Még egyszer bocsánat! Itt van a folytatás! 🥰
"Denki volt rajta Kirishimával és Urarakával, ahogy Mekiznek. Elnézve a dátumot, 2 perce rakhatták fel az Instára."
-Jó!-bólintottam.
-Nem megyünk el mi is?-kérdezte.
-De mi lesz a...
-Hagyd már abba ezt a túl gondolkozást!!!!!
-Jól van, naaa!
-Szerinted az ablakon kiférnénk?
-Nem hinném!-fintorogtam el.
-Akkor...marad az ajtó.-vonta meg a vállát és felállt.
Nyújtotta felém a kezét. Belekapaszkodva felhúzott. Kisurrantunk. Addig nem vettek észre míg Bakugo el nem ordította magát.
-Haladjál már!!!!!
-Cshhh!!!-csitítgattam, de addigra már Aizawa kiszúrt minket.
-Végeztetek?-kérdezte.
-Igen.-mondta Baku.
-Akkor megnézhetem a mosdókat, ugye?
Én már mentem is volna egy felmosórongyért, de a szőke süni megmarkolta az alkaromat és kirontva siettünk el a sensei elől.
-GYERTEK VISSZA!!!!-hallottuk magunk mögött a hangot, de már mindegy szerencsétlen Aizawanak és a munkának.
Viszont holnap kapunk egy jó nagy adag fejmosást a tanároktól. Szaladtunk be a legközelebbi Mc-be, de nem találtuk Denkiéket.
-Most?-néztem rá.
-Eszünk. Van pénzed?-pillantott rám.
-Nincs. Neked? Mond, hogy van!!!
-Van, nyugodjál már le! Mit kérsz?
-Egy Happy Meal menüt!
-Jó, hogy nem az egész hamburgerest kéred!-görgette a szemeit és a pulthoz állt.
Ott egy kedves lány fogadott minket (kb. egy idős lehetett velünk). Mikor meglátta Bakugot, elpirult.
'Nekem már most nem szimpi!'-gondoltam magamba.-Jó estét! Mit kérnek?-kérdezte és mind végig a haveromat bámulta.
-Egy Happy izét, vagy mit és egy Big Mac-et.-mondta Baku.
-Rendben. Üccsit?
Rám nézett Bakugo, jelezve, hogy mit kérek hozzá.
-Oh. Egy [tea/cola/fanta]-át!-mondtam.
-A szép fiúnak? Oh, elnézést!-tette a kezét a szája elé a nő.
-Cola.-mondta unott fejjel.
-Rendben. Amíg várnak, addig megtudhatom a fiú nevét?
-MIT ÉRDEKEL AZ TÉGED?!-fordultam ki magamból és a pultra csaptam.
Bakugon látszódott, hogy élvezte ahogy ráordítottam a hölgyre.
-Jajj. Bocsánat. Nem tudtam, hogy együtt vannak!-csapott a homlokára és elszaladt a konyha izébe, ahol csinálják a hambikat.
-Mi volt ez az egész?-mosolygot rám az a tipikus "jól csináltad" vigyorral.
-Semmi!-görgettem a szemeimet és elmentem egy kis étkezőhöz.
Amíg én foglaltam a helyünket és telefonoztam, addig Bakugo meghozta a kajáinkat.
-Nesze. Itt van a Boldogság izéd!-dobta le elém a HMM-met.
-Kösz!-sziszegtem el.
-Mi bajod van?
YOU ARE READING
MHA x reader→Oneshotok [Kérések Nyitva]
AcakSzerintem a cím mindent elmond! -Tudnivalók: (y/n)=neved (h/sz)=hajszíned (sz/sz)=szemed színe Egyéb dolgokért, tekints be! Jah, és bátran lehet kérni: Karakter x karakter Karakter x oc Karakter x reader Meg az egyéb ilyeneket!