Kérte:
@_egy_marker_25_••••••••••§§§§§§§••••••••••
'Aahj, már megint kezdi!'-gondoltam magamban, miközben Tsuyu-t néztem unottan.
Legjobb barátnémnak szemei szinte kiesnek amikor Tokoyami-kunot figyeli. Pár nappal ezelőtt árulta el nekem a brekuci, hogy tetszik neki a "sötétség ura".
***
Az óra ugyan olyan unottan telik el, ahogy szokott. Viszont a szünetek meg egyre pörgősebben.
Hirtelen Sero kezét vettem észre vállamon.-Van egy ötletem!-mondta semmi köszönéssel.
-Mi?-néztem értetlenül.
-Van egy ötletem!-tagolta el.-Mármint, hogy Tsuyu-t és Tokoyami-t össze kéne hozzni!
-Jaaah...nem mondasz hülyeséget!
-Én sose mondok hülyeségeket!
-Ez most olyan Bakugo-s volt.
-Akkor mindegy! Nah, mit szólnál hozzá?
-Teljes mértékben benne vagyok!-zártam ökölbe kezemet.
-Helyes! A-amúgy...Tsuyu kedveli Tokoyami-t?
-Jobban, mint gondolnád!
-Huh, jó! Csak, mert "Darki" miatt teszem ezt...hogy ugye össze jöjjenek...
-Értem!-vágtam bele szavába.
-Oké!-mutatott egy like jelet.
-Ez meg olyan Kaminari-s volt!
-Jajj, neked mindig "valamilyenes".
Mire felnevettem, ő meg duzzogva elment.
***
Délután össze ültünk Sero-val.
-Szóval...itt kell neki menni ahhoz, hogy majd ráönthessem a teát.-mutatott a suli térképjére a "szalag csávesz".
-Mi? Miért kell ráönteni a teát?
-Öm...nem tudom.
-Aahj!-csaptam magam homlokon.-Nekem más ötletem van!
-Hallgatlak!
-Nos, mit szólnál ha egy bulit rendeznénk és ott hozznánk össze? Úgy romantikusabb is lenne!
-Hm...nem rossz, nem rossz!-tette álla alá kezét.
-Nah, ez már olyan Sero-s volt.
-Hehehe. Úúúgy tudtam!-mosolygott el hülyén.
-Nos, benne vagy?
-Benne hát!
-Akkor akció indul!-csaptam össze kezeimet.
***
Amíg Sero lefoglalja Tokoyami-t addig én meg megkértem Mina-t, hogy Tsuyu-val foglalkozzon egy kicsit amíg megtárgyalom a dolgokat a többiekkel.
-Értitek?-kérdem zihálva, mert a produkciómhoz mutogattam is.
-Arra kérsz minket, hogy....szálljunk be mi is a nyomi bulitotokban csak, hogy azt a két szerencsétlenséget össze tudjuk hozzni...ha jól értelmezem!-nézett unottan Bakugo.
-Igen!-vigyorogtam el.
-Ch...egy feltétellel!
-Mondjad!
YOU ARE READING
MHA x reader→Oneshotok [Kérések Nyitva]
De TodoSzerintem a cím mindent elmond! -Tudnivalók: (y/n)=neved (h/sz)=hajszíned (sz/sz)=szemed színe Egyéb dolgokért, tekints be! Jah, és bátran lehet kérni: Karakter x karakter Karakter x oc Karakter x reader Meg az egyéb ilyeneket!