Deku x reader

187 9 23
                                    

Ha már az előző oldalon Deku megbántotta hármójukat, akkor az sem maradhat ki, hogy egy kis románcba legyen része (bár nem érdemli meg amiért így viselkedett a Todo-bábúval)!
-ERŐD:víz

Egy esős nap volt. Már vagy 3 napja zuhog, de most szerencsére kezd egy kicsit elállni. Így legalább a szobámba lehetek és gondolkozhatok az én kis Dekumon. Ahhj....most elmondtam, hogy ki tetszik....francba! Mindegy is. Lehuppantam az ágyamra és olvasni kezdtem a Wattpadot. Hirtelen valami zaj lett. Nem tudtam, hogy mi lehetett ezért kimentem.

-Szia (y/n)!-köszönt Kirishima.

-Szasz!-köszöntem vissza.-Mi volt az a zaj?

-Hozzunk be pár piát. De el ne merd szólni magad valamelyik tanárnál!!-nevetett és meglökte a vállamat gyengéden.

-Nem fogom, nyugi!-kuncogtam fel.

Ha már fiúk a kolesz szomszédjait, akkor ezen már nem tudsz meglepődni.

-Jah, és....-fordult vissza.-Jössz?

-Hová?-értetlenkedtem.

-Hát a buliba. Hova máshová?

-Jah, persze...köszi!

Bólintott egyet és bement a szobájába.

-Félre nyomi!-lökött meg Bakugo.

Valahogy nem csodálkoztam, hogy így szólított...azon lennék inkább, hogy NEM annak hívna.
Kezében 3 db sör (gondolom a bulihoz kellet). Ennyi lenne az a "sok" alkohol?

-Seggfej!-suttogtam.

-Mi van?-fordult vissza.

Szinte a szemei vérben futottak.

-Jól hallottad. Ha meg nem...menj el fül tisztító szarra.-vontam vállat.

-Nah, ide figyelj hülye kis....-nem tudta végig mondani, mert Deku meglökte.-Hát te meg? Jössz védeni a nyomit? Két nyomi, Jézusom, de szánalmasok vagytok!

-H...hadd békén (y/n)-t!-dadogta (nagy nehezen) el ezt a kis mondatott.

-Mond még egyszer és kinyírlak!-ordibált.

Nálam betelt a pohár... szószerint.  Bementem a szobámba és a poharamból a vizet "kivettem" és kihoztam Baku számára.

-Ajándék!-mondtam és a képébe fröcsköltem.

Ott állt egy kis ideig...uh...most kezdtem félni tőle.

-FUTÁS!-ordította (inkább magának, mint nekem) Deku és megragadta a kezemet rohanása közepettén.

Kicsit elpirultam, mert a kezemhez ért, de összpontosítanom kell, hogy túl éljük a mögöttünk lévő robbantgatásokat.

-Gyertek vissza hülye nyomik!!!!!!!!-ordibálta Bakugo torka szakadtából.

-Hova mennénk?-kérdeztem Dekutól.

-Oh...ez egy nagyon jó kérdés!-állt meg.

-MIÉRT ÁLLTUNK MEG?!

-Ez is egy jó kérdés...

Most én kezdtem rángatni őt. Kisszaladtunk az udvarra (ahol még mindig esett az eső) és ott elbújtunk.

-Hol vagytok kis gecik????-hallottuk ahogy ezt pofázza...aztán néma csend.

-Nagyon...nagyon jól csináltad!-törte meg a csendet a suttogásával Deku.

-Mit?-suttogtam én is miközben a bokorból figyeltünk.

-Hát...hát, hogy csak így...belenyomtad az arcába a vizet.-kuncogott fel.

MHA x reader→Oneshotok [Kérések Nyitva]  Where stories live. Discover now