Vztah s Alexem jsem uplynulých pět let považovala za vyřešený.
Nelhal, když mi vyčetl, že jsem jej po jeho odjezdu odstřihla. Skutečně jsem změnila číslo, úplně zrušila účet na Facebooku i Instagramu. Zkoušel mě kontaktovat, ale já s ním mluvit nechtěla. Ne po telefonu, ne po SMS, ne přes sociální sítě. Chtěla jsem ho u sebe, aby mě podržel, když jsem ho potřebovala. Nemusel nic dělat, nebo říkat, stačilo by mi, aby tu byl.
Dnes jsem obě sociální sítě používala pod jménem, pod kterým by mě pravděpodobně nenašel.
Nedalo mi to a na Facebooku jsem zadala do hledání Alexovo jméno. Výsledky mi nabídky několik možností, podle fotky jsem si vybrala ten správný profil a s mírným zaváháním jej rozklikla.
Na fotce mu to samozřejmě slušelo, s informacemi o sobě trochu šetřil, rodné město Plzeň, bydliště Londýn. Z poslední doby žádný příspěvek, celkově nepostoval nijak často a většinou nic osobního. Výjimečně byl někým označen, obvykle to byly fotky s přáteli. Na některých jsem si všimla drobné brunetky v jeho blízkosti, na několika ji dokonce držel okolo ramen. Dívka se dle označení jmenovala Rachel Williams. Klikla jsem na její jméno a otevřel se mi její profil.
Ta dívka nebyla jen hezká, byla přímo krásná! Měla dlouhé, vlnité světle hnědé vlasy, hnědé oči, nádherný úsměv s krásnými bílými zuby, úžasnou postavu.
Profil uváděl věk 24 let, narozeniny v srpnu, místo narození i bydliště Londýn. Dále v profilu uváděla celkem působivý výčet škol a nechyběly fotky - fotky s přáteli, se sestrou, se psem, z dovolených. Nastavené soukromí mi sice nabídlo omezený počet fotek, ale specielně jedna fotka mě zaujala.
Podle data byla téměř dva roky stará. Blond kluk v koupacích šortkách na ní zezadu objímal stejně rozesmátou dívku v černých bikinách, na pozadí bílá pláž, azurové moře, palmy. Oba opálení, štíhlí, šťastní. Popisek uváděl polohu Mallorca, Rachel připsala "My love Alex".
O jejich vztahu nebylo pochyb.
Ze současné doby jsem na Racheliným profilu nenašla nic, co by mi osvětlilo, jak se to s nimi má dnes.
Vrátila jsem se na Alexův profil, ale tam jsem nenašla o Rachel zmínku vůbec žádnou.
Když už jsem si hrála na stalkera, zkusila jsem i Instagram.
Alex měl účet soukromý a bylo nutné požádat jej o přístup, to jsem rovnou zavrhla. Přesto jsem zjistila že má 712 sledujících, 215 sledovaných a 164 příspěvků.
Rachelin účet, pokud jej měla, jsem nenašla. Mohla používat jiné jméno, nebo třeba přezdívku, nebo ho, což mi nepřišlo moc pravděpodobné, neměla.
Zavřela jsem aplikaci a vypnula telefon. Zabila jsem svým stalkováním v práci skoro hodinu a vlastně nezjistila nic, co by mě překvapilo.
Ačkoliv jsem si zakazovala myslet na Alexe, bylo mi čím dál jasnější, že si promluvit musíme. Obzvlášt po tom, co se mezi námi stalo v bazénu. Snažila jsem si to omluvit tím, že jsem měla v hlavě a on využil příležitosti a chemie, která mezi námi očividně stále byla. Neměla jsem tušení, jestli se Tomášovi hodlá pochlubit, ale doufala jsem, že bude mlčet, sama jsem neměla v úmyslu se přiznat.
Odpoledne jsem běhala s mamkou po obchoďáku, stále sháněla plavky na dovolenou, žabky, pareo a plážovou tašku a další nezbytnosti.
Odpoledne nám příjemně uteklo, daly jsme si spolu po tom nákupním maratonu v kavárně kávu a se spoustou tašek s hadříky zamířily domů. Také jsem si udělala radost a odměnila se novými letními šaty a páskovými botami na klínku.
