~49. Bölüm~

72 4 0
                                    

Yine muhteşem bir kurguyla geldim. Aklımda yine çok güzel bir kurgu var. Bıraktığım yerden biraz yazdıktan sonra kafamdaki kurguya geçicem. Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️

Aycan'ın doğum gününde giydiği

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aycan'ın doğum gününde giydiği

Aycan'dan
Biz sesin geldiği yöne döndüğümüzde o kız karşımızdaydı. Konuşmaya başladım:Senin ne işin var burda? Defol git.
Nisa:Barış biraz konuşabilir miyiz?
"Konuşamaz. Defol git burdan. "
Nisa:Önemli..
"Ne söyliyceksen burda söyle. "
Nisa:Barış anlatır sana. Barış gel hadi.

Barış:Güzelim..
"Tamm git. Ama anlatıcaksın. Söz mü?"
Barış:Söz güzelim.
Dedi ve gitti. Sonrada Nisa'yla birlikte gitti.

Barış'tan
Nisa'yla dışarıya çıktıktan sonra konuşmaya başladım:Anlat dinliyorum. Sorun ne?
Nisa:Abim..
"Nolmuş ona? "

Nisa:Abim size pusu kurucak.
"Ne pususu?"
Nisa:Bilmiyorum. Adamlarıyla konuşurken duydum. Devil'in Güneşini ve bebeğini öldürücem, sadece onları da değil Berkan ve Lale'yi de öldürücem falan diyordu.

-Duyduğum gibi buraya geldim.
"Nerden anladın burda olduğumu? "
Nisa:Takip ettim sizi.
"O puşt başka bişey söyledi mi? "
Nisa:Hayır. Sadece bunu söyledi. Yani başka bişey daha söylediyse bile duymadım. Çalışma odasının önünden geçerken duydum. Dinledim. Tek onu söyledi.

-Barış sanırım Aycan'a ve bebeğinize zarar vericek. Sadece onlarda değil diğerlerinede zarar verebilir..
"O zor biraz. Onlara zarar vermesine izin vermiycem. "
Nisa:Sen yinede dikkatli ol. Tam planın ne olduğunu bilmiyorum.

"Öğrenebilir misin peki? "
Nisa:İşte o zor. Yani abimi tanıyorsun. Ağzından laf almak çok zor.
"Tanıyorum maalesef. "

-Bu arada abine puşt dediğim için..
Nisa:Sorun yok. Bu söylediğin kelimeleri hak ediyor.
Ben buna hafif sırıtmıştım. Sonrada konuşmaya başladım:Tamm sen git hadi. Ben hallederim.

Nisa:Tamm. Ama sen yinede dikkatli ol.
"Tamm praglı. Teşekkür ederim bunu bana söylediğin için. "
Nisa:Rica ederim. Zaten bebeğinizi öldürdüğüm vicdan azabı çekiyorum. Bırakta hatamı böyle telafi edeyim.

Aycan'dan
İçerde beklemekten sıkıldığım için dışarıya çıktığımda o kızın söylediği şeyi duymuştum. Yanlarına gidip konuşmaya başladım:Sen ne hatasından bahsediyorsun ya?
Nisa:Aycan ben..

"Özür falan dileme. Sen benim bebeğimi öldürdün. Karnımdaki bebeğimi yarım bıraktın. "

-Şimdi karşımıza geçmiş pişman numarasına yatma.
Nisa:Ben gerçekten pişmanım.
"Ne söylediysen söyledin. Şimdi defol git burdan. "

Karanlığıma Güneş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin