Iwaizumi
Megcsalt! Az a szemét! És még volt pofája azt mondani hogy nem tudta kontrolálni magát! Minden héten minimum 4-szer csináltuk! Ha ezek után sem képes visszafogni a farkát akkor nem érdekel! Felőlem dugjon meg akit akar.
Ilyen gondolatokkal ültem egy bárban a sokadik pohár Wisky-t iszogatva a beszámíthatóság határán. Még pár percig fortyogtam magamban mikor valaki mellém ült.- Csá. - köszönt kedves mosollyal mire ráemeltem fáradt egyben ideges tekintetem.
- "Csá" - morogtam.
-Huh látom nem a legjobbkor zavarok haver, de a farzsebedben már huszadszor csörög a telefonod - mondta kedvesen.
- Jah tudom - mondtam unott hangon.
- És nem akarod felvenni?
- Nem! Az exem az. Külömben is mi közöd hozzá? - kérdeztem felháborodva. Francba. Túl sokat fecsegek részegen.
- Semmi - mondta, majd a pincérnek jelezve mindkettőnknek kért egy pohár Wisky-t. - Kiváncsi vagyok ki lenne képes dobni egy ilyen sexy csávót? - kacsintott rám alsó ajkának egyik felét beharapva.
- Én dobtam! Megcsalt! - emeltem fel a hangom, teljesen elvörösödve utóbbi "bókjától", majd egy fokkal halkabban már szinte motyogva folytattam - és ne mondj ilyen zavarbaejtő dolgokat - fejem lehajtva próbáltam elrejteni paradicsomra hajazó arcom, sikertelenül, mivel kajánul elvigyorodva szólalt meg.
- Miért? Csak az igazat mondom cica - hajolt hozzám közelebb mire még vörösebb lettem.
- Cs-csak ne és kész nem is ismersz! És ne hívj c-cicának! - kezdtem dadogni hangom ismét megemelve mire olyan közel hajolt hogy ajkaink majdnem összeértek. Miért csinálja ezt?
- Nem is kell - mély hangjától kirázott a hideg.
- M-Mit akarsz tőlem?
- Hát eleinte semmit sem szerettem volna de most... - búgta mély hangon ajkaimra majd fülemhez hajolva folytatta suttogva - Egy vággyal fűtőtt szenvedélyes éjszakát - szemeim kipattantak, arcom valósággal lángolt, de nem ez volt a legnagyobb gond, nadrágom egyre szűkösebbnek éreztem. Miért történik ez? Az alkoholtól? - Na benne vagy? Egy éjszaka szabályok és kötöttségek nélkül. Csak mi és a vágyaink. - basszus, miért? Miért pont velem? És miért érzem azt hogy akarom? Biztos megbánnám! Nem is ismerem... de ez lehet pont jó... Nem! Nem szabad! Most csaltak meg és máris mással csináljam? Gondolataimból két puha, enyémeket gyengéden érintő ajak szakított ki. Szemeim kikerekedtek. Kezeimet rögtön a melkasára kaptam hogy eltoljam magamtól, de amint párnácskáit lágyan mozgatni kezdte nem bírtam megtenni. Pár másodperc múlva szememet lehunyva csókoltam vissza, kezeimet pedig végig simítva mellkasán és vállán kulcsoltam nyakába. Nagyon jól csókol. Teljesen ellazultam.
- Benne vagyok - lihegtem ajkaira alig hallhatóan mire elmosolyodott.
- Nálad? Nálam? Vagy Hotelben?
- Nálam.
•••
Amint becsuktam az ajtót a srác rögtön neki nyomva tapadt ajkaimra. Nyelvével végigszántott alsó ajkamon, habozás nélkül nyitottam résnyire számat, amint átvezette nyelvét rögtön szenvedélyes táncba hívta enyémet, egészen addig folytattunk míg a levegőhiány el nem választott.
- Ugorj! - lihegte kezeit fenekemre vezetve. Engedelmeskedtem kérésének, lábaimat dereka, kezeimet ismét nyaka köré fontam. Ő pedig fenekemnél fogva tartott, majd elemelve az ajtótól indult meg szobám felé egy kis navigációs segítséggel. Belépve az ágyhoz sétált majd elfektetett rajta, pólóját és nadrágját lekapva hozzám lépett és engem is megszabadított a felesleges anyagoktól alsógatyámmal együtt, majd tagomra ült és mozogni kezdett, ezzel mindkettőnket izgatva. Nem gyors ez egy kicsit?
YOU ARE READING
Haikyuu Oneshots Yaoi
RomanceCsak Karakter x Karakter Kérni nem lehet (sry, ha nem saját kedvemből írok akkor béna lesz) Rengeteg Oikawás story-t fog tartalmazni (imádom azt a csávót!) 18 + előfordulhat Erőszekos tartalom. (imádom szadizni a szereplőket úgyhogy rengeteg durva...