A Nap gyönyörűen ragyogott. Néma csend volt...addig amíg Bakugo be nem tette lábát az osztályterembe.
-Reggelt!-mormogta orra alatt.
-Oha you gozai neked is Katsuki!-köszöntél neki.
-Minek hívtál?
-Oh, bocs már, hogy a neveden szólítottalak!-görgetted szemeidet.
A robbanékony süni helyére baktatva ledobta magát.
-Yoo minden kicsinek és nagynak!-jött be Present Mic az osztályterembe.
-Kezdődik!-sóhajtott fel Jirou mosolyogva.
***
Amint a napnak vége lett, úgy te és Momo is elindultatok a szobátok felé.
-Képzeld (y/n)-chan, arra gondoltam, hogy mi lenne ha egy bulit tartanánk meg... öm.... így a többiekkel!-hozta fel a témát, barátnéd.
-Hm... jól hangzik! Miért is ne?-vontál vállat.
-Szupi! Nálunk vagy nálatok legyen megtartva?
-Neked, hogy jó?
-Hmm. Nem tudom. De ha te döntés képtelen vagy, akkor most kivételesen legyen megtartva nálam!-tette kezét az állához.
-Rendi!
Még egy kicsit beszélgetettek, utána meg egy öleléssel elköszöntetek egymástól.
***
Amint felkeltél, rá 10 perccel később jött is egy üzid.
~Momo hercegnő xd😂: Szia (y/n)! A levelet hogyan, vagy is milyen formátumba adjuk oda a többieknek?
~Másik Ms. Hercegnő LOL😂😌: Sms?
Amint ezt megírtad már jött is vissza az üzenet.
~Momo hercegnő xd😂: Oké. Arigatou!
Kikelve ágyadból, átöltöztél. Végül leültél a székedre és nyomkodni kezdted a telódat.
-From:Momoooo
-To: (y/n)Kedves egyik osztálytársam!
Sok szeretettel meghívunk, (y/n)-val/vel a házamba, ahol egy buli lesz megtartva.
Hoz magaddal: vidámságot, jókedvet, boldogságot....és az sem árthat ha piát is.
A menetrendeket (y/n) szabja meg, úgy, hogy ha valami nincs rendben, tőle lehet kérdezni.Szép napot! És várunk ma, este 7-kor!
(Y/n) és Momo
Unottan a képernyőt bámulva legszívesebben leütötted volna Momo-t.
-Fasza! Rámtukmálta az idiótákat!-dobtad el telódat az ágyad másik felébe.
Ruhás szekrényedhez menve, kivetted a mai szettet a bulihoz.
Nem sokkal később dörömböltek az ajtódon.-Mi van?-nyitottad ki.
-Konnichiwa (y/n)-chan! Csak meg szeretném kérdezni, hogy mik lesznek a programok?-kérdezte Iida.
-Egyenlőre még én sem tudom! De amint rájövök, azonnal szólni fogok neked!-paskoltad meg a vállát, utána meg becsaptad az ajtót.
YOU ARE READING
MHA x reader→Oneshotok [Kérések Nyitva]
De TodoSzerintem a cím mindent elmond! -Tudnivalók: (y/n)=neved (h/sz)=hajszíned (sz/sz)=szemed színe Egyéb dolgokért, tekints be! Jah, és bátran lehet kérni: Karakter x karakter Karakter x oc Karakter x reader Meg az egyéb ilyeneket!