■Sétálás közben | Todoroki x reader ■

24 2 0
                                    

Chibi Todoroki x reader

••••••••••§§§§§§§••••••••••

Épp mentem ki a kávézóból, amikor is hangokat hallottam.
A zaj irányába mentem, és pont észre vettem ahogy egy pasi és egy nő piszkálják...a kukát (?!?).

-Háhá! Szánalmas vagy! Hogy nézel már ki?!-röhögöt bele a kukába.

-Bocsánat, de valami baj van?-kérdem kedvesen mire a nő elég bunkón visszaszólt.

-Mi érdekel az téged gazdag kis picsa?

-Aham...szóval így állunk!-ropogtattam meg a kezemet.

Odamentem a nénihez és jól pofán ütöttem. Ne merjenek engem így hívni!
Aztán a pasira néztem egy pszichopata mosollyal.
Ő neki elég volt egy nézés is, tudta, hogy mi fog  rá is várni ha nem megy el.
A nőt elhajítottam az utca másik végébe.
Aztán bekukkantottam a szemetesbe, ahol csak egy cuki kis felemás hajkoronával rendelkező fiúcskát láttam.
Kivettem onnan, és megnézve nagyon ari. Ő csak összegörnyedve aludt, tele ütés nyomokkal pofiján.
Babapózba vettem kezembe és úgy indultunk el a lakásom felé.
Mikor elhaladtam a kávézó előtt, barátnőm kijött elém egy csomag sütivel.

-Hé (y/n)!!!!-nyitotta ki a bejárati ajtót.

-Szia!-néztem felé.

-Itt hagytad a sütiket! Oh, látom megtaláltad a kicsit!-mutatott a karomba alvó "cukorbogyóra".

-Ismered?

-Nem teljesen. Azt mondják, hogy nem mindig volt ilyen kicsi. Az érzelmek teszik ilyenné, vagy mit tudom én, valami ilyesmit hallottam!
Na, de várj! Hozok neki is sütit!-mutatta az a "pillanat" kézjelet.

Addig amit én vettem süteményt, beraktam a táskámba.

-Tessék!-nyomta a kezembe.

-Arigatou!

-Na, de nekem mennem kell, mert a végén a főnök lecsessz, hogy miért vagyok kint!-nevetett fel.

-Oki! Szio! És köszi még egyszer a sütiket!

-Semmiség!

Azzal elindultunk megint a lakásomhoz. Eldordítva a kilincset, felébredt a karomba heverésző kisfiú.

Rám emelte szép más milyen színű szemeit.

-Te....te ki vagy?-kérdezte álmos hangon.

-Öm....izé....(y/n)! (Y/n) (V/n)! Hát te?

-Todoroki Shoto!

-Cuki neved van!-simogattam meg az arcát.

Beljebb mentünk a nappaliba, ahová lerakhattam Shoto-t.
Kezet mostam és utána kutattam a szekrényembe. Szerencse, hogy van egy kis unokaöccsém, akit szoktak idehozni pár napra. A dobozát előhalásztam és leraktam a kanapé ülő picinek.

-Válasz bátran a  ruhák közül!-mutattam a dobozra.

Kivett egy kék pólót amin egy cápa vigyorgot, meg egy kicsiknek kitalált farmer gatyát.

-E-ezt választhatom?-kérdi és maga elé teszi a rucikat.

-Persze!-legyintettem. -A fürdőszoba jobbra a második, ha félre akarnál vonulni átöltözni.

-Rendben! Köszönöm!-hajolt meg egy picit.

Azzal a ruháival elosont a fürdőbe. Még mielőtt becsukhatta volna az ajtót én termedtem elé.

MHA x reader→Oneshotok [Kérések Nyitva]  Where stories live. Discover now