သူကသူမဟုတ်တာမို့...သူကသူမဟုတ္တာမို႔...

1.1K 123 1
                                    

Unicode

Jungguk သူ taehyung ကိုနည်းနည်းသဘောကျနေတယ်လို့သူ့ကိုယ်သူခံစားနေရတယ်...သူကယောက်ျားလေးချင်း စိတ်မဝင်စားဘူးဆိုပေမဲ့ taehyung သူ့အပေါ်ထားတဲ့မေတ္တာတွေကိုအတိုင်းသားမြင်နေရသလို taehyung အပေါ်လည်း​ယောက်ျားဝတ္တရားကျေပွန်စေချင်တယ်...သူက အရင် jeon jungguk မဟုတ်ဘဲ အတိတ်က jeon jungguk ဖြစ်တဲ့အတွက် taehyung သူ့ကိုလုပ်ပေးသမျှအရာအတွက်အားနာနေရသလို မလုပ်ပေးပြန်ရင်လည်း စိတ်ထဲနည်းနည်းလေးမကျေမနပ်ဖြစ်မိတယ်...ဒါပေမဲ့ သူကသူမဟုတ်ဘူး လို့တွေးမိတိုင်း သူနှလုံးသားလေးအနည်းငယ်နာကျင်တာကလွဲလို့အဆင်ပြေပါတယ်....

"Jeon ~ စာဖတ်နေတုန်းလား"

ခပ်ရှရှသူ့အသံလေးနဲ့အတူ ပြတင်းပေါက်မှာရပ်နေတဲ့ အဖြူရောင် shirt လက်ရှည်နဲ့ ဘောင်းဘီရှည်အပွကိုဝတ်ဆင်ထားသူ...လက်ထဲမှာနွားနို့ဘန်းနဲ့...

"အင်း ကိုယ်နည်းနည်းထပ်လေ့လာစရာရှိသေးလို့"

" အရမ်းကြီးဖိအားမပေးပါနဲ့ jeon ရယ်"

"စိတ်မပူပါနဲ့ ဆရာဝန်က မာတဲ့အစားအစာတွေတောင်စားလို့ရပြီပြောထားတာပဲ"

ဒီတစ်လအတွင်း jeon ကအရင်လိုပြည့်ပြည့်တင်းတင်းဖြစ်လာကာ အစာမာတွေလည်းစာနိုင်လေပြီ သို့သော်အစာကြမ်းတို့ ခေါက်ဆွဲခြောက်ထုပ်တို့တော့ရှောင်ရှားခိုင်းတုန်း...ထို့အတူ တိုးတက်လာတဲ့နောက်တစ်ခုက jeon က Company ကအကြောင်းအရာတွေကိုအကုန်မှတ်မိလေပြီမို့နောက်လလောက်မှာရုံးဆင်းတော့မည်ဖြစ်သည် ထို့ကြောင့် သူကြောက်လန့်နေတဲ့အရာဟာလည်းတဖြည်းဖြည်းပိုဆိုးလာကာ ဘယ်နေ့သူ့ကိုထပ်ပြီးမုန်းသွားမှာလဲ ဆိုတာကိုပင် ရင်တထိတ်ထိတ်စောင့်နေရသည်... ထိုကိစ္စကြောင့် taehyung မှာတစ်ခါတစ်လေညပင်မအိပ်နိုင်ဘဲအလုပ်ဖိလုပ်တက်သည်...သူကသာစိုးရိမ်နေပေမဲ့ jeon ကတော့သူ့ကိုခါးခါးသီးသီးမဆက်ဆံသလို အခြေအနေပင်အရင်ကထက်တိုးတက်လာတယ်ပြောရမယ်...အမဖြစ်သူကအားရင်အားသလိုအိမ်ကိုလာပေမဲ့ jeon ကအမြဲရှောင်နေတက်တာမို့ သူတစ်စိတ်အေးရတယ်....သူ့ယောက်ျားလေးက accident ဖြစ်ပြီးမှ သူ့အပေါ်တော်တော်ကောင်းလာတာ...နောက်လည်းသူ့ကိုကောင်းကောင်းမွန်မွန်ဆက်ဆံပေးဖို့မျှော်မိတယ်....

My sexy baby ( Complete )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن