İhsan IT: Başkanım, Nil Bektaş hakkında çok fazla bilgi yok. Bize verdiği CV'deki bilgilerin hepsi doğru. Ailevi bilgileri biraz karışık. Emin değilim, paylaşmamı ister misiniz?
Burak Ulutürk: paylaş
İhsan IT: başkanım, Nil Bektaş'ın nüfus kayıtları iki kere değişmiş. Babası ilk başta Ayhan Toç olarak kayıtlıymış.
Burak Ulutürk: Hassiktir
Burak Ulutürk: toç mu?
Burak Ulutürk: emin misin İhsan?
İhsan IT: eminim efendim, bildiğimiz Türkiye'nin en büyük bankasının sahibi olan TOÇ, başta babası olarak geçirilmiş.
Burak Ulutürk: e soyadı neden Bektaş bu kızın?
İhsan IT: şu an baba kısmında dedesinin adı yazıyor, dedesinin nüfusuna geçirilmiş sonradan. Başkanım, yanlış anlamazsanız bir şey sorabilir miyim?
Burak Ulutürk: sor
İhsan IT: Toç'un köstebeği olabilir mi Nil hanım? Normal mi bu durum sizce?
Burak Ulutürk: saçma sapan konuşma ihsan, bu araştırmadan kimsenin haberi olmasın. Kimsenin ağzından bir şey duymayacağım.
Burak Ulutürk: duyarsam da yayanın sen olduğunu biliyor olurum.
Burak Ulutürk: konuşandan değil senden çıkarırım hıncımı.
İhsan IT: estağfurullah efendim, bugüne kadar olan ne çıktı benden?
Burak Ulutürk: eyvallah
Burak, odasında bir sağa bir sola yürürken Nil'e karşı durumlar eşitlendiği için bir yandan iyi hissediyor, bir yandan da böyle hissettiği için kendisine kızıyordu.
Nil yalan söylememişti, Nil gerçeği saklamıştı.
Peki ya kendisi ne yapmıştı?
Semih gibi davranıp, kızın kendisi hakkında neler anlattığını tek tek dinleyip eğlenmişti.
Kız kendisini yakışıklı bulduğunu söyleyince sohbetin devamını istemsizce merak etmişti, ne yapsın?
Semih'in para kaybettiğini Nil'den öğrenince Semih'i aramış, minik birkaç tehditte bulunmuştu.
Nil'in kariyerine zarar vermek istemiyorsa ondan uzaklaşması gerektiği gibi??
Ya da herhangi bir şekilde iletişim kurmaya çalışırsa bundan haberdar olduğu an elindeki tüm imkanları kullanacağı gibi??
Ki, iletişime geçmeye çalıştığını öğrendiği an Semih'i aramış ve gözünü korkutmuştu.
Şimdilik Semih saf dışıydı ancak, gerçekleri söylemesi gerektiğinde ne diyecekti?
Finans Nil:
Finans Nil: kaaarrrrrdeşim bir sırana , neldrjdj? Aşağı indah çokmdn ?
Finans Nil: HİİİŞŞŞŞTTTT PLOOOOO
Yavşak Semih: sarhoş musun sen?
Finans Nil: 0:05 sesli mesaj
"kiiimmm ben? ben sarhoş olur muyum ya?"
Finans Nil: 0:12 sesli mesaj
"aşşşkkk sarhoşuyum aaşşkk, bir şey getirdi bana, buyurun dedi.. sen sar ben hoş olurum diyemedim iş konuşurken.."
Finans Nil: 0:35 sesli mesaj
"Nerede kaldım en son? Neyse bana vadeli mevduat başkanı olmayı söyledi, ikna etti beni.. OLDUM ANAAASINI SATAYIIIMMM, ASSSLINDA BU YOKTUUU, İÇİMMMDEEĞPNNN GELDİ"
Finans Nil: 0:13 sesli mesaj
"Sonnnraaa, sonra imzaladık.. imzalayacağımdan çok eminmiş.. bastık imzaları."
Finans Nil: 0:30 sesli mesaj
"Offf nerede bu ya?" dedikten sonra gelen hışırtıların ne olduğunu anlamak için telefonun hoparlörünü kulağına yanaştıran Burak, Nil'in çığlığı ile telefonu kendisinden irkilerek uzaklaştırdı. "BULDUUMMMM, LAPTOBUMU BULDUMMM, SEDAYA MAİL DÖŞEYECEĞİM ŞİMDİİ"
Burak'ın acilen Nil mailini yazamadan durdurması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vadeli Mevduat | yarı texting
ChickLit{TAMAMLANDI}+905436: Nil hanım, sanırım mail bulut sisteminde bir sıkıntımız var, mesai başladığından beri dört kez mail attım ancak size iletilmiyor, sabit telefonu da açmıyorsunuz. + 905436: Bugün kredi verdiğimiz şirketin yıllık bilançolu gelir t...