,,Ke mně asi nechceš, když je tam ten náš debil," odhadoval Tom při našem přesunu do auta ,,ale je vlahej večer, uděláme si romantiku v přírodě." mrknul na mě a už zdálky odemykal svého Passata.
Měl pravdu, k Reiterovým jsem opravdu nemínila chodit, dokud byla možnost potkat tam Alexe. K nám jsem Tomáše zatím také vzít nemohla, mamku jsem chtěla napřed připravit na šok, že mám v životě dalšího Reitera.
,,To mi v nejmenším nevadí, je krásně, proč si neužít trochu romantiky v přírodě." souhlasila jsem s Tomovým návrhem.
Koneckonců byl konec června a ještě po deváté hodině večer bylo příjemné teplo, mírný větřík ovíval mé nahé nohy a jemně si pohrával se sukní mých letních šatů. Dlouhé světlé vlasy mi ve větříku povlávaly a hladily mou kůži na pažích.
,,Snad se tu brácha dlouho nezdrží, nemám tucha, proč vůbec přijel. Naši se teď budou moct zbláznit, když ho mají konečně chvíli doma."
Tom zručně vymanévroval z města a zamířil ke zručskému rybníku Drahotín. Trochu jsem to tam znala, z jedné strany se táhla řada chat, ze strany protilehlé byl večer klid a pusto.
Tomáš auto zaparkoval čelem k vodní hladině, nastavil rádio na příjemnou hlasitost a tiše si povzdechl.
,,Poohlížím se po vlastním bydlení, vím že bys k nám nechtěla, ani kdyby byl brácha pryč..." zadíval se na mě a trochu se pousmál.
Zabořil mi jednu ruku zezadu do vlasů a přitáhl si mě k sobě blíže, otřel se svým nosem o můj a lehce se mě dotkl svými horkými rty. Jeho jazyk vnikl do mých úst, pomalu mě ochutnával a já mu líbání vřele oplácela.
,,Nemluv o něm..." zamumlala jsem mezi polibky.
Naklonila jsem se k Tomášovi blíž, přelezla přes středovou konzoli a vtiskla se mu do náruče. Nenechal se pobízet a líbal mě ještě vášnivěji, stáhl mi ramínka šatů z ramen a svojí rukou vklouzl pod tenkou látku mých letních šatů. Něžně sevřel mé ňadro v dlani a palcem laskal citlivou bradavku, teď ocelově tvrdou. Ústy našel mé druhé ňadro a přisál se k němu, až jsem rozkoší zavrněla.
Byla jsem vlhká, nadržená a připravená. I přes látku Tomových bermud jsem cítila jeho tvrdou touhu.
Vyhrnula jsem mu tričko přes břicho a neodolala jeho pevným břišákům a přejela jsem přes ně svými nehty. Tomáš přivřel oči a zavzdychal.
V rychlosti si sundal tričko a zase spojil naše rty. Rukou jsem hladila vybouleninu na jeho kalhotech a přitom rozepínala jejich zip.
Šlo o naše třetí milování a ačkoliv bylo nejuspěchanější, rozhodně bylo také nejnadrženější.
Tom mi se svlékáním pomohl, trochu jsme se nadzvedli a i když nám lehce překážel volant a středová konzole, nakonec jsme jeho chloubu vysvobodili z oblečení.
Podala jsem Tomovi zabalený kondom, on opatrně zuby roztrhl obal a kondom si nasadil. Pomohla jsem mu jej narolovat na celou jeho délku a jeho penis přitom polaskala. Tomáš se s usyknutím kousl do rtu a zasténal.
,,Bože, Elen..."
Odtáhl mé kalhotky jen trochu stranou a nasměroval svůj penis přímo do mé jeskyňky. Nasedla jsem na něj a cítila, jak Tomovo mužství proniká dovnitř celou svou délkou. Ačkoliv jsem byla připravená, zalapala jsem po dechu. Naše těla si vyrazila naproti ve zběsilém sledu přírazů.
Tom zabořil svou hlavu pod mojí bradu a ústy se přisál k mému krku, zuby mě do něj jemně kousal. Zaklonila jsem hlavu, zády jsem se opřela o volant a vycházela vstříc Tomovým pohybům .
,,Ach... Můj... Bože... Tome... Ano..." vzdychala jsem mu do ucha, lehounce jsem jej kousala a přitom cítila, jak se můj vrchol blíží.
Ještě jsme zrychlili tempo a při bouřlivém orgasmu jsme se fantasticky sešli. Cítila jsem jak se Tomáš chvěje a jak rychle buší jeho srdce.
,,Páni... Elen, jsme sehraní. Nádhera, byla's úžasná."
Tom mě pevně obejmul a hluboce mě políbil, stále jsem cítila jeho penis v sobě.
,,Taky tě můžu pochválit, bylo to naprosto skvělý." usmála jsem se uspokojeně.
Opatrně, abych mu neublížila, jsem se přesunula na sedačku spolujezdce a upravila si oblečení. Tom si mezitím sundal použitý kondom, zabalil jej do papíroveho kapesníku a začal se oblékat.
,,Elen...jsem do tebe blázen. A ty bys musela být slepá, kdybys to nepoznala." naklonil se, aby mě políbil. ,,Nikdy se mnou žádná holka takhle nemávala... A... Než najdu nějaký slušný bydlení, můžeme využít byt nad servisem, není to nic velkýho, ani luxusního, ale je tam postel, sprcha a soukromí."
Věděla jsem, že Tom na dlouhé vztahy nikdy nebyl, sám to dávno přiznal. Holky dost střídal, líbil se jim a věděl to. A tenhle hezoun teď chtěl trávit svůj čas se mnou. A nejspíš ho taky postrčil bratrův nenadálý příjezd.
Líbla jsem ho na nos.
,,Ne že by pozorovat hvězdy přes panoramatickou střechu bylo špatný, ale proč tam dávno nejsme?"
ČTEŠ
Mezi dnem a nocí ✓ [DOKONČENO]
RomanceMoc mu to slušelo, v džínových bermudách a tyrkysovém tričku byl vyloženě krasavec, bílý úsměv mu ve snědém obličeji přímo zářil. Tmavé vlasy, které nosil polodlouhé, stejně jako jeho blond bratr, mu co chvíli spadly do obličeje. Bože můj, napadlo m...