Unicode
သူကအထက်တန်းကျောင်းသားလေး jeon jungguk တနေ့ basketball ကစားရင်းဘောလုံးမှန်ပြီးသတိလစ်သွားခဲ့တယ်......
ငါ့မျက်လုံးတွေကိုဖွင့်လိုက်တဲ့အချိန်မှာ ငါကဆေးရုံတစ်ခုကိုရောက်နေတယ် ပြီးတော့ ငါ့မှာယောက်ျားတစ်ယောက်လည်းရှိသေးတယ်တဲ့...ဘာတွေဖြစ်ကုန်မှန်းသူတကယ်ကိုနားမလည်တော့ဘူး...ပြီးတော့ အရှုပ်တော်ပုံကြီးကလည်းရှိသေးတယ်!!!...
Don't love me လေးကိုကြိုးစားပန်းစားရေးပြီးမှ တခြား fic နဲ့မှားဖြတ်လိုက်မိတယ်😭😭...ဖတ်နေရင်းတန်းလန်းဖြစ်နေတဲ့သူတွေကိုအနူးအညွန့်တောင်းပန်ပါတယ်🤧🤧...ပြီးတော့ ဒီ fic လေးလည်းကြာနိုင်ပါတယ်...ကြိုက်လို့ တောင်းတဲ့သူရှိရင်တော့အတက်နိုင်ဆုံးမြန်မြန်အပ်ပေးပါ့မယ်...
Zawgyi
သူကအထက္တန္းေက်ာင္းသားေလး jeon jungguk တေန႕ basketball ကစားရင္းေဘာလုံးမွန္ၿပီးသတိလစ္သြားခဲ့တယ္......
ငါ့မ်က္လုံးေတြကိုဖြင့္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ငါကေဆး႐ုံတစ္ခုကိုေရာက္ေနတယ္ ၿပီးေတာ့ ငါ့မွာေယာက္်ားတစ္ေယာက္လည္းရွိေသးတယ္တဲ့...ဘာေတြျဖစ္ကုန္မွန္းသူတကယ္ကိုနားမလည္ေတာ့ဘူး...ၿပီးေတာ့ အရႈပ္ေတာ္ပုံႀကီးကလည္းရွိေသးတယ္!!!...
Don't love me ေလးကိုႀကိဳးစားပန္းစားေရးၿပီးမွ တျခား fic နဲ႕မွားျဖတ္လိုက္မိတယ္😭😭...ဖတ္ေနရင္းတန္းလန္းျဖစ္ေနတဲ့သူေတြကိုအႏူးအၫြန့္ေတာင္းပန္ပါတယ္...ၿပီးေတာ့ ဒီ fic ေလးလည္းၾကာနိုင္ပါတယ္...ႀကိဳက္လို႔ ေတာင္းတဲ့သူရွိရင္ေတာ့အတက္နိုင္ဆုံးျမန္ျမန္အပ္ေပးပါ့မယ္...
YOU ARE READING
My sexy baby ( Complete )
FanfictionJeon Jungguk : ကိုယ်ကမင်းသိတဲ့လူမဟုတ်ဘူးဆိုရင်ရော Kim Taehyung : Jeon က jeonပဲမို့ ရှေ့ဆက်လည်း tae ရဲ့ jeon ဖြစ်နေဦးမှာပဲ