Pro můj klid

57 4 0
                                    

Po zbytek pracovní doby jsem byla jako náměsíčná. Lucka se na mě co chvíli pátravě podívala, jistě Petře předala info o speciální návštěvě, kterou jsem měla.
Byla jsem roztěkaná, nesoustředěná, všechno mi padalo z rukou. Nakonec jsem odjela domů o hodinu dřív a doufala, že do večera se stihnu trochu srovnat.
Taky jsem měla svědomí černé jako uhel. Cítila jsem se provinile. Snažila jsem se sama sebe přesvědčit, že celý ten žhavý polibek s Alexem v kanceláři nebyla moje vina, ale věděla jsem, že zčásti jsem vinna byla.
Tisíckrát jsem se v duchu Tomášovi omluvila a slíbila sama sobě, že mu to vynahradím. Taky jsem se bála, že se Alex bratrovi pochlubí.
Během odpoledne jsem se stihla vzpamatovat natolik, abych vypadala v pohodě, když mě Tomáš vyzvedával u nás před brankou.
Můj zdánlivý klid téměř vzal za své ve chvíli, kdy mi Tom prozradil cíl naší cesty. Nezamířil obvyklou cestou k servisu, ale úplně opačným směrem.
,,Jedeme na víkend k nám," oznámil mi, ,, naši odjeli na chatu a až do neděle budou pryč. Máme to tam sami pro sebe."
,,Alex tam nebude?" zeptala jsem se na rovinu a nervózně čekala na odpověď.
,, Nebude, dneska si přebíral klíče od služebního bytu, počítám, že bude tam. Už jsem mu oznámil, že tu budeme a na zítra jsem pozval pár lidí na grilování. Pozvi taky Katku s Petrem. Všichni plavky s sebou." mrknul na mě od volantu.
,, No počkej..." vykoktala jsem lehce šokovaně, ,,Tome, je to dobrý nápad? Myslím, celá ta akce...?"
Tom se zasmál: ,,Každý léto u nás s kámošema grilujeme, když naši vypadnou. My navíc s bandou musíme dotáhnout tu Itálii."
Měl na mysli plány jejich motoparty. Naplánovali si jet do Říma na motorkách a dva tři dny se v Itálii zdržet. Kdo neměl motorku, měl smůlu, spolujezdci se nebrali. Trochu mi to bylo líto.
Tomáš vkormidloval Passata do vilové čtvrti na plzeňském předměstí a dálkovým ovladačem si otevřel vjezdová vrata.
Od mé poslední návštěvy před pěti lety se to tu hodně změnilo, nestačila jsem se rozhlížet.
V interiéru domu se odehrály ještě větší změny, nicméně to se dalo čekat.
Trošku jsem se v Tomově pokoji v patře domu zabydlela a porozhlédla se po moderní vilce. Všude světlé dřevo, světlé barvy, doplňky v přírodních barvách.
,,Páni," vzdychla jsem obdivně, ,,Mamka si dala záležet." Nepochybovala jsem kdo si dal práci s výběrem zařízení a všech doplňků.
,,No jo," pokrčil Tom rameny, ,,Konečně se mohla realizovat, když jeden syn vypadl úplně a druhej tak napůl. Pojď, něco ti ukážu."
Tomáš mě chytil za ruku a vedl mě přes obývák francouzskými dveřmi na terasu.
,,Tedy, to je jako z katalogu..." znovu jsem obdivně vzdychla. Za domem vyrostl krytý bazén, nyní s otevřeným zastřešením, obklopený spoustou kvetoucích květin, i palmy jsem viděla. ,,To je opravdová nádhera." Z té krásy mě přecházel zrak, opravdu jako v tropickém ráji.
,,No jo, taky jeden z máminých projektů. Teď se jezdí realizovat na chatu."
,,Vaše mamka by si měla otevřít designérskou firmu, tohle je vážně krása."
Za bazénem stála krásná dřevěná pergola skrývající krb, velký stůl s židlemi a  malý barový pult. Byla jsem okouzlená.
Páteční podvečer jsme s Tomášem strávili převážně v bazénu, dováděli jsme jako malé děti, shazovali se do vody, potápěli se, dali si závody v kraulu, každou chvíli jsme se políbili a vzájemně se dráždili.
Pustila jsem z hlavy Alexe a byla v tu chvíli prostě šťastná.
Sama sobě jsem slíbila, že Alexe k sobě už nepustím. Zdůrazním mu, že chci být s jeho bratrem a co bylo mezi námi, dávno skončilo. Nestojím o jeho dárky, ani jiné nevítané pozornosti.  To všechno musí přestat, pro můj vlastní klid a dobro.

Mezi dnem a nocí ✓ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat