~27. Bölüm~

81 10 0
                                    

Şarkı:Seni Ne Kadar Sevdim Ölene Kadar Aşkım...

Hatırlatma
Çakı:Doğru benim hesabım seninle. Ama çıtırınla hesabı olan biri var Devil.
Çakı bunu söyledikten sonra içeriye benim yaşlarımda bir kız girdi ve Barış'a bakarak konuşmaya başladı:Beni özledin mi Devil?
🦅🐥🦅🐥🦅🐥🦅🐥

Barış'tan
Karşımda Nisa vardı. Şaşkın bir şekilde ağzımdan sadece "Nisa" çıkmıştı. Konuşmaya başladı:Evet Nisa, Devil. Özledin mi beni?
"Sen nasıl?... "
Nisa:Beni böyle karşında görmeyi beklemiyordun dimi? Ama inanır mısın? Şuan arkanda duran güneşin benim uyanmama sebep oldu. O hastaneye düştüğünde ben uyandım.

Flashback (yazardan)
Nisa her şeyden habersiz uyuyordu. Yanına gelen bir hemşire serumunu yenilerken elini kıpırdatır ve 1 yıllık uyuşu son bulur.
Flashson

Nisa:İşte böyle Devil. Güneşin beni uyandırdı. Tam 1 yıl oldu. Ben uyurken sen kalbine birini almışsın çoktan.
"Nisa lütfen... Lütfen ona dokunma. Bana çektir. Bütün acılarını benden çıkart. Ama ona dokunma. "

Aycan'dan
Barış resmen o kıza bana bir şey yapmaması için yalvarıyordu. Nisa denilen kız beni tutan adamlara emir verdi:Devil'in güneşini alın. Gidiyoruz.
Barış:Hayır Nisa. Bırak onu...
Nisa:Artık her şey için çok geç be Devil.

Barış hiçbir şey yapmıyordu. Yerinden kıpırdamıyordu. Neden bir şey yapmıyorsun? Niye? Niye hiç kıpırdamadan duruyorsun? Adamlar beni zorla kapıdan dışarıya çıkarttıklarında arkama dönüp baktığımda Barış'ıda arkamdan bir adam getiriyordu.

Adamlar beni büyük bir siyah arabaya bindirdiklerinde o kızda tam karşıma bindi ve araba hareket etmeye başladı.

Nisa denilen kız bana nefret dolu gözlerle bakarak konuşmaya başladı:Devil'in kalbine girmişsin. O öyle kolay kolay kimseye güvenemez, aşık olamaz. (hafif sırıtarak) Söylesene Devil'in kalbine nasıl girmeyi başardın?

"Sana ne. Nasıl girdiysem girdim. Bu seni ilgilendirmiyor."
Nisa:İlgilendiriyor. Devil'le olan her şey beni ilgilendiriyor. Anladın beni?
"Ona Devil diyip durma. Onun bir adı var. Barış. Barış Murat."

Nisa:Ona bu lakabı kim taktı sanıyorsun? Ben taktım ona bu lakabı. Şerefsiz olduğu için. O bir kızı yatağa attı. Sonrasında yaptığının farkına varıp kızı sabahında terk etti. E tabi kızda hamile kaldı. Sonra o kıza noldu bilmiyorum.

Nisa bunu bana anlattığında inanmak istemedim. Çünkü Barış'ın böyle bir şey yapıcağına inanmıyorum. O bir kızı yarı yolda bırakıp gitmez. Konuşmaya başladım:Sana inanmıyorum. Barış böyle bir şeyi asla yapmaz.

Nisa (hafif sırıtarak):Abim seni kaçırdığında Devil'le ilgili dediği şeyleri hatırlıyor musun? Devil pisliğin önde gideni. Bir kızla yatmış pisliğin teki.

Çakının bu söylediğini hatırlamıştım. Konuşmaya başladım:Ama artık Barış'ın yaptığı her şey geçmişte kaldı.

Nisa:Barış'a Devil dememi istemiyorsun. Peki ya sen niye Devil diyorsun ona?
"Çünkü o benim sevgilim. "

Ben bunu söyledikten sonra arabayı kullanan adam konuşmaya başladı:Nisa hanım geldik.
Adam bunu söyledikten sonra araba durmuştu. Önce Nisa indiğinde adamları beni de indirdi.

Tam karşıma baktığımda adamlar Barış'ı yere diz çöktürmüştü. Nisa ona doğru yürüyerek tam karşısında durdu ve konuşmaya başladı:Güneşini öldürmeye hazır mısın Devil?

Karanlığıma Güneş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin