Hogyan kérdik meg, hogy legyél a barátnőjük?

75 7 0
                                    

Itt is van az eeeeeelső rész! Remélem tetszeni fog. :3

Izuku Midoriya

Reggel mindenki bent volt, kivéve Deku. Az óra felénél betoppant és egy "Bocsánat" kíséretében a  helyére ment.

-Szia!-tátogtál és integettél neki, de ő csak elfordította a fejét a másik irányba.
Azt hitted megbánthattad valamivel, ezért minden szünetben odajöttél hozzá és megkérdezted, hogy mi a baja. De ő csak kipirult fejjel odébb állt.
A nap végén már eleged lett, hogy legjobb haverod csak így "lekoptat"... ezért mikor vége lett az utolsó órának is, gyengéden megkopogtattad vállát, mire megfordulva-megint-elpirult.

-Figyelj, Izuku!-kezdtél bele mondandódba.-Valami rosszat csináltam? Mert ma olyan fura vagy! Elkerülsz, a szemembe sem tudsz nézni, és hozzám sem szólsz! Most már elegem lett, és kérem a magyarázatott!

-Oh (y/n)! Én nem akartalak megbántani csak tudod....öm...izé...ahh, hadjuk!-legyintett és már ment is volna, ha el nem kapod a karját.

-Igeeen?

-(Y/n)! Én...máshogyan érzek irántad, mint sima barát...ezért...meg szeretném kérdezni, hogy lennél-e a barátnőm?-csukta be gyorsan szemeit, hogy ne vegye észre a reakciódat.

Egy kis-csendes-idő után kinyitotta szemeit, hogy miért is nem történik semmi. Te csak vigyorogva néztél rá és néha-néha még ugráltál is.

-Oh, Izuku!!!!!!!-tetted a szívedre kezeidet, mire a fiú előre lépett egy kicsit és kíváncsian fürkészte arcodat.-Ezer örömmel leszek a barátnőd!!!!!

Ekkor az a tipikus cuki Dekus mosolyt villantott és megölelt.

Todoroki Shoto

Mentetek a tenger parton és figyeltétek a tájat. Ide volt kedvetek menni, ezért vagytok ott. Beszélgettetek, meg nevetettek is, mert kínos szituációkról dumáltatok ami veletek történt meg. Egyszer csak Todoroki megállt, de te mentél még pár lépést.

-Gyere Todoroki-kun!-szaladtál vissza és a kezéhez nyúltál.

Húztad volna magad után, de nem tudtad.

-Naaah. Gyere már!-kuncogtál fel.

De amint megláttad a még komolyabb arckifejezést Todorokin, nem volt hirtelen olyan jó kedved.

-Valami baj van?-kérdezted és elengedted kezét.

-Figyelj (y/n)! Valami nagyon fontos dologról szeretnék beszélni veled!-mondta enyhe pírral arcán.

-Oké. 

-Nem vagyok a szavak embere vagy ilyesmi ezért....szóval...vagy is, lennél-e a barátnőm?-vakargatta meg a tarkóját és bámulni kezdte a cipője orrát.

Te csak megölelted és fülébe súgtad: "Nem is tudod, hogy mennyi ideje várom, hogy megkérdezd!"

Bakugo Katsuki

Esős napot írunk. Amint kiléptél az ajtóból, megpillantottad, hogy szakad az eső, mintha dézsából öntenék. Minden nap hoztál magaddal esernyőt, de ezen a reggelen úgy gondoltad, hogy csak cipeled a semmi miatt, ezért kiraktad és úgy indultál el az órádra. Sőt, oda is adtad az unokaöcsédnek, és ő másik megyében lakik, viszont neked el kellet menned ma a csomagodért a postához, mert ma volt az utolsó felszólításod, hogy ha ma nem mész el akkor visszaküldik. Ott toporzékoltál az osztályterem ajtaja elött. Fél órád volt, és annyi idő nem volt elég, de ha ezerrel futnál akkor TALÁN odaérnél.

MHA x reader→Oneshotok [Kérések Nyitva]  Where stories live. Discover now