Tomáš přijel po práci k nám, dali jsme si večeři a sprchu a zalezli jsme si do mého pokoje. Sotva jsem zavřela dveře, už jsem měla Tomášovy ruce kolem svého těla, úplně nedočkavě se mi dobýval pod tílko. Zezadu se ke mně tiskl, cítila jsem, jak moc je vzrušený. Rychle mě k sobě otočil, ústa přitiskl k mým, jazykem zkoumal moje ústa, rukama bloudil po mém těle.
Obvykle nešel na věc tak rychle, dnes však bylo něco jinak. Nenechal mě ho ani vysvléknout, sám si rychle přetáhl tričko přes hlavu a zbavil se boxerek. Mé spací kraťásky stáhl jednou rukou, vysadil mě na psací stůl pod střešním oknem a klekl si přede mne. Žádná předehra, to jsem u Toma zažila poprvé. Byla jsem nesvá a zároveň vzrušená.
Tomáš roztáhl mé nohy, hlavu zabořil do mého klína, jazykem kroužil kolem mého klitorisu. Dvěma prsty vnikl do mé kundičky a nepřestával mě lízat.
Snažila jsem se být potichu, aby nás mamka neslyšela. Kousla jsem se do dlaně, abych zadusila zasténání.
Ani jsem nepostřehla, kdy si Tom nasadil kondom, ale najednou stál přede mnou, připravený a bez ptaní, aniž by mě nechal ho polaskat, do mě vnikl. Zasunul se do mě celou po celé délce a přitiskl se ke mně. Zarývala jsem nehty jeho svalnatých ramen a vycházela mu vstříc.
Za zavřenými víčky se mi zrádně vybavila ocelová modř Alexových očí. Ztuhla jsem a prudkým zamrkáním jsem se snažila tu představu zahnat. Vyvedlo mě to z míry natolik, že to zcela rozhodilo náš sehraný rytmus. Mé vzrušení najednou někam zmizelo. Bylo to poprvé, co jsem orgasmus předstírala a doufala, že to Tom nepoznal.
Když jsme pak leželi přitulení v posteli, Tom se mě zeptal: ,,Vadí ti ta Itálie?"
Naivně jsem si myslela, že se moje celkové napětí neodráží v mém chování, ale Tom zřejmě vycítil změnu.
,,Ne, nevadí, vážně."
,,Jasně a teď mi nejspíš budeš tvrdit, že je všechno úplně v pohodě..." nadzvedl se na lokti a zadíval se mi do tváře.
Ještě že ve svitu noční lampičky nemohl vidět, jak jsem zčervenala.
,,No ono vlastně je všechno v pohodě... Tedy jasně, přiznávám, že Alex mě trochu vyvedl z míry, že z něj nejsem úplně ve svý kůži-" vykoktala jsem
,,Já bych totiž řek', že od chvíle, co jste spolu mluvili, jsi docela mimo." obvinil mě a pozorně čekal na moji reakci.
,,Máš pravdu." přiznala jsem, ,,Honí se mi hlavou spousta věcí, opravdu mě rozhodil."
,,To jsem poznal a jsem rád, že to přiznáváš. Zeptám se tě ještě jednou, protože když jsem se ptal poprvé, neodpověděla jsi." zaváhal, ale hned pokračoval ,,Znamená to pro nás něco, že je zpátky?"
,,Dost se mnou zamávalo, že se tu po takové době bez varování objevil a říkal, co to, co říkal. Ale srovnám se, slibuju, jen to potřebuju zpracovat. Takže ne, pro nás dva to nic neznamená."
Dalo mi obrovskou práci zahnat slzy, které se staly do mých očí. Věděla jsem, že mu možná lžu, ale sama v sobě jsem si potřebovala udělat jasno. Nechtěla jsem Tomášovi ublížit, ne teď a ne takhle. Potřebovala jsem si promluvit s jeho bratrem.
,,Rád bych tomu věřil," pousmál se ,,nerad bych byl za vola."
ČTEŠ
Mezi dnem a nocí ✓ [DOKONČENO]
RomanceMoc mu to slušelo, v džínových bermudách a tyrkysovém tričku byl vyloženě krasavec, bílý úsměv mu ve snědém obličeji přímo zářil. Tmavé vlasy, které nosil polodlouhé, stejně jako jeho blond bratr, mu co chvíli spadly do obličeje. Bože můj, napadlo m...