jeon jungguk ကသိနေခဲ့တာလား??...jeon jungguk ကသိေနခဲ့တာလား??...

1.2K 139 4
                                    

Unicode

  
      Taehyung အိပ်နေရာမှ မနက်ခင်းရဲ့နေရောင်ခြည်ကြောင့် နိုးလာခဲ့သည်...သို့သော်သူ့မျက်ဝန်းတွေကိုတော့မဖွင့်သေးဘဲ ဆက်အိပ်လိုက်သည်...မနေ့ကသူပင်ပန်းထားတယ်လေ..အတွေးနဲ့အတူပြုံးရင်းဘေးနားကိုစမ်းကြည့်တော့ အေးစက်နေတဲ့အိပ်ရာ...မျက်မှောင်ကျုံ့ရင်း မဖွင့်ချင်တဲ့မျက်ဝန်းကိုဖွင့်လိုက်တော့ သူ့ရှေ့ကမှန်မှာအကျအန နက်ကတိုင် စီးနေပါသော jungguk.....

"Jeon~"

      ခပ်ဆွဲဆွဲခေါ်မိတော့ ချက်ချင်းလှည့်ကြည့်လာကာ သူ့ဘေးဝင်ထိုင်တယ်....

"အဆင်ပြေရဲ့လား tae ..ကိုယ်အစည်းအဝေးလှမ်းခေါ်နေလို့သွားမှရမယ်"

"ဟွန့်!"

      နှာခေါင်းလေးရှုံ့ကာ နှုတ်ခမ်းလေးဆူလာတော့ jungguk ထိုနှုတ်ခမ်းလေးအားဖြတ်ခနဲနမ်းလိုက်တယ်....

"Morning kiss"

     ကိုယ့်ဘာသာလုပ်ပြီး ရှက်ရမ်းရမ်းကာ အခန်းထဲပြေးထွက်သွားသော jungguk ကိုကြည့်ရင်း taehyung ဟက်ခနဲရယ်မိတယ်...

"ဘယ်တုန်းကများအသားယူရဲသွားတာပါလိမ့်"

      ကိုယ့်အတွေးနဲ့ကိုယ်တွေးနေတုန်းအခန်းထဲတစ်ဖန်ပြန်ဝင်လာသော jungguk.....

"တစ်ခုခုကျန်ခဲ့လို့လား"

      ဘာမှမပြောဘဲ ကိုယ်စီလာကာ စွေ့ခနဲ ပွေ့ချီလိုက်တော့ လူကလန့်ပြီးလည်တိုင်ကိုအပြေးဖက်မိတယ်....

"Jungguk ဘာလုပ်တာလဲ!"

     အလန့်တကြားဆိုလာသောကိုယ့်ကို တစ်ချက်တောင်လှည့်မကြည့်ဘဲ ရေချိုးခန်းထဲခေါ်လာတော့မှ သိတယ်....

"ကိုယ်ကြောင့် မင်းနေရထိုင်ရခက်ခဲနေမှာ...ကိုယ်မင်းအနားမှာရှိချင်ပေမဲ့ အလုပ်ကိစ္စကလည်းအရေးကြီးနေတော့..."

"Hey~jeon...tae အဆင်ပြေပါတယ် အဲ့အစားအစည်းအဝေးကပြန်လာရင်ပိုဂရုစိုက်ပေးပေါ့"

"အင်း လိုအပ်တာရှိရင် အဒေါ်ကြီးကိုခေါ်ခိုင်းလိုက် ကိုယ်သူ့ကိုဒီနေ့အကူအညီတောင်းထားပြီးသား"

"အင်းပါ jeon ရဲ့သွားတော့လေ နောက်ကျနေဦးမယ်"

"အင်း ကိုယ်သွားပြီ"

My sexy baby ( Complete )Where stories live. Discover now