Izuku Midoriya
-Szia khm, khm...Izuku!-köhögtél bele véletlenül a telódba.
-Szia (y/n)! Minden oké? A hangodból ítélve nem annyira!-kezdetet aggódni érted és hirtelen csörömpöléseket kezdtél hallani nála.
-Egy kicsit megfáz...-ekkor lecsapta a kagylót.
Picit elszomorodtál, hogy ennyire lehet számítani barátodra...de alig 10 perccel később betoppant egy kisebb szatyorral.
A kezében lévő dolgot lerakta ajtód mellé, és odafutott hozzád. Szorosan megölelt és hajadat simogatni kezdte.-Hoztam teát és egy kis sütit is!-mondta és a szatyráért visszament.
Átnyújtotta neked és melletted helyet foglalt.
Szinte minden percben megkérdezte, hogy "Jól vagy-e?" , "Nem kérsz-e valamit?". Te csak mosolyogva válaszoltál kérdéseire és hozzá bújtál.
Az nap ott is maradt nálad.Todoroki Shoto
Alig kezdődött el a nap, de már is lebetegedtél. Nem is mentél órákra, hanem a szobádban kuksoltál.
Ez az első nap amikor nem mész be órákra. Mikor ebéd idő volt, hirtelen valaki kopogott. Jó, vastag takaróval, kipirosodott orral és táskás szemekkel nyitottál ajtót. Hát a te fél piros-fehér hajú herceged állt ott.
-Oh, (y/n)!-lepődött meg.
-Szia!-köszöntél neki és szemed a kezében lévő dologra akadt.
-Hoztam neked forró levest!
-Honnan szereztél te...levest?
-Boltból.
-Jó meglátás. Ha nem zavar, hogy így nézek ki és, hogy lehet, most jössz be te is a betegségbe...akkor fáradj beljebb!-nyitottad ki teljesen ajtódat.
Ő csak a homlokodra adott egy puszit és beérve szobádba, előkészítette a "terepet". Beágyazott, hogy szép legyen, íróasztalodról leszedte a felesleges cuccokat és ott megterített neked. Még pár dolgot arrébb rakott, hogy otthonosabban nézzen ki a hely.
-Oh, Szívem. Nem kellet volna rendet raknod!-ültél le levessel a kezedben a földre.
- Nem baj!-legyintett és ő meg az ágyadon foglalt helyet.
Mosolyogva figyelte ahogy bekebelezed a hozott kajcsit. Mikor megetted, jobban is érezted magadat.
-Köszönöm a levest! Nagyon finom volt!-pirultál ki.
-Semmiség! A barátnőmért mindent!
-Nem kéne menned órára?
-Ráér!-azzal magához húzott és hátatokra terítette a takarót.
Bakugo Katsuki
Jól haladtok eddig az anyaggal. Hirtelen fájni kezd a fejed és szédülsz. Ezt barátod észre is vette, (előtte ülsz) és megbökte a válladat.
-Oi liba! Jól vagy?-kérdi.
-Kedves, hogy így szólítasz!-fordultál hátra és gyilkos tekintettel figyelted.
-Bocs. De visszatérve, jól vagy?
-Fogjuk rá! Valamelyest.
Meggörgette szemeit és matatni kezdett táskájába.
-Oi!-bökött meg megint.
-Mi van?
-Gyógyszer. Anyám folyton rakosgat be hülye gyógyszereket a táskámba.
YOU ARE READING
MHA x reader→Oneshotok [Kérések Nyitva]
RastgeleSzerintem a cím mindent elmond! -Tudnivalók: (y/n)=neved (h/sz)=hajszíned (sz/sz)=szemed színe Egyéb dolgokért, tekints be! Jah, és bátran lehet kérni: Karakter x karakter Karakter x oc Karakter x reader Meg az egyéb ilyeneket!