ဟက်!ကောင်လေးကငါ့ကိုဗရမ်းဗတာဖြစ်စေဖို့လုံလောက်ခဲ့သည်...ဟက္!ေကာင္ေလးကငါ့ကိုဗရမ္းဗတ

1.2K 134 6
                                    

Unicode

" Tae~"

နုညံ့တဲ့ခေါ်သံတစ်ခုကြောင့် taehyung အလုပ်လုပ်နေရာမှ ခေါင်းမော့လိုက်တော့ တံခါးဝမှာဘောင်ကိုမှီရင်းရပ်နေတဲ့ အကို sojoon....

"Hyung"

"ကိုယ့်ကလေးလေးအရမ်းပင်ပန်းနေပြီလားလို့"

မှီနေရာမှ အခန်းထဲကိုစမတ်ကျကျဝင်လာတဲ့အကိုက မိန်းကလေးတိုင်းရဲ့ idear type..သူ့ဆီတန်းနေအောင်လာပြီး ပခုံးကိုအသာအယာနှိပ်ပေးနေတယ်....

"Hyung ဘာလုပ်ဖို့လာတာလဲ"

"ဘာလဲ ကိုယ်အခုလိုလာတာကို tae မကြိုက်လို့လား"

"ဖြစ်ရတယ် hyung ရယ် ကျွန်တော်ဒီတိုင်းမေးကြည့်တာပါ"

"အရမ်းပင်ပန်းနေရင် hyung ကိုပြောလေ tae အတွက် hyung ရင်ခွင်တစ်စုံလုပ်ပေးမယ်"

သူ့မျက်နှာကိုအလေးအနက်ကြည့်ရင်းဆိုလာတဲ့ hyung ကိုသူပြုံးရင်းငြင်းလိုက်တယ် သူ့အတွက်ခိုနားရာရင်ခွင်တစ်စုံက Jungguk တစ်ယောက်တည်းပဲ ဆိုပေမဲ့ Jungguk အတွက်တော့ ထိုရင်ခွင်ကလူတိုင်းခိုနားရာဖြစ်နေရင်တောင်သူအဆင်ပြေတယ်.....

"Hyung ကျွန်တော်မပင်ပန်းတာမို့ မစိုးရိမ်ပါနဲ့"

"ငါကမင်းအတွက်ပြောတာပါ ငါကိုယ်တိုင်ကလည်း CEO တစ်ယောက်ပဲလေ မင်းအနေနဲ့ငါ့ကိုအားကိုးနိုင်တယ်"

"ရတယ် hyung အဖေကလည်းကျွန်တော့်ကိုကူညီနေပါတယ်"

"ငါတော့မင်းကိုနားမလည်နိုင်တော့ဘူး tae...မင်းအပေါ်သူဒီလောက်လုပ်ထားတာတောင်မင်းသူ့ကိုမမုန်းဘူးလား"

"......."

"Jungguk ပြောင်းလဲသွားမယ်လို့ tae ယုံကြည်နေတာလား လူတစ်ယောက်ကအတိတ်မေ့နေရင်တောင် သူ့ဗီဇကပြောင်းလဲမှာမဟုတ်ဘူး tae အဲ့ဒါကိုနားမလည်သေးဘူးလား"

"Hyung အနေနဲ့ tae နောက်တစ်ခေါက်နာကျင်ရမှာကိုစိုးရိမ်နေတာသိပါတယ်...ဒါပေမဲ့ သူမရှိရင် tae ဒီထက်ပိုနာကျင်ရလိမ့်မယ်"

"......"

"Tae အခုဗိုက်ဆာလာပြီ အပြင်မှာတစ်ခုခုစားကြမလား"

"Tae သိထားဖို့က ကိုယ်က tae နောက်မှာအမြဲရှိတယ်"

"Tae သိပြီမို့ အပြင်သွားကြရအောင်"

My sexy baby ( Complete )Where stories live. Discover now