-Aaahj...most annyira megkívántam a pizzát!-jelentette ki Denki.-Én iiiis!-biggyesztettem le ajkamat.
-Oké! Akkor milyent kérsz?
-Nem tudom! Sorolj fel párat!
-Sonkás-kukoricás?
-Neeeem! Valami különlegeset! Valami...újat!
***
-Gombás-kukoricás?-nézi az "étlapot" Kaminari.
-Neeeem!!!!
-(y/n)!!! Ez már huszonkettedik pizza, amit felsoroltam neked!
-Akkor sem jóóó!!!
-Veled nem lehet rendelni normálisan!
-Tudom!
-Jó! Én rendelek valamit. Ha te is kérsz, akkor szoljál!
***
Amint lejöttem a szobámból, Denkit találtam meg a konyhában, Tamaki-val.
-Nem unod egy kicsit, hogy mindig csak ilyenek vannak?-kérdi Amajiki.
-Nem!-tömte szájába a szelet utolsó falatját.
-Én viszont igen!-mondtam és elvettem a dobozban lévő kis pizza darabot.
-Hé!
-Kussolsz!
Megcsóválta fejét, és tovább nyammogta a kajáját.
-Kéne...valami új fajta! Nem is tudom ...valami...más! Ne csak ezek az izék legyenek!-mutattam fel a kezembe lévő sajtos-kukoricás-sonkás pizzát.
-Szerintem is!-mondta Amajiki.
Annak ellenére, hogy szerény csávesz, most valahogy nem annak látom!
-Veletek nem lehet normálisan enni... sőt! Beszélgetni sem!-mondta Denki és "megsértődve" felment a pizzás dobozzal a kezében a szobájába.
-Ha már elment Mr. Nyafi, akkor mi meg csinálhatnánk egy NEW PIZZA!!!-mutattam egy szivárványt.
-Jó!-mosolygot el Amajiki.
Felhívtam Kirishima-t, hogy hozzon a boltból kellékeket, mert Todoroki-val odamentek el.
***
Meg is jöttek, teli szatyrokkal, és kettő abból a miénk.
Előkészítettük a "terepet" és utána meg csináltuk az internetben leírt írás alapján.-Oki. Szóval...gyúrd meg a tésztát! Azt csapd le az asztalra majd megint csináljuk meg ezt... ötször? Menjenek a picsába!-nyomtam ki a telefonomat.-Úgy csináljuk ahogy akarjuk!
-Nekem mindegy!-mondta Tamaki szégyenlősen.
-Ahogy a főző műsorban mutatták...lisztet kell szórni az asztalra!-gondolkodtam vissza amit még tegnap láttam a tv-ben.
A kis manó fülű csak furcsán nézett, de egy szót sem szólalt meg.
***
Egy kicsit az interneten is böngésztem a pizza elkészítése után.
Eddig minden szipi-szuper! Már csak a feltételek jöhetnek, és utána meg berakni a sütőbe.-Hm...valami olyasmit kéne csinálni...ami vagy új, vagy naaagyon ritkán ettünk!-tettem az államhoz a kezemet. -Megvan! Mit szólnál a tenger gyümölcseihez?
YOU ARE READING
MHA x reader→Oneshotok [Kérések Nyitva]
DiversosSzerintem a cím mindent elmond! -Tudnivalók: (y/n)=neved (h/sz)=hajszíned (sz/sz)=szemed színe Egyéb dolgokért, tekints be! Jah, és bátran lehet kérni: Karakter x karakter Karakter x oc Karakter x reader Meg az egyéb ilyeneket!