~7.Bölüm~

256 54 7
                                    

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum.

Barış'tan
Eve geldiğimde kendimi hemen odaya attım ve banyoya girdim. Kıyafetlerimi üzerimden çıkartıp kendimi ılık suyun altına bıraktım. Biraz o ılık suyun altında kaldıktan sonra biraz şampuandan saçıma sıkıp köpürtmeye başladım......

Sonrada durulanırken gözlerimi kapatıp ellerimle yüzümden başlayıp enseme kadar indirdim.

Sonrada tekrar kendimi suyun altına bıraktım. havlumu alıp banyodan çıktım. Sonrada dolaptan beyaz bir tişört altına siyah beyaz bir eşofman alıp yatağın üstüne koydum. Eşofmanımı alıp giydikten sonra aynadan kendimi gördüm.

Sağ omzumda o günün izini taşıyordum. Sağ omzumda göğsüme kadar bir yanık izi vardı. Ne yaparsam yapayım olmuyor. Geçmişimi unutamıyorum. Bu anılar bu yanık izi buna izin vermiyor. Vücudumda sayısızca dövme vardı. Her bir dövmenin benim için ayrı bir anısı vardı.

Üstümü giyip yatağa girdim. Sonrada bugün olanları düşündüm. Çıkmıştı. Ortaya çıkmıştı. O şerefsizden başkası olamaz.

Çok yakında.... Çok yakında bana yaptıklarının hesabını verecek. O şerefsiz ölücek. Ve ben onu öldürdükten sonra hayatıma devam edicem. Ama yinede onu öldürdükten sonra bir tarafım hala buruk olucak.

Yazardan
Barış derin bir nefes alarak komidin üstünde duran fuları alır ve burnuna götürerek koklamaya başlar. Sonrada içinden konuşmaya başlar:Naptın kızım sen bana?

-Neden seninle karşılaştığımdan beri seni düşünüyorum?

-Sana aşık olamam. Eğer aşık olursam başın benim yüzümden belaya girer. Ve ben bunu yapamam.

-Gözlerimin önünde tekrardan birinin ölmesini izlemek istemiyorum.....
Barış bunu içinden söyledikten sonra fuları komidin üstüne geri koyup yatağa yatar ve kendini uykunun kollarına teslim eder....

Aycan otel
Aycan'dan
Mahir beni otel kapısına kadar getirmişti. Arabadan inip otel kapısından giriş yaptım. Resepsiyondan adamın odasını öğrendim ve asansöre binip adamın odasına gittim.....

Asansörden çıkıp kapının önüne geldiğimde kapıyı tıklattım. Gir komutunu aldığımda içeriye girdim ve umursamaz bir şekilde konuşmaya başladım:Meraba.
Dedim ve adam bana doğru yaklaşıp kendine hızlı bir şekilde çekip dudağıma bir öpücük kondurdu. Sonrada konuşmaya başladı:Hoşgeldin güzellik.

İğrenmiştim. Çünkü beni öpenin tanımadığım bir adam değilde sevdiğim adam olmasını isterdim. Ben tam bişey söyliycekken adam konuşmaya başladı:Ben Ediz Çağıran.

Aycan:Memnun oldum bende...
Ediz:Biliyorum adını. Adın kadar kendinde çok güzelsin.

Aycan:Teşekkür ederim. Eeee ben bir lavaboya gidiyim.
Dedim ve yanından çekip gidicekken yaralı kolumdan tutup beni yatağa fırlattı.

Ben acıyla inledikten sonra yanıma gelip ceketimi çıkarttı. Sonrada bana dokunarak konuşmaya başladı:Çok güzel kokuyorsun.
Dediğinde çok iğrenmiştim. Nefesi yüzüme değiyordu. Buda beni rahatsız ediyordu.

İçimden tekrardan Barış'ın beni kurtarması için dua ettim. Ama duam boşunaydı. Barış gelmiycekti.

Dudaklarımdan ayrıldığında boynumu öpmeye başladı. Bende başımı yana çevirip gözlerimi kapattım ve gözyaşlarımın akmasına izin verdim. Ediz biraz boynumu öptükten sonra benden ayrılıp konuşmaya başladı:Neden kasıyorsun kendini?

Ben bir şey söylemedim. Tekrardan boynuma yöneldiğinde telefonum çalıyordu. Ondan ayrılmak istediğimde bana engel oldu ve beni kendine iyice bastırdı.

Dayanamayıp onu biraz kendimden uzaklaştırdım ve konuşmaya başladım:Telefonum çalıyor.
Ediz:Sik***et telefonu. Çalar çalar susar.

Aycan:Ediz bırak beni. Benim bu telefona bakmam lazım.

Ediz sonunda beni bırakmıştı. Bende yataktan kalkar kalkmaz hemen çantamı aldım ve telefonuma baktım. Çünkü telefon benim son şansım olabilirdi. Birinin beni kurtarması gerekiyordu. Ekrana baktığımda tanımadığım bir numara arıyordu.

Biraz ekrana boş boş bakarken Ediz arkamdan konuşmaya başladı:Kim arıyan güzellik?

Aycan:Hiiiç tanımadığım bir numara.
Böyle dedikten sonra tam telefonu açıcakken telefon kapandı. Sonra tekrar çaldığında hiç bekletmeden açıp masanın üstüne koydum ve Ediz beni kendine çekip konuşmaya başladı:Nerde kalmıştık güzellik?
Dediğinde ben konuşmamıştım. Sadece içimden telefondaki kişinin konuşmaması için dua ettim. Çünkü hayatım bu telefondaki kişiye bağlıydı. Ediz beni tekrar yatağa fırlattı. Ben yine acıyla inlerken Ediz benim dudaklarımı çoktan istila etmişti.

Biraz dudağımı öptüğünde boynuma öpücükler kondurmaya başladı. Allahım istemiyorum. Bana dokunmasını istemiyorum. Lütfen beni biri kurtarsın. Barış nolur. O telefondaki sen ol....

Aycan'ı kim aradı?

Aycan'ı kim aradı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ediz Çağıran

Wattpadte okuduğum her kitapta bu adamı görmüştüm. Bende hikayemde bulundurmak istedim. Bide sanırım sınavlar gene iptal 😒Herkes oldu bir biz olamadık. Yüz yüze olucak sınavlar. Ama bir türlü olamıyoruz. Vakalar çok fazla. Hayırlısıyla olsak bir sınavları çok güzel olucak. 40 vote dolmadı. Ama sizin için yeni bölüm geldi. Bir dahaki sefere belki bölüm gelmeyebilir. Okulumdaki öğretmenlerim tarafından pazartesi bir toplantı olucak. Okul grubumuz eğer sınavları iptal ederse yeni bölümler aktif olarak gelicek. 40 voteyi geçerse gelicek. Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. Seviliyorsunuz. ❤️

Karanlığıma Güneş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin