Şarkı:Grup Hepsi - Üç Kalp...
Satır başı yorumlarınızı bekliyorum.
Aycan'dan
Yol boyunca Barış hiç konuşmamıştı. Nereye gidiceğimizide söylememişti. Derin bir iç çekerek konuşmaya başladım:Nereye gidiyoruz söyliycek misin artık?O yine konuşmamıştı. Sadece bana yan gözle baktı.
Ben yine tam bişey söyliycekken Barış torpidoyu açtı. Torpidoya baktığımda bir silah vardı. Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
O sırada Barış torpidodan beyaz üzerinde küçük çiçekler olan bir fular çıkarttı. Sonra bana fuları uzatarak konuşmaya başladı:Al şunu koluna tut. Kanamayı durdurur.
Ben gözlerimi torpidodaki silaha dikmiştim.O da hemen hızlı bir şekilde torpidoyu kapattı ve bana yan gözle bakarak konuşmaya başladı:Merak etme bu silah sadece tedbir amaçlı.
Böyle dedikten sonra ben verdiği fuları koluma tutarak konuşmaya başladım:Napıyorsun sen bununla adam mı öldürüyorsun?-Nesin sen mafya babası falan mı?
Barış (umursamaz bir tavırla):Çok konuşuyorsun.
Aycan:Barış nereye gidiyoruz?Barış:5 dakika çeneni kapalı tutamaz mısın?
Aycan:Yaralandıktan sonra gittiğin bir yer mi var yoksa? Beni oraya mı götürüyorsun?
Barış:Aycan görüceksin birazdan. Biraz sabırlı ol.Bu adamla konuşulmaz. Ben ona soru soruyorum. O bana soruyla karşılık veriyor. Öküz işte nolucak.....
2 dk sonra
Aycan'dan devam
Barış konuşmadığı için sıkılmıştım. Bende radyodan rastgele bir kanalı açıp geriye doğru yaslandım. Kafamı cama yaslıyarak çalan şarkıya eşlik ettim. Sevdiğim bir müzikti.(müzik multimedyada)
Karar ver artık kimi daha çok sevdiğine
Kararsız olma, sen üzme herkesi
Kalbinde kim var, o mu yoksa ben miyim?
Bilmek isterim, yolumu çizeyimSen de üzgünsün bu hayattan, hem de nasıl
Bir kalpte iki kalp nasıl yaşanır?
İki kişi seven iki defa ölürmüş
Bir kalp yalnız bir kalbi düşünürmüşAh sen üzgün, ah ben üzgün
O da üzgün, yapma, herkes de üzgün
Ah sen üzgün, ah ben üzgün
O da üzgün, yapma, herkes çok üzgünGözler beni arar, kalbin onu düşünür
Tercih yap, sonra üç kalp birden ölür
Görülmemiştir böyle aşk inan dünyada
Ne biçim sevgi, üç kalp bir aradaSen de üzgünsün bu hayattan, hem de nasıl
Bir kalpte iki kalp nasıl yaşanır?
İki kişi seven iki defa ölürmüş
Bir kalp yalnız bir kalbi düşünürmüşAh sen üzgün, ah ben üzgün
O da üzgün, yapma, herkes de üzgün
Ah sen üzgün, ah ben üzgün
O da üzgün, yapma, herkes çok üzgünAh sen üzgün, ah ben üzgün
O da üzgün, yapma, herkes de üzgün
Ah sen üzgün, ah ben üzgün
O da üzgün, yapma, herkes çok üzgünBarış'tan
Aycan radyodan bir müzik açmıştı. Müzik bittikten sonra konuşmaya başladım:Allahtan sus dedim.Aycan:E napim muhabbetine doyum olmuyor. Sıkıldım. Nereye gidiyoruz diyorum cevap vermiyorsun. Soruma soruyla cevap veriyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığıma Güneş
DiversosBu onların öyküsü 💔💔 İki kırık kalp.... Biri intikamından yanıp tutuşurken biri her gün ölmek için dua ediyor... 🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀 Bir insan nasıl sevmediği bir işi yapar? Ben yapıyorum. Yapmaya mecbur kaldım. Bırakmak istesemde b...