~31. Bölüm~

92 10 2
                                    

Multimedya:Aybar...

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️

Aycan'dan
Telefonum çaldığında ekrana baktım. Bilinmeyen bir numara arıyordu. Hemen masadan kalktım ve biraz uzaklaşıp konuşmaya başladım.

Telefon görüşmesi
Aycan:Alo kimsiniz?
X:Meraba....
Aycan:Siz kimsiniz?
X:Bilmek istersiniz diye düşündüm.
Aycan:Neyi?
X:Şu an bir adam annenizin mezarını kazıyor Aycan hanım.

Aycan bir an boş bulunup bağırır:NE DİYORSUN SEN YA?
Barış, Aycan'ın yanına gelir ve konuşmaya başlar:Noldu?

Aycan tam Barış'a bir şey söyliycekken telefondaki konuşmaya başlar:Doğruyu söylüyorum. Şu an iki adam annenizin mezarını kazıyor.
Der ve telefonu kapatır.
🐥🐥🐥🐥🐥

Aycan'dan devam
Biri arayıp annemin mezarını kazdığını söylemişti. Gözlerim dolmuştu. Ablam yanıma geldiğinde konuşmaya başladım:Abla iki adam annemizin mezarını ka... Kazıyormuş.
Sevcan:Ne?

Barış:Aycan sen ne söylediğinin farkında mısın?
"Farkındayım. Telefondaki adam öyle söyledi. Barış nolur gidelim. "
Barış:Tamm gidelim. Aycan benimle. Sizde arkadan gelirsiniz.

Barış'la birlikte arabaya binip yola çıktık....

1 saat sonra
Aycan'dan devam
Mezarlığa gelmiştik. Ben hemen arabadan indim ve koşar adımlarla annemle babamın mezarına gittim. Barış'ta arkamdan geliyordu.

Ben onların yanına geldiğimde gerçekten bir adam annemin mezarını kazıyordu. Ben hiç bir şey söylemeden dolu gözlerle annemin mezarına bakıyordum. Ablam yanıma geldiğinde elimi tuttu.

Barış'ta mezarı kazan adamlardan birini durdurup konuşmaya başladı:Hey dur. Kim dedi size burayı kazın diye?
X:Bir adam söyledi.
Barış:Kim söyledi? İsim ver bana.
Y:Adını bilmiyoruz. Sadece yüzünde bir iz var. Çakı izi.

Kim olduğunu anlamıştım. Çakıydı. O adam kazmaya devam ederken tabutu çıkarmışlardı.

Yazardan
Aycan ve Sevcan dolu gözlerle tabuta bakarken adam tabutu açmıştı. Aycan ve Sevcan gördüğü manzara karşısında şok olurlar. Sadece Aycan ve Sevcan  değil, Barış ve Mert'te şok olmuştu.

Tabutun içi boştu. Aycan ağlamaklı bir ses tonuyla:Nasıl ya? Nasıl boş? Abla annemiz... Annemiz yaşıyor mu?
Sevcan:Bilmiyorum ablacım.

Sevcan bunu söyledikten sonra burnundan kan gelir. Baş parmağıyla burnundaki kanı siler. Aycan bunu görünce korku dolu bir sesle:Abla burnun kanıyor.

Sevcan:İ... İyiyim ben abla...
Demeye kalmadan bayılır. Onu tutan Mert olur ve kucaklıyarak arabaya doğru götürür. Aycan ve Barış'ta peşinden gider.

1 saat sonra
Barış'tan
Hastaneye gelmiştik. Aycan, ablası için endişeleniyordu. Ondan yine uzak kalamamıştım. Yine dönüp dolaşıp ona gelmiştim.

Güneşim yere oturmuş ağlıyordu. Bende dayanamayıp yanına oturdum ve tam ben konuşucakken güneşim ağlamaklı bir ses tonuyla konuşmaya başladı:Barış, ablama bir şey olmasın.
"Sana söz veriyorum. Ablana hiçbir şey olmıycak. "

Bunu söyledikten sonra Aycan başını dizlerine koyup ağlamaya başladı. Bende dayanamayıp elimi sol omzuna koydum. Aycan başını kaldırdığında ağlıyan gözleriyle bana baktı. Sonrada başını omzuma koyup ağlamaya başladı.

Bende iki elimle sarılırken Aycan yine ağlamaklı bir ses tonuyla konuşmaya başladı:Annemle babamı kaybettim. Ablamı da kaybetmek istemiyorum. Seni zaten kaybettim.

"Ablanı kaybetmiyceksin. Beni de kaybetmedin. Bak hala yanındayım. Sana sarılıyorum. "
Bunu söyledikten sonra içerden doktor çıktı. Aycan benden ayrılıp ayağa kalktı. Bende kalktığımda Aycan doktora bakarak konuşmaya başladı:Ablam iyi mi?

Dr Levent Atahanlı:Ablanın durumu şuanlık iyi. Ama bu ameliyatı bir an önce olması lazım. O yüzden hemen yarın Sevcan'ı ameliyata alıcaz. Geçmiş olsun.
Mert:Sağolun Levent bey.

Doktor gittikten sonra ben ona sarılıp konuşmaya başladım:İyi olucak ablan güzelim.

Sabah saat 12:00
Aycan'dan
Ablamı ameliyata almışlardı. Bende korku içinde içerden gelicek haberi bekliyordum. Yarım saati geçmişti. Ne giren vardı. Nede çıkan.

Barış'ta burdaydı. Yanımdaydı. Yine dönüp dolaşıp bana gelmişti. Daha fazla dayanamayıp duvara yaslanan adamın yanına gittim ve başımı omzuna koydum.

Çünkü ben onun kollarında, göğsünde ve omzumda huzurluyum. Huzuru buluyorum.

Barış'tan
Aycan yanıma gelip başını omzuma koymuştu. Bende, Aycan'ı kendimden çekmeden duvardan çekildim ve güneşime sarıldım. Sonrada konuşmaya başladım:Ablana hiçbir şey olmıycak güzelim. Korkma.
Aycan:Olmıycak. Ablama hiçbir şey olmıycak. Kurtulucak. Evimize birlikte gidicez.

Yazardan
Barış ve Aycan birbirine sarılırken içerde Sevcan'ın kalbi durur. Bir cerrahi asistanı konuşmaya başlar:Levent hocam hastayı kaybettik.

Dr Levent Atahanlı:Daha değil. Hadi Sevcan. Dışarda seni bekliyen kardeşine ve kocana yapma bunu. 500 şarj et.
C.A (cerrahi asistanı):Hazır.
Dr Levent Atahanlı:Çekilin.
Şoku verir ve Sevcan'ın kalbi yeniden atmaya başlar. Doktor Levent'te kaldığı yerden devam eder.

10 dk sonra
Aycan'dan
Nihayet ablamın ameliyatını yapan doktor çıkmıştı. Karşısına geçtiğimizde eniştem konuşmaya başladı:Karım iyi mi?
Dr Levent Atahanlı:Karınızın ameliyatı başarılı geçti. Tümör beynin çok riskli bir yerindeydi. Bu yüzden ameliyat biraz zorlu geçti. Ama başarılı.

Mert:Peki ya yine olma ihtimali var mı?
Dr Levent Atahanlı:Şuan yok. Ama bu olmıycağı anlamına gelmez. Sevcan'ın 2 ayda bir kontrole gelmesi lazım.

"Görebilir miyiz peki?"
Dr Levent Atahanlı:Tabi görebilirsiniz. Ama çok fazla yormayın. Geçmiş olsun.
Mert:Sağolun Levent bey.

Barış'tan
Doktor gittikten sonra Aycan benim boynuma sarılarak konuşmaya başladı:Ablam beni bırakmadı Barış.
Bende gözlerimi kapatıp ona sarıldım. Sonrada konuşmaya başladım:Sana söylemiştim güzelim. Ablana hiçbir şey olmıycak diye.

Yazardan
Barış bunu söyledikten sonra Aycan Barış'tan ayrılıp konuşmaya başlar:Ben... Ben ö... Özür di... Dilerim. Bir... Bir anda sevinince ben... Ben sana... Sana şey yaptım.
Der ve hızlı adımlarla bir yere gitti.

Barış'ta arkasından sırıtmaya başladığında yanına Berkan gelir ve elini Barış'ın omzuna koyarak konuşmaya başlar:İtiraf et kardeşim. Ondan yine uzak duramıyorsun.

Barış:Duramıyorum. Durmam gerekirken duramıyorum. Ben ona tamamen bağlandım Beko.
Berkan:Yani napıcaksın? Tekrar onunla olucak mısın?

Barış'tan
Beko, bana bu soruyu sorduğunda cevap vermemiştim. Aycan'a deli gibi aşık olsamda tekrardan canını yakmak istemiyorum. O yüzden ondan durabildiğim kadar uzak durucam.

Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. Seviliyorsunuz canlar....❤️❤️❤️❤️

Karanlığıma Güneş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin