Xander
Îi privesc spatele în timp ce părăsește sala de curs și nu mă pot abține să nu-i analizez din nou picioarele. Picioare care acum câțiva ani îi provocau insecurități pentru că oricât de slabă ar fi fost, întotdeauna avea coapsele groase. Era atât de complexată de asta încât se îmbrăca doar în pantaloni largi. Foarte largi. Pantaloni care le anulau frumusețea. Știu că cea mai mare oroare a sa a fost când a aflat că este obligată să poarte fuste din cauza uniformei. A avut o întreagă discuție cu părinții ei să poată purta pantaloni, dar tatăl ei i-a refuzat cerința. Iar în acest moment pot spune că ăsta este singurul motiv pentru care îi sunt recunoscător lui Corbin Garcia.
Clarisse Garcia este o fată frumoasă, picioarele alea sunt doar un mare plus, dar asta va realiza ea la momentul potrivit. Dacă va mai apuca după ce termin cu ea.
În astfel de momente mă întreb cât de amuzant ar fi fost dacă ea și-ar fi adus aminte de mine. Probabil ar fi fost cu mult mai interesant, dar nu pot nega faptul că mi-a intrat în joc mai repede decât mi-aș fi permis să aproximez.
Dar nu o să afirm faptul că mă așteptam să-și aducă aminte de mine. Pe atunci nu era genul de persoană care să înțeleagă că orice informație e un plus de putere. Un plus de protecție. Dacă ar fi reușit să mă observe la momentul potrivit, acum poate ar fi avut șanse mai mari să-și păzească pielea. Dar eu nu sunt aici să fac treaba în locul ei și o să folosesc asta pe post de armă proprie de război. Și o s-o lovesc cu ea la sfârșit, când e la pământ.
O să-i admir trupul scurs de viață, iar apoi o să mă uit spre cer și o să râd. O să-i demonstrez fratelui ei cât de dulce e gustul răzbunării.
CITEȘTI
𝙸𝙼𝙿𝚁𝙴𝚅𝙸𝚉𝙸𝙱𝙸𝙻
Romance≈în curs de scriere≈ [18+]- Primul volum din seria "Păcatele Sfinților" Clarisse A murit. Atât mi s-a spus în ziua aia nenorocită de vară. Dario Garcia a murit într-un accident rutier, iar eu trebuia să trăiesc cu ast...