Ada fotoğraf:
Ada: Kedi aldımmm
Ada: Baksaanaaa
Ada: Çok şekeer
Batu: Kediyi sonradan fark ettim
Batu: Hayallerimdekinde de güzel
Ada: Hayalindeki kedi nasıldı ki?
Batu: Kediden bahseden kim?
Ada: Tanıdık gelmedim hala sana
Batu: Emin ol
Batu: Seni görmüş olsaydım
Batu: Bir daha asla unutmazdım
Ada: Yavaş ol yiğidim
Ada: Hızın kaç
Batu: Öküzlük yapma
Ada: Hem yalancı
Ada: Hem yavşak
Batu: Oha
Batu: Konuşmalarımızın en başına bakarsan kimin kime yavşaklık yaptığını göreceksin
Ada: Tamam ya benimsin ya kara toprağın ama yani sen bi an koştun
Batu: Namusun muyum ulan ben
Ada: Zimmetime alıcam seni
Batu: Arıyım mı seni?
Görüldü✓✓Batu: Ada?
Görüldü✓✓******
O mesajı görmemden iki gün geçmişti. Aramasını istemediğimi anladığı için sanırım o da üstelemek istemedi ve o da beni rahat bıraktı ama sesini duymak istiyodum. Ben konuşmasam, o konuşsa bile beni normal hayatımda asosyal biri de sanabilirdi. İki gündür içim içimi yerler onu özlediğimi de fark ettim. Bir yandan da kızgındım ben yazmıyorum madem sen niye yazmıyosun hayvan.
Telefonum halamın aramasıyla titredi. İçimden sövüp sayarken telefonu açıp kulağıma koydum
"Efendim Halacığım, canım benim."
Halam, her ailenin klasik dedikoducusu ve yılanıydı. Bana karşı, devamlı babamı koruyup kollaması da yanak içilerimi kemirmeme neden oluyordu. Şu huyu bırakmazsam, ağızsız kalcaktım.
Halam boktan sesiyle konuştu.
"Sana ayarladığım çocuk hafta sonu buluşmaya çağırıyor seni."
Telefonu elimin arasında iyice sıktım. Sanki ben istedim ayarla diye. Neymiş, evlenme yaşına gelmişim de evde kalmışım da zengin birini bul da kardeşinizle hayatınız kurtulsun da. Benim zengin kocam var bi kere.
"Halacım, kaç defa istemiyorum diye? Babamı da dolduruyosun beni sıkıştırıyor sonra.'
Annem ve babam severek evlenmişti. Babam o zamanlar da iyi bi adammış söylenenlere göre. Anneme deliler gibi aşıkmış ama annem hastalanınca, o da kendini kaybetmiş işte. İnsanlar annemle babamın evlilik hayatını anlattığında özenip, ben de babam gibi biriyle evlenicem derdim. Şimdi dediğime çok pişmanım. O yüzden sevmediğim biriyle evlilik yapmaktansa kiramı ödeyemeyip sokakta kalmayı tercih ederim.
"Ada, bir görüş konuş illa zorlayalım mı bak kiranız geldi napıcaksın nasıl ödeyeceksin."
Halam, yine bizi düşünmüş gibi yapıyordu.
"Hala, kapatıyorum ödevlerim var."
Telefonu tam kapatacakken mırıldanmasını duydum.
"Sanki okuyup bir bok olacak."
Telefonu kapatıp, şiddetli bir kahkaha attım. Gerizekalı...
******
Batu: Seni özledim.
Görüldü✓✓Batu: Seni hiç bişeye zorlamadım.
Görüldü✓✓Batu: Özür dilerim rahatsız ettiysem
Ada: Hafta sonu buluşalım mı?
Batu: Ciddi misin?
Ada: Kocam yapıcam seni
Ada: Nikah dairesinde buluşalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN OLSAN - TEXTİNG
General FictionAda: Seni seviyorum. 05***: Bende kendimi seviyorum.