~43. Bölüm~

81 9 4
                                    

Multimedya:Aycan temsili...

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️

Aycan'dan (bir önceki bölümde üstünde olan ceket çıkartılmıştır)

Gözlerimi açtığımda bir depo gibi bir yerdeydim. Ellerim havada bağlanmıştı. Tam karşımda Nisa vardı. Konuşmaya başladım:Ne istiyorsun benden?

Nisa:Senden bir şey istemiyorum. Sadece...
Sözünü tamamlamadan içeriye Çakı ve bir kaç adam girdi.

Çakının arkasından gelen iki adam sevdiğim adamı kollarından tutmuşlardı. Sevdiğim adamın yüzü fena dağılmıştı. Her yeri kanlar içindeydi.

Çakı, adamlarına bir emir verdi ve sevdiğim adamı sandalye oturtup bağlamışlardı.

Bağırarak konuşmaya başladım:BARIŞ.. BARIŞ AÇ GÖZLERİNİ. AÇ GÖZLERİNİ SEVGİLİM.

Yazardan
Barış gözlerini açtığında her yeri bulanık görüyordu. Bir kaç kez gözlerini kırpıştırdığında Çakı hızlı adımlarla yanına gelir ve sert bir şekilde yumruğunu Barış'a geçirir.

Barış yüzüne yumruğu yedikten sonra yüzünü yana çevirir ve ağzına gelen kanı tükürür. Sonrada gözlerini sevdiği kıza yönelttiğinde sevdiği kızın elleri havada bağlıydı. Konuşmaya başlar:Bırak onu. Senin derdin benimle. Bırak onu gitsin.

Çakı:Maalesef bu konuyla kardeşim ilgileniyor. Ben burda sadece yandaşım.
Barış:Çakı eğer ona dokunursan...

Aycan'dan
Çakı:Ben dokunmıycam merak etme. Herşey sevgili kız kardeşime bağlı.
Çakı bunu söyledikten sonra Nisa tam karşımda durdu ve konuşmaya başladı:Ben sana ne dedim? Devil'den uzak dur. Durmazsan olucaklardan ben sorumlu değilim demedim mi?

"(Nisa'dan korkmadığını belli etmeye çalışarak) Bende sana ondan uzak durmıycağımı ve ondan vazgeçmiyceğimi söyledim... "

Yazardan

Aycan:Şimdi yine söylüyorum. Ne yaparsan yap ben Devil'den uzak durmıycam.

Nisa elini yumruk yaparak:Öyle mi?
Aycan:Öyle. Asla Devil'i bırakmıycam. BEN DEVİL'DEN ASLA VAZGEÇMEM.
Nisa yumruk yaptığı eli Aycan'ın karnına geçirir. Aycan ise ipleri sıkarak bağırır:AAH...

Barış korku dolu bir sesle:AYCAAAAAAN.

Aycan ise acı içinde kıvranırken Nisa onun çenesini kaldırır ve yanaklarını biraz sıkarak:Çok mu canın acıdı?

Aycan gözleri dolu bir şekilde hiç konuşmadan Nisa'ya bakar. Barış ise bağırmaya başlar:NİSA BIRAK ONU. YALVARIRIM BIRAK.

Nisa:Çöz Devil'in güneşini.
Adamın biri Aycan'ın yanına gider ve havadaki ellerini çözer.

Aycan elleri çözülür çözülmez karnını tutarak kendini yere bırakır ve derin derin nefes alır. Barış konuşmaya başlar:Aycan.. Aycan. Dayan güzelim nolur dayan.

Karanlığıma Güneş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin