Říct, že můj spánek byl neklidný by bylo hodně mírné přirovnání.
Zatímco Tom odchrupoval jako zabitý od chvíle, co padnul do postele, já usnout nemohla. Dlouho jsem se převalovala, bylo mi horko a měla jsem trochu v hlavě. Ještě horší byly myšlenky, které se mi honily hlavou.
Nakonec jsem usnout musela, ale se svítáním jsem zase byla vzhůru.
Měla jsem žízeň a bolela mě hlava.
Tiše jsem sešla po schodech do přízemí, v kuchyni jsem z lednice vyndala celou láhev minerálky, spolykala najednou asi tak půl litru, a vyšla francouzskými dveřmi na terasu. Posadila jsem se na první schod a pozorovala probouzející se přírodu.
Ještě byla tma, ale na východě už obloha světlala, bylo dusné horko a nevál ani mírný větřík. S ránem nejspíš přijde bouřka.
Pozorovala jsem tyrkysovou vodu v bazénu, jiskřící od světel na dně.
Svět okolo ještě spal, ale já už spaní vzdala. Na okraji bazénu jsem vysvlékla tílko a kraťasy, ve kterých jsem spala a úplně nahá tiše vklouzla do vody. Bylo to absolutně osvěžující. Několika pomalými tempy jsem přeplavala na druhou stranu, položila jsem se na hladinu, zavřela oči a nechala se nadnášet příjemně teplou vodou.
"Jsi jako mořská panna."
V první chvíli mě tichý hlas vyděsil, ale jeho majitele jsem bezpečně poznala. Copak on tu zůstal?
Spustila jsem nohy ke dnu a snažila jsem se aspoň trochu schovat svoji nahotu. Rozhlížela jsem se, odkud Alexův hlas přišel.
Z potemnělé pergoly se vyloupl stín a přicházel k bazénu. Za chůze svlékl přes hlavu tričko a odhodil jej do trávy, odrazil se od okraje a vyšvihl efektní šipku. Vynořil se přímo přede mnou, rukama si shrnul mokré vlasy dozadu z obličeje, modrý pohled zavrtal do mých očí.
Srdce se mi jistojistě zastavilo, přestala jsem dýchat.
,,Nemůžeš spát?" zeptala jsem se trochu uhozeně se sevřeným krkem.
,,Jak koukám, nejsem sám, kdo nemůže spát. A přesně vím proč."
Zrušil i tu malou vzdálenost, co mezi námi byla, nedočkavě spojil své rty s mými, jednou rukou mě chytil za zadeček, druhou kolem zad a celou mě k sobě přitiskl. Omotala jsem mu nohy okolo pasu a polibky mu oplácela. Na malou chvilku mě pustil, zbavil se svých kraťasů, zase byl hned u mě, opřel mě o stěnu bazénu a zase se ke mně přitiskl a hluboce mě líbal.
Hlavou mi proletělo, že teď je poslední možnost celé tohle šílenství zastavit. Ani jeden z nás to neudělal.
Rukou jsem našla jeho penis, tvrdý a připravený. Navedla jsem ho přímo do své kundičky. Když do mě pronikal, naše pohledy se střetly, naše ústa se spojila.
Milovali jsme se rychle a hladově, jako by naše těla po sobě celé ty roky prahla.
Výbuch orgasmu nás zastihl ve stejné chvíli, naše těla se roztřásla, nemohli jsme chytit dech.
Alex sklonil svou hlavu k mému uchu a zašeptal: ,,Já vím, co chci. A ty by sis v tom taky měla udělat pořádek."
ČTEŠ
Mezi dnem a nocí ✓ [DOKONČENO]
RomanceMoc mu to slušelo, v džínových bermudách a tyrkysovém tričku byl vyloženě krasavec, bílý úsměv mu ve snědém obličeji přímo zářil. Tmavé vlasy, které nosil polodlouhé, stejně jako jeho blond bratr, mu co chvíli spadly do obličeje. Bože můj, napadlo m...