■ Diamond | Denki x reader ■

43 4 2
                                    

Kérte:
@_egy_marker_25_

Diamond-Rihanna

••••••••••§§§§§§§••••••••••

Az iskolai bálok a legszebbek egy olyan tini lánynak, mint nekem. Igen ám, csak, hogy én PONT az olyan szerencsétlenek közé  fogok tartozni, akiknek pechükre nem lesz párjuk amikor a táncra kerül a sor.
Ezekhez meg hasonló ilyen dolgokon törtem az agyamat.

-Oi, (y/n)-chaaaan!!!!-jött oda Uraraka.

-Helló!-köszöntem vissza neki.

-Te már tudod, hogy kivel fogsz táncolni?

Nah, és itt kezdődik, hogy ezzel az egy nyamvadt mondattal eltudják baszni az ember kedvét.

-Öhm...izé...persze?

-Jujj, és kivel?-csatlakozott Mina is. 

-Az legyen az én bajom!

-Ne már (y/n)-chaaaan!!!! Nyögd már ki!

Aaahj, csak a fejemet fogtam. Most ástam magam alatt a gödröt.

Hirtelen egy kezet éreztem meg a vállamon.

-Oh, hát (y/n) velem táncol!-hallottam Denki édes, csilingelő hangját.

-Pffh, tudhattam volna!-vigyorodott el Mina.

-Aaahw! Nagyon arik lesztek!-kezdett FANolni Ochako is, aki már biztos a fejében shippel minket.

-Tudjuk!-jelentette ki Kaminari és ahogy észrevettem, egy halvány pír is megjelent arcán.

A lányok sunnyogva elmentek, ezért a padomnál csak Ő és Én voltunk.

-Köszönöm Denki!-néztem fel rá.

-Áh, ugyan. Amúgy alapjáraton meg akartalak kérdezni, hogy lennél-e a párom. -legyintett egyett.

Csak kettőt pislogtam, de már jött is a folytatás.

-Izé, NEM ÚGY!!! NEM ÚGY "PÁR"-KÉNT GONDOLTAM! NEM, NEM!! CS-CSAK ÚGY TÁNC PARTNERKÉNT!!!
Ahhj, Denki....-suttogta az utolsó mondatját.

Olyan édes amikor  így elpirul és hadonászni kezd kezeivel.

-Gondolhattam volna!-kuncogtam fel.

-Jah, jó!-vakarta tarkóját.

***

Jajj, nagyon izgulok a buliig, hisz holnap este lesz. És ki hitte volna, de nekem lett meg legelőször a párom. Aztán hallgathattam még aznap Uraraka rikácsolását arról, hogy Jirou féltékeny lesz...de elnézve őt inkább Momo érdekelte, mint Denki ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Nem tudom, hogy ki a rák akarta, hogy a buli témája a gyémánt legyen, de elmondom az őszintét,  tetszik azért.
Ezért valahogy olyasmiben is kell lenni-mint ruha-hogy hasonlítson ehhez a témához.
Szerencsére van nekem olyanom [te elképzelésed szerint].
Úgy, hogy ez miatt nem is kell aggódnom.

***

Van még egy jó két órám amíg elkezdődik. Addig is segítenem kell a díszítésben.

Műanyag gyémántokat akasztottunk a plafonra, ami meg ki volt "színezve" univerzumként.
Így a mennyezet mesésen festett. Rengeteg kék dolog volt és csillogó. Pont, mint a ruhámon.

***

Készen vagyunk a díszítéssel. Most az ágyamon döglök, a plafont nézve miközben Denki-n agyalok.
Olyan édes! Mindig is voltak érzéseim iránta, de az utóbbi időben mintha megerősödtek volna.
A hülye vicceivel  mindig megtud nevetettni, és ez akkor is rossz amikor komolynak kell mutatnom magamat, de valahogy a közelében "elgyengülök".
És most? MOST MEG VELE TÁNCOLHATOK!  Csak nagyon izgulok, nehogy elrontsak valamit és akkor az elképzelt gyönyörű bulimnak befuccsoltak.
Na, de mindennek a pozitív oldalát kell nézni!
Asszem megyek, mert olyan sokáig mélyültem el, hogy még az idő is elszaladt ilyen gyorsan.

MHA x reader→Oneshotok [Kérések Nyitva]  Where stories live. Discover now