ClarisseIes val vârtej din cabină și mă îndrept spre chiuvetă, spălându-mi și uscându-mi mâinile, reușind să ignor silueta care stă rezemată de perete, cu mâinile încrucișate la piept. Privirea lui mă arde și mă face să mă cutremur cu putere, aproape enervându-mă. Cu privirea periferică observ să silueta se mișcă, iar apoi aud un clinchet, semn că ușa a fost încuiată.
Idiot.
Continuând să nu-i dau importanță mă îndrept spre ieșire cu nonșalanță, dar încercarea îmi eșuează lamentabil când un braț puternic mă prinde și mă izbește brutal de perete.
Trebuie să înceteze să facă asta.
Trupul lui rigid se presează peste al meu, iar genunchiul său îmi invadează intimitatea și mai tare, pătrunzând între picioarele mele.
-Știi că tentativa ta de a mă ține ostatică poate fi interpretată drept pedofilie, nu Miller? Să fi prins într-o așa ipostază cu o „adolescentă" îți poate păta imaginea de tânăr CEO al unui imperiu.
Râd. Zâmbetul meu relaxat și plin de batjocoră este în contrast cu privirea lui pătrunzătoare, care îmi studiază fiecare trăsătură a feței de parcă își dorește să memoreze fiecare porțiune din mine. Arăt ca o psihopată, cel mai probabil, ceea ce e foarte amuzant pentru că dintre noi doi sigur el este cel cu probleme mintale grave.
-Singurele chestii pătate care mi-ar putea stârni un interes în momentul de față sunt chiloții tăi sau mâinile mele.
Mâna lui îmi cuprinde părul de la ceafă, trăgându-mi capul pe spate, astfel încât gâtul meu să fie întins la maxim. Respirația mi se precipită când capul i se pleacă și simt o căldură străină în dreptul venei care pulsează energetic sângele către creierul meu. Probabil corpul mi-a intrat în panică, făcându-mă să-mi înghit orice replică usturătoare aș fi vrut să spun.
Buzele lui se apasă agresiv pe gâtul meu, făcându-mi corpul de să cutremure de repulsie, dar totodată, înghețându-mă în loc. Limba lui se plimbă dureros de lent de la vena tensionată spre lobul urechii pe care îl ia între dinți, aproape dureros. Simt vag cu mâna lui se joacă cu crăpătura de pe piciorul meu, înaintând curajos în sus. Stomacul meu începe să se contracte anevoie, trimițând senzații noi în pântecul meu, iar inima îmi bate de parcă vrea să-mi părăsească trupul, atenționându-mă că am uitat să respir. Probabil creierul mi-a confundat propria respirație cu cea care-mi încălzește urechea.
-Orgoliul meu ar fi mângâiat dacă, acum, mi-aș duce mâna...
Palma lui îmi dezmiardă coapsele în treacăt spre coapsa pe care am pumnalul. Dau să protestez când îl atinge, încercând să-i smulg mâna, dar brațul îmi este prins de cel liber al lui și imobilizat la perete, apoi apucă pumnalul, trăgându-l și deschizându-l cu un clinchet. De unde naiba a știut?
Lama rece îmi face pielea mi se înfioară când o simt cum urcă pe interiorul coapsei mele, spre zona intimă, chinuitor de lent. Lățimea acesteia mi se apasă deasupra lenjeriei, făcându-mă să icnesc de frică.
-...aici, și aș afla cât de udă ești pentru mine. Poartă-te ca atare pentru vârsta ta. Ai aproape douăzeci de ani, pot observa cu ochiul liber cum mă analizezi când crezi că nu te văd. Pariez că râvnești după mine mai mult decât ai râvnit după vreun idiot până acum.
Lama se apasă pe clitorisul meu, iar senzația pe care mi-o provoacă devine copleșitoare, provocându-mi sângele să gonească prin venele mele și pulsând în pântec. Ochii aproape mi se închid când un oftat chinuit îmi părăsește gâtul.
Ce naiba îmi face?
-Ar fi un moment apocaliptic pentru demnitatea ta să dezvălui că ți s-au udat chiloții pentru omul pe care nu-l suporți, nu fluturaș? mâna îmi este eliberată, dar gâtul meu este cuprins într-o strânsoare insuportabilă, care îmi îngreunează si mai greu respirația. Uită-te la mine!
Deschid larg ochii când lama începe să urce peste hainele mele, înaintând peste sânii mei, ajungând pe pielea dezgolită a pieptului, făcându-mi inima să-mi sară o bătaie când se întoarce cu partea tăișului și ajunge să-mi mângâie gâtul, încă ținut captiv.
-Ce-ce faci? întreb speriată și furioasă totodată pentru că nu-mi pot stăpâni reacțiile.
Asta vrea să facă, Clarisse. Să te sperie. Doar nu m-ar omorî la recepția părinților mei.
-Ce fac? râde batjocoritor, iar trăsăturile faciale îi sunt înfrumusețate de micile riduri care i se formează în colțul gurii și al ochilor.
E dureros de chipeș.
-Îți arăt unde îți este locul, Garcia. Și-ți vorbesc despre petele care m-ar interesa. De pildă, mâinile mele pătate mi-ar stârni un interes imens. Nu vrei să știi ce plăcere mi-ar provoca sângele tău scurgându-se de pe degetele mele.
Respirația mi se oprește din nou. De data asta de stupoare. În ce naiba m-am băgat?
-Și atunci ce aștepți? vreau să par curajoasă, dar vocea gâtuită îmi dă de gol frica ce mi s-a instalat în corp.
-Mi-ar plăcea să spun că aștept momentul potrivit, dar te-aș minți. Am nevoie de tine în viața, dar nu-ți promit că după ce termin cu tine gâtul ăsta frumos va mai fi funcțional.
Voiam să-l întreb de planurile lui bolnave, dar întrebarea mi-a rămas pe vârful limbii când am simțit lama rece străpungându-mi pielea din spatele urechii, usturimea curgând în spatele stropului de sânge care a început să mi se prelingă pe gât. Privirea mi s-a încețoșat, lacrimile parcă dorindu-și să iasă și să-mi clătească teama ce mi-a acaparat trupul.
Capul lui se pleacă asupra dârei roșiatice ce s-a prelins până în dreptul sânilor, eliberându-mi gâtul. Stomacul mi se cutremură de greața când limba lui atinge sângele și, trăgându-mi capul într-o parte, linge tot drumul parcurs de picătură până la rană. Și suge scurt locul vătămat.
Apoi face doi pași în spate și lasă pumnalul să cadă cu un sunet puternic pe podea, lăsându-mă rezemată de peretele de care stau agățată ca să nu mă preling pe podea.
Zâmbetul de pe buzele lui în timp ce-și șterge urmele de sânge din colțul gurii îmi provoacă greață. Apoi își înfige mâinile în buzunare.
-Bucură-te de anul ăsta cât încă mai poți. Când ai fost târfa fratelui tău a fost distractiv. Dar îți vei blestema viața când vei deveni a mea. Ne vedem într-un an, fluturaș! spune și iese din încăpere lăsându-mă acolo, lipită de perete și cu urme uscate de sânge pe corp.
În ce naiba m-am băgat?
CITEȘTI
𝙸𝙼𝙿𝚁𝙴𝚅𝙸𝚉𝙸𝙱𝙸𝙻
Romance≈în curs de scriere≈ [18+]- Primul volum din seria "Păcatele Sfinților" Clarisse A murit. Atât mi s-a spus în ziua aia nenorocită de vară. Dario Garcia a murit într-un accident rutier, iar eu trebuia să trăiesc cu ast...