BOOOOLDOG ÚJ ÉVET MINDEN KIS MANÓKÁNAK!!!! 🥺😍😂
Remélem a 2022-es évünk nem lesz már ilyen nehéz!
Ééés ennek a covidnak is el kéne már tünnie! 😷🦠Viszont most egy rövidke résszel jelentkezek, ami nem is a hősökről fog szólni.
Na, mind1! Nem is húzom az időt! Jó olvasást! 🥰❤️
Jövőre találkozunk! 😉😂-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Kb. 1 éve, hogy a gonosztevőkhöz csatlakoztam, én, (y/n) (v/n)!
És most fogunk egy jó kis partit szervezni öten, Kurogiri, Dabi, Shigaraki, Toga és végül én leszünk ott.-(y/n)! Ide tudnád adni azt a díszt ami a földön hever?-kiabálta el magát Toga a létráról és az említett tárgyra mutatott.
-Aham!-adtam fel neki.
Azon a kis díszen rajta csillogot a "Boldog Új Évet!" mondat, amit még Toga-val csináltuk tegnap...látszódik, hogy kézzel készült, mert már a "v" betű le akar szakadni a helyéről.
-MEGJÖTTEM!-rúgta be az ajtót Dabi, kezében két pezsgővel.
-Öhm...én úgy tudtam, hogy Kurogiri megy az italokért!-néztem érdeklődve a fekete hajúra.
-Nem mindegy? Én hoztam!
-És vetted?
-Pffh...persze!-legyintett.
-Biztos?-néztem szemeibe.
-Jóóó...lehet, hogy éppenséggel nem volt nálam pénz...ezért megkértem egy embert, hogy adja már oda az ő pezsgőit.
-Megkérted?
-Elloptam, nah! Jobb?
-És gondolom utána ki is nyiffant?!
-Magától! Arról már én nem tehetek!-szaladt el.
-DABI!!!!-kiáltottam utána. -Ahjj...úgy tudtam, hogy Kurogiri-nek kellet volna mennie!
-Mikor iszunk?-kérdi Shigaraki miközben jön le az emeletről öltönybe öltözve.
-Huhúú! Valaki kicsípte magát!-cukkoltam.
-Fogd be! Hol vannak a poharak?
-A pulton. Hol máshol?-nevettem fel.
Odament és egy kicsit nézegetve megfogta az egyik kis üvegpoharat.
-NEE!! AZOKBÓL NINCS TÖBB!-szaladtam oda, hogy elvegyem tőle... csakhogy ötből az egyik már csak porból állt.-Miért nincs nálad a kesztyűd?
-Mert nem találtam.
-Jól van! Akkor itt vannak a pót kesztyűk!-halásztam ki a zsebemből.
-Na, nem! Nem veszem fel azokat a szarokat!
-Mert?
-MERT RUDOLF VAN AZ EGYIKEN!-mutatott a karácsonyos ruha anyagra.
-Nem szereted Rudolfot vagy mi?
-Nem!
-Pedig szerintem tök cuki kis rénszarvas! Egy piros nózival...
-Ne! Csak bele ne kezdj megint a hülye meséidbe! A végén lelkiismeret furdalást csinálsz nekem!
-Bocs! De kéééjleeek! Vedd fel!-néztem kis kutya szemekkel.
-Nem!
-Ide lerakom!-helyeztem a pultra a kesztyűket.
YOU ARE READING
MHA x reader→Oneshotok [Kérések Nyitva]
De TodoSzerintem a cím mindent elmond! -Tudnivalók: (y/n)=neved (h/sz)=hajszíned (sz/sz)=szemed színe Egyéb dolgokért, tekints be! Jah, és bátran lehet kérni: Karakter x karakter Karakter x oc Karakter x reader Meg az egyéb ilyeneket!