Unicode
တဝီဝီနဲ့မြို့ထဲ ဆူညံစွာပြေးလွှားနေတဲ့လူနာတင်ကားလေး ... ထိုကားထဲက လူတွေကလည်းရောက်ရပ်ခတ်လို့နေတယ်...
"ကျည်ဆံကလူနာရဲ့နှလုံးကိုထိမှန်နေတာမို့ ခွဲစိတ်မှပဲအဆင်ပြေလိမ့်မယ်"
"ဒေါက်တာ!သွေးထွက်နေတာကိုဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ!"
"အရင်ဆုံးသွေးထွက်မလွန်အောင် အဝတ်နဲ့ဖိထားတာကလွှဲလို့လာမှမတက်နိုင်သေးဘူး နှလုံးတည့်တည့်ကိုကျတာမို့အခန့်မသင့်ရင်သေသွားနိုင်တယ်..."
Jungguk တစ်ယောက် ကမ္ဘာပျက်နေလေပြီ...သူခုဏကဘာကိုကြားခဲ့တာလဲ...ကိုယ်နောင်တရနေပြီမို့ ပြန်လာခဲ့ပေးပါ tae ... ကိုယ့်အပြစ်တွေအတွက် ကိုယ့်ကိုလာထုရိုက်ပါဦး ... ကိုယ့်ကိုထရိုက်ပါဦး...ကိုယ့်ကိုထရိုက်ဖို့ tae အားမလျော့ပါနဲ့နော်...လုံးဝအားမလျော့လိုက်ပါနဲ့...
ဆေးရုံကိုရောက်တော့ အရေးပေါ်လူနာအဖြစ် tae က ချက်ချင်းခွဲခန်းဝင်ရတယ်...nurse မတစ်ယောက်ရဲ့ လက်မှတ်ထိုးပေးရမည်ဆိုသောကြောင့် သူယူကြည့်မိတော့ လူနာသေသွားခဲ့သည်ရှိသော် အရေးမယူပါဟူသော လက်မှတ်ပင်...
Jungguk ထိုစာကိုကြည့်ရင်း ကြက်သေသေနေမိတယ်...nurse မရဲ့ လက်မှတ်ထိုးမှခွဲစိတ်လို့ရမှာမို့ အမြန်ထိုးပေးဖို့တောင်းဆိုမှ သူအမြန်လက်မှတ်ထိုးလိုက်တယ်..အခုအချိန်မှာ tae အတွက်အချိန် ၁ မိနစ်ကတောင်အရေးကြီးနေသည်မဟုတ်လား...
လက်မှတ်ထိုးပြီးသည်နှင့် လုပ်စရာရှိသည်များကိုလုပ်နေတဲ့ ဆရာဝန် နဲ့ nurse များ ကျွန်တော်အရေးပေါ်ခွဲခန်းရှေ့ထိုင်နေမိတယ် သိပ်မကြာခင်မှာပဲအဖေနဲ့အမေ ရောက်လာခဲ့တယ်...taehyung ရဲ့အဖေနဲ့အမေလည်းရောက်လာခဲ့ပေမဲ့ Kim Taesaung ကတော့ရောက်မလာခဲ့ပေ...
၃ နာရီကြာတဲ့အထိ ခွဲစိတ်ခန်းထဲမှ ထွက်လာသူမည်သူတစ်ဦးတစ်ယောက်မှမတွေ့ရပေ...စိုးရိမ်စိတ်ကြောင့် တဒိတ်ဒိတ်ခုန်နေသော ရင်ဘက်ရယ် ရှိသမျှဘုရားစာစိတ်ထဲမှရွတ်ဆိုရင်း အောင်မြင်ဖို့ရည်စူးတယ်...
အခန်းထဲကပြေးထွက်လာတဲ့ nurse မတစ်ယောက်...
"လူနာရှင်က နှလုံးအထက်ကသွေးကြောပေါက်ပြီးသွေးတွေဒလဟောထွက်နေတယ် သွေးအမျိုးအစားတူတဲ့လူကို 1 နာရီအတွင်းရှာပေးပါ!"
YOU ARE READING
My sexy baby ( Complete )
FanfictionJeon Jungguk : ကိုယ်ကမင်းသိတဲ့လူမဟုတ်ဘူးဆိုရင်ရော Kim Taehyung : Jeon က jeonပဲမို့ ရှေ့ဆက်လည်း tae ရဲ့ jeon ဖြစ်နေဦးမှာပဲ