....twerkelsz?
-kérésre
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Izuku Midoriya
Ültök Izuku ágyán, ő jól elszórakozgatja magát (macskás videókat néz), te pedig mellette ülve nézel ki a fejedből.
Deku lerakja telóját az ágyára, és elmegy a fürdőszobában.
Pár perccel később hívják, de te csak a hangra lettél figyelmes.
Kedvenc számodat rakta be és te erre a zenére nem tudsz megállni, hogy ne táncoljál.
Elkezdesz ugra-bugrálni, tátogni, popstart-t játszani...és ugye twerkelni.
Kijön a fürdőszobából egy kis idő után.-Oi (y/n), ki....-mondta volna csak észre vette, hogy twerkelsz.
Elpirulva figyel téged. Te leállsz és ránézel.
-Igen? Oh, Izuku! Mi baj?-vágtál aggódó fejet.
-N-nem tudtam, hogy...
-Sssh! Ha a twerkelésről van szó!-tetted mutatóujjadat a szájához.
Ő erre csak még jobban elpirult.
Aztán elvéve a telót kinyomta és bekapcsolta Youtube-ról AZT a zenét.Todoroki Shoto
Úgy gondoltátok, hogy ma összeül a társaság Momonál.
Mindenki hozott magával finomságokat.-Itt van a tea!-hozta be tálcán az említett italokat a "háziasszony".
Elvettétek és körbe ülve a tálcát, elkezdtetek fvm-ni.
-Oké. Akkor...legyen öm...(y/n)!-csapta össze kezeit egy ördögi vigyorral Denki.
-Mondjad!-intettél felé, hogy itt vagy.
-Öm...mooondjuuuuk...twerkelj!
-Mit!
-Twerkelj!
-És az mi?
-Aaahj, te semmit sem tudsz!
Felállva megmutatta. Térdére rakta kezeit és úgy elkezdte riszálni a seggét.
Befejezve rádnézett.-Ez...a twerkelés!- tárta szét kezeit.
-Hááát....oooké!-vontál vállat.
Megcsináltad és észre vetted, hogy párod paradicsom színű arccal figyel.
-Oooh, Todobronak tetszik ahogy (y/n) táncol!-nevette el magát Kirishima.
Erre mindenki hangos röhögésbe kezdett. Mire te megállva Shotora néztél.
Te elkuncogva magad hozzá léptél és megpusziltad. Mire ő ölébe ültetve, fejét válladra helyezte.-Neked majd külön twerkelek, ha kell.-suttogtad fülébe, utána meg halkan elnevetted magad.
Barátod meg piroskás arccal elfordult.
Bakugo Katsuki
Te és Mina mentetek el a a legközelebbi boltba, útközben a táncolásról beszélgetettek.
-Fhu. Kíváncsi lennék, hogy mit szólna Baku ha twerkelnék előtte!-nevetted el magadat.
-Arra én is!-tette szája elé kezét Mina.
Beérve a boltba megláttátok az előbbi személyt ahogy a Monster üvegeket nézegeti.
Átölelve derekát puszit nyomtál nyakhajlatára.-Oi! Engem ne merjen puszilgatni, mert...-lökött el magától aztán rádnézett és szúrós pillantással jelezte, hogy mit gondol rólad éppen akkor.
YOU ARE READING
MHA x reader→Oneshotok [Kérések Nyitva]
عشوائيSzerintem a cím mindent elmond! -Tudnivalók: (y/n)=neved (h/sz)=hajszíned (sz/sz)=szemed színe Egyéb dolgokért, tekints be! Jah, és bátran lehet kérni: Karakter x karakter Karakter x oc Karakter x reader Meg az egyéb ilyeneket!