~33. Bölüm Seni Seviyorum~

98 9 2
                                    

Multimedya:Aybar temsili...

Şarkı:Arjit Singh - Tum Hi Ho

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️

Aycan'dan
Biraz yalnız kalmak istediğim için yolda yürüyordum. 3 tane serserinin yanından geçip giderken biri benim duyucağım bir sesle konuşmaya başladı:Bilader bu çıtır kız, kadın satıcısı Mahir'in iyi para kazandıran kızı değil mi?

Ben korkudan ne dediklerini umursamayıp yanlarından çekip giderken ikiside yanıma geldi ve yine bir adam konuşmaya başladı:Çok güzelmişsin be sen. Mahir senin gibi kızı nerden buldu çok merak ediyorum açıkçası.
"Ben Mahir diye birini tanımıyorum. Rahat bırakın beni. "

Dedim ve tam onların yanından hızlı bir şekilde çekip gidicekken adamlardan biri beni durdurdu ve konuşmaya başladı:Amma nazlıymışsın be.

X:Ama Allah vergisi var çok güzel kızsın.
Y:Gel inat etme be güzelim. Bizim ol.
Z (Aycan'ı durduran kişi):Biz seni istiyoruz bebeğim.

Ben, beni tutan adamdan kurtulup kaçıcakken "gel inat etme be güzelim. Bizim ol" diyen adam beni bir refleksle durdurup sırtımı göğsüyle buluşturdu. Ben avazım çıktığı kadar bağırıyordum:BIRAKIN BENİİİİİİİ. DOKUNMAYIN BANA...

Barış'tan
Her yerde deli gibi Aycan'ı arıyordum. Ama hiçbir yerde yoktu. Tam telefonunu çaldırıcakken uzaktan güneşimin sesini duydum. Başı beladaydı. Sesin geldiği yöne doğru koşmaya başladım.

Aycan'dan
Z:Şşşş inat etme güzelim. Sen bizimsin bu gece.
"Bırakın beni. Lütfen gidiyim. "
Y:Bırakmayız kızım seni. Bu kadar güzel bir çıtır bulmuşuz kaybeder miyiz hiç?

Adamın biri bunu söyledikten sonra ben karşımdaki adamın erkekliğine bir diz attım. Arkamdaki adamında elinide ısırarak kaçıcakken adamın biri (X) incinen bileğimi tutup beni durdurdu.

Yazardan
Aycan bağırarak:YARDIM EDİİİİĞĞĞN. KİMSE YOK MU? YARDIM EDİN.
Aycan bunu söyledikten sonra adamın arkasından biri koşarak bağırmaya başlar:BIRAKIN LAN ONU.
Bu Barış'tan başkası değildi. Adamı kendine döndürüp sert bir şekilde yüzüne yumruğunu geçirir. Sonrada diğer adamlara saldırmaya başladı.

Barış'tan
Üç tane adamı hakladıktan sonra sevdiğim kızın yanına gittim ve elimi yüzüne yerleştirerek konuşmaya başladım:İyi misin güzelim?
Aycan sadece olumlu anlamda başını salladı. Sonrada konuşmaya başladı:BARIŞ DİKKAT ET.

Aycan bana bağırıp "dikkat et" dediğinde arkamı dönüp baktığımda ilk saldırdığım şerefsiz elinde bıçakla bana yaklaşıp saplıycakken bir hamle yapıp elindeki bıçağı yere düşürdüm. Sonrada yüzüne yumruğumu geçirdim.

Aycan'dan
Barış'ın attığı son yumrukla adam afallanmıştı ve kendini yere bırakmıştı. Diğer iki adam zaten pert durumdaydı.

Arkamızdan bir silah sesi gelmişti. Ben küçük bir çığlık atıp korkuyla arkamı dönüp baktığımda Çakı karşımızdaydı.

Barış beni arkasına almıştı. Çakı yine ateş etmişti. Ama bu sefer havaya değil. Barış'ın sağ koluna sıkmıştı. Barış diğer eliyle kolunu tuttuğunda ben konuşmaya başladım:Barış iyi misin?
Barış:İyiyim yavrum.

Çakıya baktığımda tekrar tetiğe basıp sıkıcakken mermisi bitmişti. Çakı kaçmaya başladığında Barış'ta onun peşinden gitmişti. Bende arkasından koşmuştum.

Karanlığıma Güneş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin