikus voltál - emelte kezét maga elé védekezően. - de mivel láttam hogy minden pasit lekoppintassz nem próbálkoztam. - hajtotta le a fejét.
- Hát igen. Nincs szükségem párkapcsolatra, most a fiammal kell törődnöm.
- Van gyereked? - kérdezte meglepetten.
- Igen egy 16 éves fiam. - mondtam mosolyogva.
- Wow, és a feleséged nem mérges hogy ilyen bárokba jársz? A nők álltalába nem díjjazzák ha a férjük egy sztriptíz bárba tölti az estét.
- Elösször is Kuroo miatt járunk ide mert itt dolgozik a barátnője, másodszor a feleségem három éve meghalt. - hajtottam le a fejem.
- Ó, bocsánat a tapintatlanságomért. Részvétem. - nézett rám bűnbánóan.
YOU ARE READING
Haikyuu Oneshots Yaoi
RomanceCsak Karakter x Karakter Kérni nem lehet (sry, ha nem saját kedvemből írok akkor béna lesz) Rengeteg Oikawás story-t fog tartalmazni (imádom azt a csávót!) 18 + előfordulhat Erőszekos tartalom. (imádom szadizni a szereplőket úgyhogy rengeteg durva...