■ Tej | Shinsou x reader ■

32 4 0
                                    

Shinsou x Neko reader

•••••••••••••§§§§§§§§••••••••••••••

Cicának lenni nem könnyű. Főleg, ha hülyék vesznek körül...akik imádják az állatokat, beleértve a macskákat is.

Ma este is úgy kellet lefeküdnöm aludni, hogy az ajtót magamra kellet zárni. De még így sem akarnak elmenni!

-Aaahj! Láttátok a cuki füleit????-kérdezte Denki.

-Annyira cukker!-visítozott Mina is.

-Jah. Cuki. -hallottam Shoto hangját is.

Ezek nem tudják abbahagyni???? Mindig azzal jönnek, hogy milyen cuki vagyok. A fülemet meg előszeretettel piszkálják.
A farkincámat is folyton simogatni akarják, mondván, hogy "Ők még nem simogattak ilyen cuki cicát!".
És a legrosszabb az az, hogy nem veszik észre magukat....se azt, hogy tudok én mogorva is lenni!

-Húzzatok már el a szobátokba!!!!!-ordítottam ki nekik.

-Megsimogathatlak????-kérdezte Kirishima.

Nah, már ő is kezdi????

-NEM!

-De miért nem?

-Mert mind hülyék vagytok!!! Főleg az a, PIKACHUNAK KINÉZŐ KIS CSICSKA!

-Most kiről beszélt?-kérdi Denki.

-Rólad!-csapta pofán magát Mina.

-Jaaaah! Akkor....HÉ!!! ÉN NEM NÉZEK KI ÚGY, MINT PIKACHU!!!!!

-Látom a lényeget felfogtad!-szólt oda Bakugo is, aki nem rég érkezett meg. -Na, de igaza van (y/n)-nak/nek. TÜNÉS AZ UTAMBÓL TI NYOMIK!!!!!!!!

Erre nem is kellet több. Már mindenki a helyén volt.
Éééés innentől nem is hallottam, hogy valaki duruzsolna az ajtóm előtt.
A kíváncsiság nagy úr, ezért kimentem megnézni, hogy ezt most beképzelem a nagy csöndet, vagy tényleg jól hallok?
Szerencsére nincs semmi baja a fülemnek, mert Bakugo-n kívül senki sem volt ott.

-Oh, köszi Baku....

-Ezzel tartozól nekem!-vágott bele a szavamba és ott is hagyott.

Hát, jó! Csak ne valami hülyeség legyen az.

***

Amint felkeltem a szörnyű álmomból, egyből az órára meredtem.

-Hajnali 1?-suttogtam magamnak...bár az igazat megvallva nem is tudom miért.

***

Vagy fél órája csak nézek ki a fejemből azt sem tudva, hogy mit csináljak.
Egy gyors ötlet szellte át az agyamat. A Tej!
Aaahj, most ajjjjjjjira megkívántam.

"Gyors megnézem, hogy van-e hűtőben és kész. De mi van ha meglátnak??? Akkor annyi a tejnek meg nekem is. Oki....szóval hallknak kell lennem...valahogy!"-gondolkoztam el egy percre.

MHA x reader→Oneshotok [Kérések Nyitva]  Where stories live. Discover now