Denki szemszögéből lesz nézve a story!
Denki x zongorista reader
••••••••••§§§§§§§••••••••••
Új város, új hely, új lakás. Leírtam az Októberemet. De ugye minden rosszban a jót kell keresni. Nálam ez a zene. Jóóó, most biztos nézel, hogy "zene" az meg, hogy jön ide???
Hát úgy, hogy egy zene suli mellé költözött a család.
Igaz, csak 2 napja, hogy beköltöztünk, de már szebbnél szebb dalokat hallottam onnan.
És a mostani reggelemen is egy jó kis muzsikára ébredtem, amit viszont hegedűn játszották. Volt benne pár hamiskás hang, de azon kívül csoda szép darabot adott elő.
Valamellyest értek az ilyen komolyabb zenékhez, de még csiszolni kell rajta, a tudásomon.
Átöltözve reggelit csináltam és közben dúdolgattam a tegnapi előadott zenét.
Igazából még engem is meglepett, hogy az egykori Kaminari Denki, aki a hip hop-ot meg a rock-ot szerette...most már egy kicsit az ilyen zenei műfajtákhoz is hajlik.
Mikor a reggeli rutinommal végeztem, mentem vissza a szobámba nézni egy jó kis sorozatot. Leültem az ágyamra és azért még kinéztem az ablakomon. Figyeltem az ottani ablakokat és telibe be lehetett látni ahogy egyes szobákban miket tanítanak.Teljesen szembe az én ablakomhoz, egy fennhordott orrú nő tanított zongorát.
Még nincs itt, de nagyon nem szimpi. Hirtelen megjelent.
"Nah, akkor asszem nézem is a filmet mielőtt ez a nőszemély elveszi az életkedvemet"-gondoltam, de amint megpillantottam, hogy mögötte egy (h/sz) hajú lány baktat...meggondoltam inkább magamat.
Elnézve a csajt kb. ugyan annyi idős lehetett, mint én... talán még fiatalabb is.
Elkezdett azzal az idegesítő nővel beszélgetni. Tanár és tanítványa.
Hm...elég jól kijönnek.
Az ablak párkányomon támaszkodva csak a lányra tudtam összpontosítani.
"De szép! Hozzá hasonlót még nem is láttam!"- ámuldoztam el.
Elkezdett játszani a zongorán. Had ne mondjam, hogy mennyire kezdett el hevesen dobogni a szívem.
Egyszerűen profin csinálja.
"Na, jó Denki! Állj le! Még a végén belezúgsz!"-nyugtattam magamat.
De hiába...már akkor tudtam, hogy megtaláltam az én lelkitársamat!
Csak néztem és néztem. Nem tudom, hogy pontosabban mit néztem rajta, de az biztos, hogy Őt.***
Rápillantottam az órámra és lassan letelik az az 1 óra. Aaahj! Pedig még néztem volnaaaaaa.
A tanár kinyitotta az ablakot, mert ez a nap kivételesen a nyárhoz lehetne inkább passzolni.
Így mindent hallottam.- Jól van (y/n)! Akkor végeztünk mára! Jövőhéten ugyan itt találkozunk!-csapta össze tenyereit az unszimpi nő.
Szóval (y/n)-nak/nek hívják. Legalább ezt is jó tudni. A szememmel még mindig (Y/N)-t követtem, akinek édes kis cuki hangja csak úgy visszhangzott a majdnem üres szobában.
Nem tudom, hogy hogyan, de amint a csilingelő hangját meghallottam...elpirultam. De nem akárhogy. Éreztem ahogy ég a pofám. Mintha Todoroki felgyújtotta volna a fejemet annyira elvörösödttem.
Maga a tökély!
"DENKI! NYUGI!!!!"- csitítottam magamat.
A lány kiment a szobából....már is hiányzik....***
2 hét. 2 hét telt el amióta úgymond "megismertem" (y/n)-t. Azóta jobban szemügyre vehettem. Adja a Jóisten, hogy szingli! Rajtam kívül még Kirishima tud a dologról. Adott is pár csajozós ötletet.
Ma is fel kell hívnom, mert izgulok. Jah, igen! Elfelejtettem említeni, hogy miért is. Azt határoztam el, hogy ma szóbaeredek [xd ha van egyáltalán ilyen szó] vele.
YOU ARE READING
MHA x reader→Oneshotok [Kérések Nyitva]
DiversosSzerintem a cím mindent elmond! -Tudnivalók: (y/n)=neved (h/sz)=hajszíned (sz/sz)=szemed színe Egyéb dolgokért, tekints be! Jah, és bátran lehet kérni: Karakter x karakter Karakter x oc Karakter x reader Meg az egyéb ilyeneket!