~17. Bölüm~

215 27 0
                                    

Şarkı:Arka sıradakiler - Sen Hep Benimdin Benimsin....

Fotograflar bölüm sonunda. Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar.... ❤️❤️❤️

2 ay sonra
20:00
Aycan'dan
2 ay olmuştu. Bu 2 ay boyunca ben ve Barış birbirimize çok yakındık. Ama Barış benden bir anda kaçmaya başladı. Sonradan öğrendimki Çakı denen adam Barış'ı benimle tehdit etmiş. Barış'ta bana bir şey olmasından korktuğu için benden uzak durmaya çalıştı. Ama başaramadı. Benden uzak kalamadı. Her seferinde bana dönüp dönüp geri geldi. Yine beni cehennemimden kurtarmıştı. Ama kurtardıktan sonra çekip gidiyordu.....

Yine aynı cehennemle buluşmuştum. Bu seferki bardı. Eğlendiriceğim adam benim dibime girip bacağıma dokunduğunda içimde bir ürperti oluştu. Rahatsız oluyordum. Bu yüzden içimden sürekli Barış'ın beni kurtarması için dua ediyordum. Konuşmaya başladım:Yapma lütfen...

Durmıycağını bile bile neden bunu söyledimki. Etrafıma baktığımda o yoktu. O uçurum mavisi gözler yoktu. Nolur gel. Lütfen kurtar beni...

Ben içimden bunları söylerken Kerem konuşmaya başladı:Hadi gel eğlenelim biraz.
Dedi ve benim ellerimden tuttuğunda ne kadar dans etmek istemiyorum desemde dinlememişti. Beni ayağa kaldırıp dans etmeye başladık. Ben istem dışı dans ediyordum. Arada Kerem teker teker kafasına votkaları götürüyordu....

Kerem sayısızca votka içmişti ve kafayı bulmuştu. Kerem saçma sapan konuşurken bir anda beni kendine çekip dudağıma bir öpücük kondurdu. İğrenmiştim. O içkili dudakları dudaklarıma değdiğinde iğrenmiştim....

Geldiğim barda bir oda vardı. Kerem'le o odaya geçtiğimizde Kerem beni bir anda yatağa fırlattı. Napıcağını tahmin ediyordum ve ben Allah kahretsin ki haplarımı almayı unutmuştum.

O bana yavaş adımlarla yaklaşırken ben yatakta geri geri giderek konuşmaya başladım:Yapma lütfen. Yaklaşma uzak dur benden.
Dinlememişti. Üstüme çıkıp bileklerimi tuttu. Sonrada beni öpmeye başladı.....

Barış nolur yardım et. Kurtar beni. Bir yandan Barış'ın beni kurtarması için dua ederken bir yandanda kurtulmak için çırpınıyordum.

Kerem dudaklarıma daha sert bir şekilde baskı uyguladığında canım yanmıştı. Biraz dudağımı öptükten sonra boynuma yöneldi. Biraz boynumu öpmeye başladı. Bende başımı yana çevirip komidin üstündeki vazoyu elime aldım ve kafasında patlattım.

Bayılmıştı. Onu zorda olsa üstümden atarak ayağa kalktım ve çantamı alıp odadan ağlıyarak dışarıya çıktım.....

Dış kapıya doğru yürürken kendimden iğrenmiştim. Onun nefesini boynumda ve yüzümde hissettiğimde yine ölmek için dua ettim. Dış kapıdan dışarıya çıktıktan sonra biraz yürüdüm. Yüzümü öne eğerek yürüdüğüm için birine çarptım. Ona baktığımda Barış'tı.....

Bana yaklaşıp öpüceğini sanarken nefesini boynumda hissettiğimde konuşmaya başladı:Sen içtin mi?
Dedi ve bana baktı. Bende bir yan boş bulunup Barış'a tokat attım.
Barış:Sen naptığını sanıyorsun kızım?

(multimedyadaki müziği çalın) "Niye gelmedin? Neden kurtarmadın beni? Neden?"
Barış:Her istediğin zaman, her başın belaya girdiğinde seni koruyamam. Bu adamlar sana dokunduğunda ben seni her seferinde kurtaramam Aycan....

"Sana daha öncede söyledim. Ben bu işi bırakamam. Korkuyorum anlıyor musun beni? Sen nasıl birini kaybetmekten korkuyorsan bende öyle korkuyorum Barış Murat Yağcı. Çünkü o adam 2 saat öncesinde beni seninle arkadaşlarımla tehdit etti."

Karanlığıma Güneş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin