*Господи вони так постійно сваряця? Дам... Юнгі справді веде таке життя? А на вигляд такий тихий... Нарешті, це закінчилося. * Та не тут то було. На телефон знову прийшло повідомлення і на цей раз зовсім не з групи і від мами.
Я ледь доробив уроки. З трудом золжив усе в портфель й просто уже повз до ліжичка, сил уже зовсім не має, а мами усе не має. *Можливо затримали? Позвуню я їй краще*
- Ало, мамо. Ти коли прийдеш?
- Я уже в підїзді зараз прийду. Ти щось хотів?
- Уже пізновато ппросто переживаю за тебе.
- Я просто в магазин заходила.
- Вечерю я приготував. Так що залишиться тільки підігріти.
- Моє ти сонечко. Дякую.
- Ну все я коло дверей.- вона вибила дзвінок і через декілька секунд почулися звуки відкривання дверей. - Чімін, це я.- почулося з порога квартири.
Зразуж на звук я вийшов з кімнати і обійняв маму й вона мене приобняла однією рукою, тому що в другій пакет з продуктими та сумка. Забравши пакет я пішов усе розложувати в холодильник, на полички кухоннях тумбочок. А мама в той час пішла в душ. Двері ваної кімнати хлопнули і почулися повільні і ледь чутні кроки до кухні.
- Як день пройшов?- зразуш почулося з спини.
-Просто супер.- з посмішкою відповів і обирнувся до мами лицем. - Дуже клсний клас попався. Ніхто з них не засуджує ЛГБТ. Усі дружні.
- Ти їм розповідав?
- Іще ні, але я подружився з однією із своїх однокласниць вона Бі. Всі до неї ставляться, як до звичайної дівчини.
- Це прекрасно. А тепер іди спати уже 11 годин.
- Уже іду.
Я закутався в м'яке, тепле одіяло і зразу ж відправився в царство Морфея, забувши про сильну втому і тільки в перші хвилини він чує роздражаючий звук повідомлень. Я не звернув увагу і просто заснув. Погружаючись усе більше в сон.
На телефон так і не перестють приходити повідомлення й терпіння лопло. Хочиться дико спати, щоб його просто не чіпали.Ось і нова глава. Коли я дойду
до останьої глави з інсти. Глави будуть виходити через день.
Звісно пропорційно інсті.
💕
💕
💕
💕
Надіюсь на вашу підтриску 🥺🤗
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вилікуй моє серце
Hayran KurguЧімін- самий нещасний в світі. Без рідних. Життя повернулося до нього спиною. І ось він знову міняє школу, але в ній з ним станеться усе тільки чудове.